Sparks 03.02.2023 08:38
Hej dejlige mennesker!
Nu hvor jeg endelig føler jeg er tilbage på KL, og faktisk svare tråde på regulær basis, så ville jeg høre om der er nogen der kunne tænke sig en tråd med mig.
Lidt om mig som rollespiller
Jeg er lidt kendt for at have Ellie' effekten, hvilket betyder jeg elsker at lave karakterer eller finde karakterer der passer virkelig godt sammen.
Nu hvor jeg endelig føler jeg er tilbage på KL, og faktisk svare tråde på regulær basis, så ville jeg høre om der er nogen der kunne tænke sig en tråd med mig.
Lidt om mig som rollespiller
Jeg er lidt kendt for at have Ellie' effekten, hvilket betyder jeg elsker at lave karakterer eller finde karakterer der passer virkelig godt sammen.
Jeg går meget op i det følelsesmæssige, og elsker at dykke ned i min karakters følelser.
Jeg elsker længervarige plots, jeg er ikke god til at føre karakterer sammen i første tråd
Slowburn, angst, karakterer der passer sammen men ikke kan få følelserne sagt (love it)
Min yndlings trope er "enemies to lovers"
Derudover skriver jeg mellem 150 til 800 ord. Det kommer an på hvad tråden lægger op til. Men frygt ej, jeg giver dig altid noget at svare på!
Jeg ønsker helst en skrivepartner hvor der ikke er et virvar af stavefejl. Jeg ved godt det virker en anelse stramt, men jeg kan simpelthen ikke tyde hvad folk skriver. Jeg er selv ordblind og går rigtig meget op i at få tingene til at give mening. Kommafejl, enkelte stavefejl osv. No problem at all!
Jeg orker ikke lummertråde, bare for at have lummertråde. Jeg fokusere meget mere på føleserne end selve sexdelen. Og ellers laver jeg hellere en enkelt svar hvor hele sexdelen bliver beskrevet, eller fade to black. Hvad end man er mest komfortable med.
Vold, tortur m.m. love it.
Godt! Videre til karakterende
Tirza

Gadepige, som elsker fart over feltet
Tirza er typen som der stjæler først og spørger senere. Hun lever hvor der er plads, stjæler den mad hun skal bruge for at overleve Desuden kan hun sagtens være endt over alt i verden.
Jeg ville rigtig gerne finde en som hun kunne forelske sig i, uden at hun forstår hvad følelsen er.
En bedsteven som hun kan tage på eventyr med.
En lærermester, der enden hjælper hende med at stjæle bedre. Eller en som der prøver at få hende ud af det liv
Rhoslyn

Rhoslyn er i lærer som præstinde, men har endnu ikke lagt sine løfter om at vie sit liv til Isari
Hun er utrolig behagelig at være sammen med, og hjælper alle dem som hun føler er i nød eller har brug for hjælp.
Søger en der kan vende lyset i hende til mørke. Eller hun skal opleve noget der får hende til at tro hun ikke længere kan blive præstinde
Nogle fra templet hun voksede op i der brændte ned
En ligende ulykke, hvor hun bliver mindet om hvad hun gik igennem som barn
Temperance

Temperance er hvad man kan kalde en form for banshee. En dødsengel, der tror hun er sendt til denne jord for at hente sjæle til Kile.
Desværre er det mere et tegn på en kvinde, der ikke forstår det trauma der er hendt hende. Derfor tror hun, at det er en barmhjertighed hvis hun slår folk ihjel, som hun kan se lider. Enden er døende, eller har fået slemme skader og hun tror de ikke kan reddes.
Desværre er det mere et tegn på en kvinde, der ikke forstår det trauma der er hendt hende. Derfor tror hun, at det er en barmhjertighed hvis hun slår folk ihjel, som hun kan se lider. Enden er døende, eller har fået slemme skader og hun tror de ikke kan reddes.
Jeg ville gerne have, at der var en som der måske så skønheden i hendes forfærdelighed. Eller kan hjælpe hende med at se, at det hun gør ikke er korrekt og hun ikke kan være en engel for Kile. Måske endda hjælpe med at finde hendes menneskelighed igen.
Ellers skal det være en person, der er døden nær der formår at snakke hende ud af at dræbe dem.
More upcoming

Krystallandet