Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 21.02.2023 09:00
Noriana havde sneget sig ud igen. Hun troede ellers at det var noget hun var færdig med. Men hun blev vanvittig af at sidde på Ædelborg med al den anspændte stemning som der var på borgen. Så begyndte en hel borg at være meget lille. Så hun var taget med en af vognene mod Dianthos og havde skrevet en besked til sin moder om at hun befandt sig i huset i Dianthos. 

Selv der var der tyst. Men lige så snart skodderne blev åbnet kom lyden fra byen, og Noriana vågnede fra sin dvale. Hun havde en plan. Det havde hun ellers aldrig, men på denne aften ville hun i teateret. 

Hun klædte sig på i en mørk uldkjole og tog en kappe ud over sig og sneg sig ud af bagtrappen. Det var trods alt stadig vinter. Hun spadserede alene gennem gaderne og stræderne til hun nåede teateret. 

Hun trådte indenfor, betalte for en billet til aftens forestilling og så med ét et navn på banneret. Lily Fox. Var det virkelig den Lily hun kendte, eller var det en anden? Hun følte med ét sommerfuglene i maven og satte sig ind på de forreste rækker. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 21.02.2023 22:47
At Lily skulle være skuespiller, havde aldrig lagt i kortene i hendes liv, men det var alligevel her hun var endt. Som lille havde hun elsket at klæde sig ud og gøre sig til over familien, og derfor havde det måske været nemt at se en lighed mellem dem, allerede fra barnsben af. Men ikke som en leve vej. Men om ikke andet, så elskede hun nu at være skuespiller og så på scenen aften efter aften og tilfredsstille publikum på bedste vis. 

Denne aften var ikke nogen anderledes aften; salen var fuld og hun stod bag tæppet, klar til at bryde endnu en barriere overfor de folk var kommet for at se hende. Hver aften så mærkede hun en susen i maven, som hun stod og ventede på at tæppet ville gå ned. Hun kendte sine replikker og stykker, hvad hun skulle gøre og hvor hun skulle stå, men hvis man hun først mistede den susende fornemmelse, så burde hun lade være med at stille sig der op igen.

Lily bukkede sammen med de andre kollegaer som stykket var afsluttet for denne aften. Endnu en dag og aften, var det hele gået som det skulle og der havde ikke var mange store fejl. Til hendes held. Som de stod der og takkede publikum, fangede et velkendt ansigt hendes blik, og et automatisk smil fromede sig på læberne. At Noriana var her, havde hun bestemt ikke kunne forudset.
Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 27.02.2023 08:08
Noriana havde altid været fascineret af dem der kunne bryde rammer. Især som adelsfrøken. Ikke at Noriana havde holdt synderlig kontakt med Lily, men sommetider skrev de af ren høflighed til hinanden og anerkendte hinandens eksistens. Noriana mistænkte sin mor for at holde dem fra hinanden med vilje, men nu hvor Noriana ikke længere var et barn, følte hun sig mere fri.

Hun nød aftens forestilling og havde et stort smil på læberne igennem hele forestillingen. Hun betragtede Lily med fascination, men trippede voldsomt fordi hun var utålmodig efter at konversere med Lily. 

Da forestillingen var slut, hujede hun og rejste sig op og klappede. Hun følte en kæmpe glæde indeni, og havde helt glemt hvordan teater bevægede hende på en måde som opera fx ikke gjorde. 
Hun bevægede sig hen imod scenen i håb om at fange Lily. Hun stod tålmodigt og ventede, men kunne alligevel ikke lade være med at vinke.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 27.02.2023 09:06
Lily havde altid følt som en meget fri person, og hun følte ikke at hun var blevet holdt tilbage hjemmefra. Hun havde gjort sig tanker, om hvorfor og lige nu var Lily den eneste kontakt med et barn, som hendes faders havde, og derfor havde hun uden tvivl fået en større frihed en andre adelige børn.
Hun blev heller ikke holdt tilbage, da hun ønskede at gøre noget ud af sit skuespil, men hun kunne blot slå sig løs og til hendes fordel, vidste det sig at hun faktisk var dygtig og kunne skabe noget ud af sit eget liv, og ikke blive holdt tilbage på nogen måder.

