Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.06.2007 22:17
Herinde, er som alle andre rum, kun de mest udsøgte og bløde møbler... Der er sofaer med det bødeste og smukkeste stof, gyldne kniblinger langs syningerne, og silkepuder samt gardiner hist og her i rummet.
Der er gyldne lyssestager, og en guldlyssekrone til at lyse op, smukt skab og et særdeles kønt stuebord, hvor en trearmen lille lyssestage står..

Romeo, Cassas far sidder i en af de bløde sofaer... han taler med en kvinde, ca hans egen alder... hans kone....

Cassa og Celas går ude på gangen, Cassa standser og ser sig over skulderen på Celas.
"Men.. nævn ikke noget om hvis dig og Cassi har noget sammen igen.. Vores far flipper skråt og anklager dig for pædofili... så er du advaret.." siger han inden han stille åbner døren.

Begge hans forældre ser hen imod dem.
"Cassa di buona sera.." siger den kønne kvinde med et smil.
"Figlio di buona sera" Svarer Cassa med et lille udmattet og forsigtigt smil, inden han ser mod sin far, som har et undrende blik mod sin søn.
"Che cosa desiderate?" spørger Romeo hårdt.

Cassa kan mærke uroen inden i sig, inden han svarer: "Qualcuno desidera comunicare con voi.."
Romeo nikker, og ser så afventende på Celas.
Cassa ser ned, siger dæmpet til Celas: "Så... sig hvad jeg skal sige.." han ser lidt væk
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 22:20
"Lad os nu tage formaliteterne først." siger han med et smil.
Han bukker roligt, og går så ind i stuen. Hans sko larmer mod gulvet af marmor.
"Jeg er beæret over endelig at møde dem Mr. Nova" siger han og smiler skævt. han har et blink i øjet.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.06.2007 22:26
Cassa følger lidt forsigtigt ind efter, tøver inden han oversætter.
"Dice: L'honoured infine per venirlo a contatto signore Nova" siger Cassa og står lidt som en skygge af sig selv.
Romeo ser mod Cassa, så mod Celas.
"E siete?" hans stemme er kølig og helt nede på jorden.
Cassa ser så mod Celas.
"Han spørger hvem du er.." Han klør sig lidt i nakken, inden han ser ned... føler sig så.. skrøbelig når hans far er der
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 22:31
"Jeg er personen som styrer kroen. Det kan være din datter har talt om mig." siger han rolig, han er ligeglad med hvad Cassa's far siger til det med Cassi, han kan rende og hoppe.
"Men jeg kommer nu for at tale om deres børn." Han går roligt hen og sætter sig i sofa'en overfor dem. Han lader hænderne hvile på benene og læner sig frem over, så han sidder på kanten af sofa'en.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.06.2007 22:42
Cassa går lidt hen, står lidt væk, for enden af bordet.
"Dice: la persona che fa funzionare la locanda. Forse il vostro daugther lo ha parlato di...... Ma qui per parlare dei vostri bambini" oversætter Cassa efter en kort lille betænksoms tid.. han skal jo lige oversætte.

Romeo ser undrende på ham.
"Perchè dovrebbe la mia figlia parlarla?" han rynker let brynene.. Man kan godt se, at Cassa er søn af Romeo.. og af Teresa, det samme med Cassi, skønt hun nu langt mere ligner sin mor, som bare sidder tavs.
"E che cosa è circa i miei bambini?" han ser skeptisk på Celas...
Igen oversætter Cassa bare monotomt.
"Han siger: Hvorfor skulle min datter tale om Dem? Og hvad er der med mine børn?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 22:50
"Fordi hun arbejde på kroen et stykke tid. Og pga andre nuværende ubetydelige ting." siger han og vifter med hånden.
"Jeg vil tale om deres børn fordi at det er mig vigtigt at de har det godt. Ligesom alle andre folk jeg kender personligt." Siger han roligt. hans blik ændre sig og han kigger på Romeo med et hårdt blik (Samme som i avataren).

