Alwyn 01.11.2022 21:39
Hej KL!Lidt om mig (og dette er vigtigt!)
Jeg er typen der kommer og går fra KL. Jeg plejer at være her et par uger, måske et par måneder ad gangen, og så forsvinder jeg i en stund tid igen. Dette betyder, at jeg har et lidt "dårligt ry" for ikke at svare i mange måneder ad gangen, efter at have været aktiv i et par uger. Jeg er nu på vej ind i en "KL-fase" igen, så jeg søger nogen, som tør skrive sammen med mig! Jeg er typen der gerne svarer mange gange om dagen; så hvis der går et par dage mellem svarene så mister jeg hurtigt gnisten og stopper med at tjekke efter svar. Det er min store down-side.
Har vi allerede en tråd?
Jeg har et par aktive tråde, men jeg vil nok lige så stille lukke mine nuværende åbne tråde, fordi jeg gerne vil sætte mine tidligere "ofre" fri! Nogle af mine tråde har trods alt været åbne i flere år, og selvom alle disse plots var/er fantastiske, så kan jeg ikke se mig selv samle dem op igen ud af det blå. Beklager til alle jer, hvis tråde jeg lukker! I er fantastiske mennesker, og det er 100% min skyld at trådene døde ud.
Skal vi på et kort eventyr?
Så, nu da jeg har gjort det tydeligt (eller i hvert fald forsøgt derpå), at jeg ikke er en langvarig-skrivepartner, så vil jeg alligevel gerne teste vandene! Så hvis du kunne være interesseret i et kort plot med mig, så kunne det være super spændende og fantastisk! Korte svar, kort plots; gerne enten fjollet, action-fyldt eller begge dele!
Hvis du stadig læser med, så er du nok nysgerrig efter hvad jeg har at tilbyde!
- Zahir Kahn er min snobbede diplomat/politiker. Jeg kunne godt tænke mig at kaste ham ud på dybt vand! Så jeg søger ikke nødvendigvis nogle politiske plots eller store drama'er. I stedet så kunne jeg godt tænke mig at se ham i nogle helt nye scenarier: Skal han adoptere dit gadebarn og give dem en luksuriøs tilværelse? Skal han være din akavede eks, som ikke er super glad for at se hvor godt du er kommet videre? Skal han kidnappes og sælges til et pirat-skib hvor han nu skal skrubbe dæk og finde vej hjem? Lad os finde på noget sjovt!
- Asbjørn er min tidligere by-vagt. Han er blevet semi-alkoholiker fordi han (det sølle pjok) har mistet tiltroen til sig selv og sine egne evner. Han er et lidt "kedeligt menneske" så et meget magisk eventyr, hvor du kan tage ham i hånden og trylle lidt omkring ham kunne være morsomt! Måske skal I ind i et forhekset hus sammen? Har du hyret ham til at være din bodyguard til et vigtigt elver-møde dybt i en magisk skov? Kan du lave en magisk arm til ham? Måske forhekse ham? Forvandle ham?! Du får frie tøjler med min stakkels bamsefar.
- Alwyn skal ikke på eventyr. Det er hun sgu blevet for gammel til. Hvis I skal have en "gammel mutter" i nogle af jeres tråde der kan komme med snerpede kommentarer imens hun sidder i et hjørne og drikker te i et stærkt-parfumeret rum... Ja så skal du bruge Alwyn!
Tør du !?
Krystallandet