Det var lang tid siden, for lang tid siden, at hun havde set Noriana. De havde sendt hinanden breve og der igennem fortalt hinanden hvordan deres liv stod til. Så at se hende i salen, denne aften gjorde Lily glad.
Hun var på hendes alder og derfor var hun nok også selv blevet mere fri i sin tilværelse, hvilket Lily kun undede hende, det følte hun var på sin plads.

Lily havde svært ved ikke at le lavmælt af den ivrige veninde, som havde bevæget sig tættere på scenen. Hun hujede og klappede, sammen med de andre hvilket selvfølgelig var rart at se. At se at hun også havde nydt stykket.
Hun havde selvfølgelig set hende og hun var den første hun ville tale med. Så da publikum begyndte at forlade stedet, hoppede Lily ned fra scenen og gik hen og lagde armene omkring Noriana i et længselsfuldt kram.
"Hvad laver du dog her?" Smilet var stor, som armene forsvandt fra den andens krop og brød krammet.
Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 02.03.2023 08:58
Noriana havde altid været lidt af en enespænder. Ja, hun holdt af sine søskende - den ubetinget kærlighed til dem hun delte blod med. Men stridigheder i familien og samtale om hvordan og hvorledes, var noget hun holdt sig langt væk fra. Tit troede andre at hun ikke anede hvad der foregik, og det var til dels rigtigt. Hun holdt sig for sig selv og var egentlig mere fascineret af verden omkring hende. Men selv der var hun afskærmet: Det var ikke mange steder hun måtte tage hen. Og hun var ligesom noget til et punkt hvor hun ikke kunne udforske flere steder i Dianthos. Så hun udforskede menneskerne i stedet. 

Hun vidste at Lily var skuespiller, men hvor hun konkret spillede henne, havde været et større mysterium. Men det var ved et rent tilfælde at hun havde fundet Lily og selvom de kun udvekslede deres liv gennem breve, blev Noriana enormt glad for at se Lily. 

"Jeg tænkte jeg ville i teateret!" udbrød hun og krammede Lily tilbage. "Det var et virkelig godt stykke," fortalte hun med et smil.

Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 02.03.2023 10:02
Det var ved at være længe siden at hun havde set Noriana og det var noget som ærgede hende. Lily holdt af det selskab som, Noriana kunne komme med. De havde begge haft problemer i deres familier, og det var et emne som de kunne være fælles om. At Noriana nu havde brudt med de stridigheder og søgt ud af hjemmet, kunne Lily kun være glad for. 
Hun glædede sig til at følge op på, hvad hun havde at sige og følge op på al det som de endnu ikke havde fået hinanden fortalt, igennem de få breve som de havde skrevet sammen. 
Lily vidste at Noriana ofte var blevet holdt tilbage af familien og blevet begrænset i hvor hun måtte bevæge sig rundt, hvilket var ærgerligt, for Noriana var en kvinde som hele verden burde se og opleve. Hun havde en glæde og et smukt ydre som ikke skulle gemmes væk.

"Det er jo også et fantastisk sted at bruge sin tid" Det var det hvert fald i Lilys øjne, men hun vidste at mange ikke var enige. Men det virkede til at Nori havde hygget sig. Det havde hendes rosende ord og ikke mindst klapsalven fortalt Lily. "Mange tak, Nori!" Kom det smilende fra hende, som hun modtog rosen, "Det betyder altid meget, når det er dig der roser" Lød glædens ord fra hende. 

"Det er så længe siden at jeg har set dig" Hun smilede varmt til hende, og nød at have det selskab som Noriana kunne komme med, "Hvad skal resten af aftenen så bruges på, er du på vej hjem igen?" Det ville da uden tvivl ærger hende.
Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 04.03.2023 11:34
Noriana var glad for at se Lily igen. En ligekvinde, så at sige. De kom begge fra en adelig baggrund og levede på trods af dette to vidt forskellige liv. At Lily gennem sine breve udtrykte en form for sympati for Norianas situation, var hun kun glad for. Det var der ikke mange der gjorde, og slet ikke hendes egen familie, der var splittet på kryds og på tværs. 

At Noriana mødte forståelse hos Lily betød alt og hun havde dårlig samvittighed over at hun ikke havde brugt mere af sin tid på Lily, men det var svært når hun havde følelsen af at hendes moder holdt hende tilbage og kun ønskede at Noriana så folk som kunne være potentielle ægtemænd eller tomme venskaber kun på grund af at det ville højne familiens ære. 