"Deres datter kom til mig med et par skader grundet deres angivning omkring hendes tøj. Jeg har healet dem med nogle af mine drikke. Men jeg var meget rystet over deres behandling af Cassi. Og jeg bliver nød til at insistere på de ikke gør det igen. Ellers bliver jeg nød til at gå ind i mit gamle erherv igen." siger han hårdt. Stadig med samme blik.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.06.2007 23:07
Cassa er lidt nervøs ved at oversætte dette, men gør det dog.
"Dice: Poiché ha lavorato per me un istante. Ed a causa di altre cose insignificanti..... Desidero parlare dei vostri bambini perché è importante me che sono alright. Giusto come qualsiasi altro che sappia personalmente..... La vostra figlia è venuto a me con parecchie lesioni a causa delle vostre istruzioni per lei vestiti che le ho guarite con alcuni dei miei potions. Ma molto sono stato scosso sopra il vostro trattamento di Cassi. E la maggior parte insisto su quello che non lo ripetete. Altrimenti costretto per ottenere ancora indietro professione."

Romeo hæver let et øjnbryn.
"Non mi preoccupo che cosa la vostra vecchia professione è. Ma posso vedere il problema con le sue parecchie lesioni... Non è stato supposto per accadere.." siger han roligt.
"Penso forse alcuno alle ragazze di codice del vestito, che tryed per incitarlo per assottigliarsi." Romeo klør tænksomt sin hage...

Cassa tøver, men siger: "Han siger: Jeg er ligeglad med hvad Deres forrige arbejde var, men kan godt se problemet med hendes skader.. Det var ikke meningen det skulle ske.. Jeg tror måske hendes påklædningshjælpere har snørret hende for stramt."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 23:15
"Det korset skader hende i det hele taget, hun er tynd nok som hun er. hvis hun bliver strammet meget mere ind er der ikke plads til hendes organer. Det er farligt, og kan skade hende senere i livet. Jeg vil have det stopper. Cassi vil gerne kunne befærde sig i offentligheden uden at blive set. Og det forstår jeg godt. Hun har ingen mulighed for at forsvarer sig selv når hun har det tøj på." Svarer han igen.

"Lyt til en der har boet her hele sit liv. Her er farligt, alle folk kan noget, og man ved aldrig hvad man skal forberede sig på." Siger han, hans blik er løsnet lidt på og han smiler lidt, nærmest venligt.

"Også angående Cassa." Han ser op på ham "Du har bare at oversætte det her rigtigt. Ellers så går det ud over dig selv." siger han hårdt.
"Som de sikkert ved gider han ikke spise. Det er jeg lige så vel som du sikekrt selv er bekymret over for. Jeg vil gerne tilbyde min hjælp hvad det angår." siger han og smiler stadig.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.06.2007 23:31
Cassa oversætter det første ind imellem Celas lille pause:
"Dice: Quel corsetto la danneggia già, shes abbastanza sottilmente. Se gli shes ottengono il thiner eny ci non è romm per i suoi organi interni. Thats molto pericoloso e può danneggiarlo più tardi nella sua vita. Lo desidero arrestarsi. Cassi desidera camminare intorno in pubblico senza essere visto. Capisco quello. Non può difendersi in quanto copre...."
Han holder en lille pause.

"Ascolti un tipo che ha vissuto qui tutta la sua vita. Heres molto pericoloso, chiunque può fare qualche cosa di speciale e non conoscerete mai che cosa prevedere...." Cassa ser så lidt på Celas.

Han kan ikke lide at oversætte det sidste.. overvejer bare selv at tilføje noget, men han kan ikke komme på noget troværdigt lige sådan på stående fod. Han sukker.
"Dice: Ed allora Cassa..." han tøver meget... man kan se han helt går i stå.

Romeo ser hårdt på sin søn.
"Passi!" snerrer han bestemt.
Cassa sukker, inden han oversætter resten:
"Dice: Come sapete non mangerà. Gli appena come preoccupato come voi sono. Di conseguenza desidero offrire il mio aiuto."

