Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 16:26
Rummet her er lyst, uden møbler. Vægene er hvide, og der er hvide marmor stolper rundt omkring, som støtter loftet.
Der er en dør ud til en smuk balkon, hvor hvide, tynde silkegardiner hænger ned foran.. Vinduerne er store, og lyset falder ind på en helt speciel måde, igennem bjergkrystalsruderne.
Der hænger en stor gylden lyssekrone i loftet, og de enorme, smukke gulvlyssestager står spredt tilfældigt rundt.

Til trods for den lette tomhed og renhed, hænger der malerier rundt omkring, hist og her på vægene, og på staffelier som står i forskellige former og størelser.
De fleste malerier er dog dækket til af hvide silkeklæder.

Cassa står midt i rummet. Han har en pallet i den ene hånd, en pensel i den anden mens han er ved at lægge sidste hånd på værket.

Sidste bløde pensel strøg med en halv purpur rød farve, inden han træder let tilbage og betragter sit værk med kritisk blik...
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 16:28
,,Det er flot" lyder en monoton stemme bag Cassa .
Samara svæver ganske let over jorden og betragter hans værk over hans skulder .

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 16:35
han får et mindre chok, ser sig over skulderen på hende, smiler let skævt.
"Jamen tak.. og Godeftermiddag.."
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 16:58
Hun læner hovedet lidt på skrå ..
,,Er det et sted her i krystallandet ?" spørger hun afslappet, mens hun betragter det .

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 16:59
han ryster let på hovedet.
"Nej... Det er en 'gade'... fra det sted jeg kommer fra... En kanal. Man sejlede rundt." han smiler skævt.
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 17:03
,,Sejlede man rundt på en gade ?" spørger hun og løfter øjenbrynene .
Et billed af Cassa der sidder og maser i en robåd midt på gaden, mens bådens bund skraber hen af brostenene dukker op i hendes hoved .
Det giver jo overhoved ingen mening .. Ordet kanal er ikke noget hun ved hvad er

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 17:15
han smiler skævt.
"Venedig består af 118 øer... mange steder var der ingen gader som her. Der var det vand. Kanaler, man sejler på i nogle både, kaldet gondoler..." han retter lidt til på maleriet med penslen.
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 17:19
,,Så man sejlede altså rundt mellem husene ?" spørger hun, og har stadig lidt svært ved at forestille sig det .
Hun betragter fortsat maleriet og undre sig over, hvorfor de ikke bare placerede byen et andet sted .

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 17:27
"Ja... Der var selvfølgelig også almindelige gader, men foran mange palazzo, var der kanaler, eftersom de jo er store og fylder en del." han går hen til et andet maleri.
"Her kan De se en gade lidt nemmere..."
Han trækker silkeklædet fra og afslører endnu et smukt maleri
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 17:30
Hun går tæt hen til det, og nærstuderer det ..
,,Smukt.. Har du virkelig boet der ?" spørger hun afslappet .

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 17:40
"Nej.. ikke lige dér... jeg lavede en skitse sidst jeg var hjemme, og vi sejlede ned af den gade..." han smiler skævt.
"Nej... Jeg boede ganske anderledes.." han rækker en hånd mod et nyt maleri, hvor silkeklædet trækkes af af telepati.
"Det der er vestfløgen af palæet jeg bor på, når jeg er i venedig... Den hører til min families vingård, som ligger i Rom..."

Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 17:42
,,Luksus" siger hun bare roligt, mens hun betragter maleriet .
Hun kommer selv i tanke om den lille skod hybel hun boede i som lille, men ryster hurtigt tanken fra sig .

,,Man kan ikke ligefrem sige i var fattige" mumler hun, mens hun fortsat nærstuderer billedet .

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 17:46
"Næh... vi har flere penge end man kan bruge på et helt liv.." han sukker lidt.
"Det lyder nemt og rart, ikke at skulle tænke på hvor man skal sove, og om man nu får mad og det... men man mister bare mange af livets glæder ved det.." han flytter en lok hår fra sit ansigt
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 17:52
,,Os fattige behøver nødvendigvis heller ikke at have mange glæder i livet" snerre hun, for på en måde tog hun det som en form for fornærmelse .
Selvfølgelig har Cassa haft et hårdt liv, men han har trods alt haft det en del nemmere med alle de penge han har haft .

Dengang hun selv boede hos sin familie havde hun det både hårdt og var skide fattig .
Det er godt nok meget egoistisk at sammenligne liv på den måde, men lige nu synes hun det er retfærdigt .

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 17:56
"De misforstår mig" siger han og ryster let på hovedet.
"Jeg mener at de små glæder i livet, virker mindre... glæden over at f.eks. give en gave, den bliver mindre, for man har ikke haft besvær med at skaffe det.... ting som det.."
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 17:59
,,Der er sku ingen glæde ved at give gaver ?" spørger hun lidt forvirret .
Hun vil selv gerne have gaver, men synes det er ligegyldigt bare at give ting væk til andre ..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 18:02
"Jo.. At se andre blive glade for ting man giver til dem... det er da en af livets største glæder.." han sre let overrasket på hende
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 18:05
,,Men.. Man giver jo sine ting væk ! Gratis ! Det giver da ingen mening ! Det eneste der sker ved det er, at man mister sin ting, som man måske har givet mange penge for ? Det er da åndsvagt ! Hvorfor ikke bare beholde tingene ? " spørger hun og ser lige så overrasket på ham, som han ser på hende .

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.05.2007 18:09
"Det er et spørgsmål om hvor meget empatikker man er..." han trækker let på skuldrende.
"Jeg ville give alt væk.. ALT, hvis det kunne gøre mine nærmeste lykkelige..." han flytter en sort lok væk fra ansigtet
Samara

Samara

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samara 15.05.2007 18:11
,,Ting gør normalt ikke folk lykkelige" siger hun bare, og ser lidt på maleriet igen .
Hun tænker lidt på hvordan hun selv ville være blevet, hvis hun var vokset op i en rig familie .

(( Brb.. Skal spise xP ))
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, CassondraLillith123
Lige nu: 2 | I dag: 15