"Ja, jeg misunder dig, at du kan være her hele tiden," sagde Noriana med et smil. "Og det var da så lidt, du gør det godt," roste hun. Hun mente hvert et ord. 

"Jeg ved det godt. Det har været svært at tage til byen. Jeg er blevet holdt hjemme i noget tid," fortalte hun. Åhh hvor havde hun dog kedet sig! "Jeg tænkte da at vi skal ud og opleve byen!" udbrød Noriana glad, og håbede at Lily havde det på samme måde.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 05.03.2023 09:10
Der var mange lighedstegn for Lily og Noriana, men lige så forskellige var de, og det var selvfølgelig noget som Lily havde en forståelse for. Hun vidste hvordan hendes forældre og familie holdt hende tilbage, i et stort omfang, hvor det dårligt nok var muligt, at komme ud af den klo, som de havde skabt omkring hende.
Lily priste sig lykkelig for at have en familie, eller hvert fald far, som var forstående og lod hende leve det liv hun havde lyst til. Lily var sikker på at der var mange grunde til dette.

Hun vidste godt hvorfor de sammen ikke havde brugt mere tid, end de havde. Når hendes familie var så modstridende i at lade hende leve sit eget liv, så var det svært.
Det var derfor at deres breve havde været så vigtige, for deres fælles kommunikation og for at holde deres venskab ved lige.

"Du skal ikke misunde mig, kære. Nu er du her" Lily smilede varmt, der var ingen grund til at lade negative tanker fylde deres gensyn, "Tak, det er jeg glad for at du siger. Det betyder meget, at du nød det" Noriana var så betænksom og behagelig.

Lily vidste hvordan Noriana havde det, og kunne måske ikke helt forstå hvordan det måtte være at blive holdt hjemme, men det var en frygteligt nok tanke, "Jeg er ked af at høre, at de ikke er blevet klogere" Hendes ord var oprigtige, og det samme var smilet på de røde læber.
"Selvfølgelig skal vi det. Der er mange gode steder, for os" Hun kom med et lille grin, og så frem til det her, "Men først skal jeg klæde om og måske lige have teater sminken af" Grinede hun. Det ville næsten se malplaceret ud i byen. Så kunne hun altid ligge noget mindre.
Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 07.03.2023 16:48
Noriana følte sig underligt tryg i Lilys selskab. Der var ingen forventninger om at de skulle skabe en forbindelse mellem dem for at stille deres slægt stærkere, eller forventninger om kurtisering. Det var rart at Noriana bare kunne være sig selv, uden at hun skulle forvente noget af Lily, andet end godt selskab. 

"Jeg er så glad for jeg netop rendte ind i dig. Det må være Isari der smiler til mig," sagde Noriana og smilede sødt til Lily. "Jeg misunder dig kun... lidt," tilstod hun. Hun mente det. Hun ville gerne være mere fri, og en nagende fornemmelse som havde boet i hende længe om at rejse og opleve verden udenfor hendes egen, voksede sig stort. Men hun underminerede den dagligt. Hun vidste jo godt at det ikke var passende for en ung dame, at tage på dannelsesrejser og desuden ville hendes moder med det samme sende nogle efter hende. 

Noriana trak på hovedet. "I det mindste har min kære moder ikke sendt en masse unge eller gamle adelsmænd efter mig. Hun mener at jeg selv skal have noget at sige i forhold til hvem jeg gifter mig med," sagde hun. Hun lød trist. Hun ønskede slet ikke at blive gift. 

"Men nok om det, kære Lily. Må jeg komme med om bag scenen? Har aldrig set teateret fra den vinkel før? Og jeg er sikker på vi nok skal more os," sagde hun med et grin, der måske ikke var helt overbevisende. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 08.03.2023 08:40
På trods af at de to ikke havde brugt meget tid sammen, foruden deres mange breve frem og tilbage, så havde de en utrolig kemi og Lily nød virkelig det selskab som Noriana bragte med sig, når de endelig var sammen. Det var noget hun satte pris på, at have en veninde som Noriana.

"Jeg er sikker på at Isari altid smiler til dig, kære" Lily smilede varmt og rosende til Nori. Guderne ville altid smile, på en person som hende. Hvorfor skulle de ikke? Noriana var en fantastisk kvinde, som fortjente meget mere end det liv, som hendes familie, indtil videre havde skabt for hende. 
"Det ved jeg, kære. Men jeg ved at du nok skal få et fantastisk liv" Hun vidste godt at Nori misundede det frie liv som Lily havde, men hun havde selv så mange kvaliteter. Hun skulle nok få et fantastisk liv og på et eller andet tidspunkt måtte familien indse at de ikke kunne holde hende fanget på den måde, som de gjorde.