Romeo sidder lidt overvejende.
"Al corsetto, penserò a questo proposito... Ma non provi a ripararlo, signore. Non desidero danneggiare la mia propria figlia. E circa Cassa... Che cosa potreste aiutare con? È comepleatio disperato." Romeo sukker opgivende...
Man kan nærmest se hvordan de ord sad lige i hjertet på Cassa... der går en lille stund inden han oversætter det.
"Han siger: Jeg vil tænke over det, men De skal ikke tro De skal rette på mig." han holder så en lille pause.
"Jeg vil ikke skade min egen datter...." så holder han lidt en lang pause.. dette kan han slet ikke lide.
"Og omkring Cassa.. Hvad kan De hjælpe med? Han er komplet håbløs..." det sidste får han sagt med lettere omrusten stemme... ikke synderligt behageligt
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 23:40
"Kan godt se det er hårdt for dig Cassa." siger han med et hjælpende smil.

"Jeg giver dem bare en læges vurdering på Cassi. Hvad angår Cassa, vil jeg gerne hjælpe til at holde øje med ham. Har visse.." han tøver lidt. Men smiler så siger "Metoder til at holde øje med folk." forklarer han med et kort skævt smil og et blink i øjet.

"Ser du jeg har en side løbende forretning. Som ligger sig op af mit gamle erhverv. Jeg kører et spion firma." siger han kort, og hurtigt.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.06.2007 23:50
Cassa ser bare væk da Celas taler til ham.
"Dice: Appena vi dò i medici vista su Cassi. Circa Cassa, vorrei contribuire a mantenergli un occhio. Ho ottenuto sicuro...." mumler han.
".... metodi per mantenere un occhio sulla gente.... Vedete che faccio funzionare un altro aswell di affari, piccolo. Ha qualcosa fare con la mia vecchia professione. Faccio funzionare un gruppo della spia." Cassa føler at han kunne dø.. føler jo at han står og taler om hvordan han kan ødelægges totalt.. sådan føler han det jo.

Romeo nikker overvejende.
"E pensate che faccia una differenza?"
Cassa oversætter mut: "Han spørger om du tror det vil gøre en forskel.."

Cassas mor ser på Romeo.
"Lascilo provare, miele? per favore? Che cosa potremmo perdere?" spørger hun ham blidt.
Romeo overvejer igen.
"Siete di destra... Ma è nella famiglia, la gente non deve incolpare di."
Sådan sidder de lidt og taler, inden Romeo ser mod Celas igen.
"Pozzo... Non penso che abbia fatto alcune probabilità... Ma potete provare."

Cassa sukker lidt.
"Han siger at han ikke tror det vil gøre nogen forskel, men at du er velkommen til at forsøge.." halvmuggent ser han væk...
Romeo ser skarpt mod ham.
"Cassa! Arresti quella faccia!"

Cassa sukker.
"Sí padre.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.06.2007 23:55
"Jeg takker." han rejser sig og bukker først til moderen så til faderen.

"De kan altid komme ned på kroen hvis de har brug for noget. Og det kan også være uofficielt." siger han med et lusket smil. Og kigger så på dem spørgende.

"Oh. Forresten ved i hvor Cassi er? Jeg har brug for at tale med hende." siger han roligt med et smil.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 17.06.2007 00:01
"Li ringrazia" siger Cassa så.
"Dice: Il vostro sempre benvenuto da scendere alla locanda se avete bisogno di qualche cosa. E può anche essere dell'annotazione."
Cassa ser lidt fraværende rundt, siger så det sidste.
"A proposito, sapete eravate Cassi siete? Devo comunicare con lei."

Romeo trækker lidt på skuldrende, men Teresa svarer;
"In fine che la ho vista, lei ha preso un pelo nel giardino. Ma penserò che sia nella sua stanza?" hun ser lidt på Romeo, så på Cassa.
Cassa ser mod Celas.
"Sidst hun så hende, tog hun sig en lur i haven, men hun tror hun nok er på sit værelse nu..."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.06.2007 00:02
"Okay jeg går lige derop inden jeg smutter. Endnu engang tak for deres tid." Siger han. Han vender om på hælene og trasker over mod døren.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 17.06.2007 00:05
Cassas forældre hilser farvel, og Cassa ser lidt på dem, inden han selv forsvinder i et lysglimt.. han kan ikke se dem i øjnene...
Da Celas er ude, går der en stund inden Romeo og Teresa selv går og rummet ligger hen i stilhed
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, CassondraLillith123
Lige nu: 2 | I dag: 15