Healer søges til plot - måske i Smarana-området?

Kataching

Kataching

24
posts
1
karakter

Kataching 08.02.2023 08:21
Hej! 

Jeg søger en healer - eller andre? - der kan hjælpe min karakter, Sebian, med en tilskadekommen hest. Han er undsluppet et orkangreb. Jeg havde forestillet mig, at det eventuelt kunne være på vejen fra Dianthos til Smarana, eller evt. i Smarana, da der står Smarana-området er plaget af orker. Det kan dog også være andre steder i landet. 

Tanken er, at han skal have hjælp til sin hest som han lige har fået, og så generel vejledning til hvad man stiller op med sådan en. Han har vundet den i et væddemål og havde planer om at sælge den for profit, men en skadet hest er sværd at få penge for, så nu bliver han nødt til at pleje den så den kan komme på benene igen og evt. sælges. Han er villig til at betale for hjælpen, hvis karakteren ikke er hjælpsom af natur. 

Jeg søger desuden også generelt tråde, så hvis du har en anden idé er jeg åben :D

Håber nogle er friske :b
   
                      
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2480
posts
11
karakterer

Tatti 08.02.2023 09:59
Jeg har Elyon som er healer -- men hun bor i sumplandet i amazonitskovene så Smarana er nok liiige en god vej væk <3
~Tati~

Kataching

Kataching

24
posts
1
karakter

Kataching 08.02.2023 10:56
Hun lyder super nice - det vil jeg gerne. Det kan sagtens være i Amazonitskovene :D
   
                      
Kataching

Kataching

24
posts
1
karakter

Kataching 08.02.2023 11:10
Hvis der ikke rigtig er orkere i det område, kan jeg evt omskrive til at de er blevet angrebet af et vildt dyr istedet? Tænker der må leve nogle rovdyr i sådan nogle store skove. Kan lige tage et kig på dyre-listen 
   
                      
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
posts
2
karakterer

Raider 11.02.2023 10:23
Hvis du stadig mangler en healer har jeg Neculai som er omrejsende, men han er dog en vampyr så tråde ville nok forgår efter mørket falder på. 
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2480
posts
11
karakterer

Tatti 13.02.2023 12:35
 Hvis det er Kata, at du gerne vil hurtigere igang, kan du sagtens tagge raider <3 jeg er lidt opslugt af nogle andre tråde for tiden så jeg vil være langsommere om at svare dig ;u; <3
~Tati~

1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Krystal , Helli
Lige nu: 3 | I dag: 11