"Det er da altid noget" Lo hun roligt, "Du fortjener ikke en gammel mand eller noget i den stil. På ingen måder. Men det er da altid noget, at hun mener de selv burde have noget at sige i forhold til dit ægteskab. Det er der mange der ikke oplever" Lily var slet ikke kommet så langt, men inden længe ville det komme og hun følte bestemt også at hun havde et frit valg, i hvem hun ville have.

"Ja, selvfølgelig må du komme med om bagved" Grinede hun roligt, "Så skifter jeg og så finder vi en kro, ikke?" Hun sendte hende et varmt smil, og tog hendes hånd og trak hende med om bag ved, for at finde hendes omklædningsrum. 
Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 12.03.2023 16:32
Noriana havde heldigvis indset at familie ikke kun behøvede at være dem man delte blod med. Men som sådan også kunne være gode venner. Hun følte hun kunne tale bedre med Lily, end med sin egen søster. Det var selvfølgelig trist at det skulle være sådan, men heldigvis var hun ikke mutters alene. 

Noriana mærkede varmen i maven over Lilys ord og smilede stort tilbage. "Det er jeg også sikker på at hun også gør til dig," svarede hun. "Ligeså får du. Det har du jo allerede!"

"Moder har givet op på mig," grinede Noriana. Hendes moder kunne ikke længere holde på hende. For år tilbage gik det op for hende at hun havde et ansvar for at bibeholde familiens ære, men ikke mere. Nu gik hun sine egne veje så godt som hun kunne. Noriana tog glad Lilys hånd og fnisede som hun kun kunne gøre det sammen med Lily. Hun følte sig fri og glad. Det var en følelse der ramte hende sjældent. men nu var den her. 
"Jeg kan slet ikke vente," udbrud hun glad.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 13.03.2023 07:25
Lily havde altid været et åbent menneske overfor andre. Hun nød at skabe kontakt og være behjælpelig hvor hun kunne, det var bare en del af hendes person. Men der var personer i hendes liv som betød mere end andre, og Nori var uden tvivl et af disse mennesker - på trods af at de ikke havde mødtes så mange gange. Men når de gjorde, så føltes deres kemi så naturlig og varm. De kunne tale sammen om alt; ting som Lily ikke have så mange andre at tale om. 

"Selvfølgelig hun gør det. Hun skal nok holde ånden over os begge, kære" Kom det smilende fra hende. Det var hun sikker på. Lily havde skabt noget godt for sig selv, så hun håbede at Isari ville passe mere på Noriana, end hende selv. Hun skulle væk fra den familie og blive fri, ligesom Lily var. "Jeg er sikker på at der kan ske meget mere godt i vores liv, Nori" Smilede hun varmt. Lily havde et godt liv, på trods af alt det der var hendt familien. 

"Din moder har prøvet for meget. Hun skal nok opleve dig, finde kærlighed" Selvfølgelig ville hun det. Ligeså meget som hun selv ville. Det handlede blot om at finde den helt rigtige mand, og det var ikke noget som bare skete. 
"Også mig. Det er længe siden at vi har lavet noget" Hun trak Noriana med om bagved scenen, trak hende ind i et lille rum. Rummet var hendes omklædning. Her var kostumer, et lille sminkebord med et stort spejl. Her var varmt og et behageligt lys. 
Lily gik hen mod et tøj stativ og begyndte at tage det store kostume af. Hun var ikke bange for at vise sig selv overfor Nori, i sit korsæt og underklæder, indtil hun havde fået sin egen kjole på igen. 
Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 13.03.2023 07:59
Noriana var ikke altid så åben overfor andre, selvom hun havde en tendens til at møde vidt fremmede og konversere med dem, blot fordi hun var interesseret i deres levevis og tanker om ting. Det fik hende dog også oftest ud i problemer fordi hun sommetider var lidt for naiv.
Men med Lily var hun ikke ude i nogen farezone. Med Lily kunne hun være sig selv, fordi de fra starten af havde skabt en fortrolighed gennem deres breve til hinanden. 
"Åh du er så sød, Lily!" udbrød hun og smilede stort. 
Ikke fordi Noriana var synderligt ulykkelig. Hun havde bare ikke et godt forhold til hendes familie, og gjorde alt hvad hun kunne for at holde stemningen imellem dem neutral og undgik dem, for ikke at rode sig ud i problemer. Men skaden var sket, følte Noriana. Derfor var det nærmest berusende for hende at være sammen med en som Lily, der roste hende og var glad for hendes selskab. 
"Ja, jeg håber hun ønsker min lykke, et eller andet sted," hviskede Nori. Det var svært for hende at tale om hendes moder. Især fordi alt det med familien var svært for hende, idet hun egentlig følte at hun allermest skød halen mellem benene og løb sin vej. 

Noriana blev trukket med bag ved. Hun var fascineret af hvad hun så og kiggede alle steder for at sluge det til sig. Hun var ikke vant til så små rum. Nok en skade fra at være vokset op som prinsesse i et kæmpe hus med store overdådige rum. Små rum fascinerede hende. Noriana slap Lilys hånd og kiggede rundt med store øjne. Hun blev så optaget at hun knap lagde mærke til at Lily klædte om. Noriana stillede sig straks bag Lily og hjalp hende med at stramme korsettet. Det var næsten berusende at stå så tæt på et andet menneske og mærke Lilys duft. Hun viftede fornemmelsen væk. Hun manglede blot nærhed og kærlighed ikke?
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 13.03.2023 08:27
Lily var sikker på at hele Noris familie ønskede hende den lykke som var hende værdig. Hvorfor skulle de ikke gøre det? Hun vidste godt at hun nærmest var blevet holdt fanget i deres hjem, og det var både svært at tilgive og forstå hvorfor, men Lily tvivlede på at hendes familie ikke ønskede hende at opleve lykken, og forhåbentligt starte en familie.
"Det er jeg sikker på hun gør. Ligesom resten af din familie" Der var mange adelige standarder og regler, som blev trukket en ned over hovedet, med mindre man kunne snog sig uden om det, men et giftermål var en af de sværere ting at komme uden om.

Det var spændende at se den fascination af stedet, som Noriana havde i øjnene, som de bevægede sig om bag scenen og ned ad de små gange, som bød på smuk udsmykning og teater folk i alle afskygninger.
Det var ikke alle der kunne få deres eget rum og af og til, måtte de også skifte, så alle fik den oplevelse. Denne aften havde Lily været heldig.
Men de var bestem ikke ret store de rum, men man kunne lige bevæge sig rundt og få gjort sig klar til at komme på scenen eller hjem igen.
Hendes blik hvilede på Noris smukke ansigt, som hun blev opslugte af omgivelserne i rummet, i mens Lily kom ud at kostume kjolen.
Hun smilede som hun fulgte Nori med øjnene, og hun forsvandt om bag hende og mærkede hendes hænder på sin hud. Det var noget rart over at stå så tæt på hende og mærke hendes hænder mod sin hud. Hun kunne fornemme hendes varme og hendes duft.
Som korsettet var strammet, kunne hun trække i kjolen som hun var ankommet i og som hun ville tage videre i, og efterfølgende satte hun sig ved det lille bord og kiggede sig selv i spejlet. Hun fangede Noris blik igennem glasset og sendte et varmt smil.
Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 15.03.2023 09:26
Noriana var nu også sikker på at hendes familie ønskede hende det bedste. Det var bare svært at se til tider. Især når hun decideret undgik dem for tiden, og legede status quo når hun stødte ind i dem. At alt var fint og fryd og gammen. 
Noriana valgte ikke at svare Lily, men nikkede i stedet, og kiggede væk. Hun troede ikke på venindes ord. Men hun blev nødt til at lade som om at hun gjorde. 

Heldigvis glemte hun alt om sine pinsler, da hun udforskede omklædningsrummet. Hvordan kunne mennesker dog være i så små rum? Et begejstreret skrig forlod hendes læber da hun så sig omkring og hun kiggede derefter på Lily med det største grin. Men højdepunktet var at stå så tæt på Lily, at mærke hendes varme ud under hendes kolde fingre. Den berusende følelse varede dog kun et øjeblik, før Lily havde taget kjolen på. 

"Skal vi gå?" spurgte Noriana og prøvede at ryste den berusende følelse af sig. Hun ønskede ikke at gå. Hun ønskede alle mulige ting, hun aldrig havde ønsket før. Hun knyttede sine næver en smule og borede neglene ind i huden for at stoppe følelsen. Skubbe den fra sig. Hun ville ikke dele Lily med nogen. Og hun vidste at hvis de gik ud fra dette rum, ville mænd befalme dem med blikke og opmærksomhed. Hun ville bare have Lily og hendes nærhed for hende selv.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 15.03.2023 19:33
Det var klart at Noriana og Lily stod forskelligt i deres familie, og Lily havde måske en naiv tilgang til tingene, når hun sagde at hun var sikker på Norianas familie ønskede hende det bedste. Hun havde selv en god familie, på trods af at tingene ikke helt var gået som det skulle. Forældrene var blevet skilt, og moren og hendes broder var flyttet længere væk og der gik længere og længere tid i mellem at han så dem. Men hun følte ellers at hun havde en god familie, med en god far, som altid havde været der for hende. Lily havde måske svært ved at forstå at en familie kunne være dysfunktionel, som nogen var.

Lily kunne ikke lade være med at grine, over Noris overraskede reaktion til hendes omklædning. Det var på ingen måder stort, men Lily kunne bevæge sig herinde og manglede ikke mere. Hun skulle jo kun bruge rummet til andet end at klæde om og gøre sig klar til at gå på scenen. 
Lily nød uden tvivl at have Nori tæt på hende. Det var ikke noget de havde gjort før, men der var en tillid mellem dem, som hun sjældent oplevede og Noriana gjorde hende tryg. Det var muligvis alle de breve, som de havde sendt til hinanden, som havde skabt den forbindelse til hinanden. Hun mærkede hvordan hendes hænder bevægede sig på hendes hud og om hendes korsæt, inden hun fik kjolen på. Det var en rar følelse.

Det lille imtime øjeblik i mellem dem var behageligt og Lily vendte sig om og kiggede veninden i øjnene, og mærkede et lille sus glide igennem kroppen. Hun lod sin hånd glide op imod hendes ansigt, med et smil på læberne og skubbede en tot hår om bag hendes øre. "Det synes jeg at vi skal. Jeg kender nogle gode steder, hvor vi forhåbentligt kan sidde i fred" Grinede hun lavmælt.
Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 20.03.2023 17:44
Noriana havde nok plantet i sit hoved at hendes familie var imod alt hvad hun gjorde og sagde. At enten var hun en porcelænsdukke uden meninger eller dybere tanker, eller også var hun for vildtfarende og ukontrollerbar. Men der var jo ingen af hendes søskende der var pragteksemplarer. Tværtimod. På trods af alt dette, så nærede hun kærlige følelser mod sin familie. De var trods alt hendes slægt og blod. 

Da Noriana stod så tæt på Lily, gik det op for hende at hun aldrig havde følt sådan en varm følelse skylle igennem hendes krop på den måde. Hun vidste ikke om det var begær eller en eller anden form for kærlighed. Måske var det et øjebliks vanvid? Eller det faktum at Lily var en af de få mennesker hun følte hun kunne være fortrolig overfor? Hvorfor overhovedet overtænke det? Det var jo forbi. Sket på et splitsekund, og følelsen var væk igen. Lige indtil hun mærkede Lilys hånd mod hendes kind og den lette berøring af at skubbe en hårtot bag hendes ører. Hun skulle til at læne sig frem, lukkede øjnene og nød berøringen, men med ét var følelsen væk og hun blev igen igen igen bragt tilbage til virkeligheden. 
"Du følger trop," sagde Noriana glad og ventede tålmodigt på at Lily ville tage sin kappe på og træde ud af det lille omklædningsrum.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 21.03.2023 08:52
De kendte tydeligt hinanden og havde skabt et bånd, som Lily sjældent havde gjort med andre. De følte og forstod hinanden, så at stå med Nori på denne måde føltes næsten varm. Hun var usikker på hvor følelsen kom fra, men den var rar og det at se Noriana igen gjorde hende bestemt glad. På trods af de få gange de havde set hinanden, følte hun at hun kendte de fleste af hendes sider.
Hun kunne være fortrolig med Nori og de fortalte hinanden ting, som de ikke fortalte andre, hvilket kun gjorde deres bånd tættere og stærkere.
Hun nød smilet på den andens læber, som Lily hånd gled over kinden på Nori, for at trække hårtotten om bag hendes øre. Hendes hud var varm og blød, velplejet.  Hun smilede varmt, over måden hun lukkede sine øjne på.

Lily var kommet i kjolen, med behjælpelig hjælp fra Noriana og de kunne nu bevæge sig ud i bylivet. Hun kendte steder som ikke var overbefolket, de steder som de to nok gerne ville besøge denne aften. Lily ønskede næsten at have Nori for sig selv, men så længe man kunne side afsides fra andre og nyde et par glas vin, så ville alt ved denne aften være perfekt for hende. 
"Jeg følger trop så" Gentog hun med et smil og samlede sin kappe op, inden hun forlod rummet sammen med Noriana og inden længe kunne ligge teateret bag dem.
"Det var en glædelig overraskelse, at se dig her, Nori" Lød det varmt fra hende, som de gik ned ad de kolde gader, "Vi skal bare ned om hjørnet her" Heldigvis lå der mange ting I nærheden af teateret og derfor behøvede de ikke at skulle gå alt for langt for at nå en af deres mulige destinationer. 
Noriana Lisette af Arys

Noriana Lisette af Arys

Adelig

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Kati 06.04.2023 17:32
Noriana vidste ikke hvad der skyllede over hende, men hun gik ud fra at det var en form for begær. Men sådan havde hun aldrig følt før. Faktisk kunne hun ikke huske hvornår hun havde været så ved siden af sig selv. Eller glad for den sags skyld. Tingene derhjemme havde tynget hende mere end hun troede. Aldrig var hun nået et punkt hvor hun følte at livet ikke var værd at leve, men bare et par uger tidligere havde den følelse skyllede over hende igen og igen og igen. Noget måtte have ført hende til Lily denne aften. Noget der mente hun fortjente varme og lys og smil. Men ikke i sin vildeste fantasi, havde hun troet at en eller anden form for kærlighed ville ramme hende så hårdt. 

Noriana vidste dog ikke hvordan hun skulle bevæge sig fremad. Hvad gjorde man? Hun havde før flirtet med fyre, men altid med en større ligegyldighed. Lily var noget specielt, og hun fortrød næsten at hun ikke havde givet efter for sine tanker om at flå kjolen af Lily. Tankerne føltes næsten forbudte. 

Noriana fulgte efter med en smilende mine, og ville ikke lade nervøsiteten afsløre hende. Hun tog Lilys arm. "Noget må have bragt os sammen her til aften," sagde hun med et smil og så sig omkring. Der var mange mennesker ude her til aften. 
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 07.04.2023 15:33
Smilet sad på Lilys læber, som de bevægede sig ned ad byens små gader. De var langt fra de eneste ude denne aften, de fleste havde muligvis været i teateret og se stykket som de lige havde lavet, ligesom Nori havde været. På trods af den korte stund sammen i omklædningen, havde Noris berøring og tilstedeværelse skubbet følelser frem i Lily. Normalt var hun en kvinde som blev tiltrukket af mænd og det andet køn. Hun havde aldrig kigget på den kvinde på den måde, som hun egentligt havde gjort, da hun havde stået i undertøj foran Nori.
Om det blot var rusen fra adreanalinen efter at have optrådt eller om denne aften ville bringe dem tættere på hinanden end de før havde været, nu hvor de endelig skulle udforske hinandens person alene, uden resten af familien, var ikke til at sige. Hun håbede det lidt. 

Måske var følelserne stærkere hos Nori, sådan som hun havde rørt hende da hun havde hjulpet hende med korsettet. Lily havde nydt den behagelige måde hendes fingre nænsomt havde gledet hen over huden, for at fange snørerne i korsettet. 
"Mon ikke guderne, er gode ved os her til aften?" Nu bevægede de sig ned ad gaderne og inden længe ville de nå kroen, hvor de skulle bruge deres aften sammen og forhåbentligt blive tættere. 
Lily sendte veninden et smil inden hun slap den andens arm, og åbnede døren indtil kroen. De blev mødt af sang og latter, og ideen om at sidde for sig selv, blev et øjeblikt slået væk - det virkede næsten umuligt herinde. Men uanset hvad, så trak hun Nori med indenfor og bevægede sig op mod baren. "Må vi bede om to store krus øl?" Hun fangede bartenderens opmærksomhed og sendte et varmt smil, inden hun to de to krus med øl og bevægede sig ned bagerst i kroen og fandt et lille bord, de kunne sidde ved.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , jack, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 12