Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 06.09.2022 00:30
Aliana var endnu engang taget til Fredskilde for at handle lidt ind til Jamie, der skulle nyt tøj på kroppen, hun voksede som bare satan den lille mide. Men hun elskede den mide! Hun kunne slet ikke lade vær med at elske hende. Det var det bedste der var sket i hendes liv til dato. Uanset hvad Manuel havde sagt til hende ved vandfaldet. Uanset hvor glad han havde set ud da Jamie gik ham i møde. Men en ting var sikkert hun elskede Manuel og Jamie mere end noget andet. Hun kunne ikke få nok af de to, uanset om hende og Manuel aldrig ville blive et par. Nu var de bundet til hinanden på en helt særlig måde.

Hun vandrede igennem gaderne ved middagstid og havde købt tøj til Jamie så hun ikke skulle gå i pels året rundt. Det ville blive for varmt. Sommeren havde taget godt fat i år, og eftersom det stod på forår havde det alligevel formået at runde 20 grader. aliana gik i en mindre kjole og nød det sidste sommervejr, og nød at være fri. Pelsen hang der hjemme og det var kun den sorte kjole der gik ned til forbi knæene at hun havde på. Håret var sat op i en knold og hendes arme var frie så man kunne se alle hendes slave mærker på armene og lidt ned af kavalergangen.

Hun vandrede ind på kroen i fredskilde og vandrede op til baren og fik noget at drikke. Det var lidt for tidligt at tage noget alkohol så det forblev blot ved vand lige indtil videre. Men som hendes blik vandrede hen over de få kunder der sad der inde så hun en velkendt skikkelse og gik over imod ham.
"Dig igen. Opføre du dig ordentligt denne her gang?" spurgte hun Salomon og kiggede på ham mens hun lagde poser op på bordet med det nye indkøbte tøj og satte sit krus fra sig inden hun satte sig ned for at kigge et ordenligt gang på ham. Hendes stemme var rolig og ikke hidsig som den havde været sidste gang. Men skulle det ændre sig?
Salomon

Salomon

En del af "Nattens Tredje Øje"

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 08.09.2022 11:40
Salomon havde igen taget til Fredskilde. Ikke han skulle noget specielt, så derfor havde han indlogeret sig på et af kroens værelser, blot for at få lidt ro til hovedet og naturligvis... Alkohol. 

Han var ikke i den store rustning, men i stedet blot iført en skjorte, med dovne snørre ved halsen. Benene var klædt i et par mørke bukser, fødderne et par læderstøvler. Omkring skuldrene havde han en kappe i uld, for at holde bare lidt på varmet og fra bæltet hang et sværd spændt fast. Ikke han regnede med han ville bruge det, men han tog ingen chancer.

Salomon sad i hjørnet af kroen med en flaske alkohol og et glas. Han sad i sin egen verden som han hørte en stemme som han havde hørt før. Det var kvinden der sidst han var her, brækkede hånden. Salmen skulede mod poserne på bordet derefter på kvinden foran ham "Jamen dog. Hvad skyldes æren?" spurgte han med et smil på læben. Ingen hånende undertone var til at høre og han virkede ligefrem... Munter... 

"I felt the darkness as it tried to pull me down.

The kind of dark that haunts a hundred year old house.

I wrestle with my thoughts I shook the hand of doubt.

Running from my past I'm praying feet don't fail me now!"
Aliana

Aliana

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 08.09.2022 20:24
Aliana sad og kiggede på fyren som stadig ikke havde svaret på hendes spørgsmål. "Du taler uden om. Opføre du dig ordentligt denne gang?" spurgte hun på ny og kiggede alvorligt på ham. Han skulle ikke stille et nyt spørgsmål for at tale uden om. Han skulle bare svare! Der var intet andet at gøre. Desuden var hun vældig kendt her blandt folkene. Eller kendt og kendt. Folk vidste da hvem hun var ikke hvad hun var, og sådan skulle det gerne blive ved med at være.

"Er det ikke lidt for tidligt for alkohol? Det er kun middag" svarede hun en smule skuffet og kiggede på flasken og så på ham. For ærlig talt så var det virkelig ALT for tidligt for hende. Hun klarede sig ganske fint med dette krus vand. Hellere det end noget andet. I hvert fald for nu. Med mindre han selvfølgelig tilbød kunne hun overvejer at tage et glas. Men for nu. Så nej så kunne hun godt undvære at drikke en smule alkohol. Hun skulle jo også hjem til Jamie og Manuel og resten af flokken.
Salomon

Salomon

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 08.09.2022 21:24
Salomon trak på skuldrene ”Det kommer da bestemt an på hvordan du opfører dig nu.” sagde han og lænede sig tilbage på sin plads. Han havde virkelig ikke overskud til at skulle have denne kamp endnu engang, for lige nu virkede det blot som om hun opsøgte den og han ORKEDE det ikke. Han var træt, havde sovet ad helvede til og dagen i går var forfærdelig. Han havde bare brug for at drikke de forfærdelige tanker ud af hovedet, så han kunne få en eller anden form for indre fred.

Han hævede et øjenbryn og skulede mod flasken ”Hvis du er kommet for at fortælle hvordan jeg skal leve mit liv… Så kan du lige så godt smutte igen… Jeg magter ikke flere mennesker der fortæller mig hvordan man er -voksen-.” sagde han med en let brummen i stemmen. Det var ikke fordi han ville piske en stemning op. Han havde virkelig bare ikke overskud eller humøret til det, ikke uden han skulle ende i det røde felt. Han rakte ud efter sin flaske og satte sig igen tilbage, nærmest med flasken i favnen, som var hun bange for hun skulle tage den fra ham.

Aliana

Aliana

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 08.09.2022 22:04
Hun sukkede lidt og kiggede på ham. "Det var et simpelt spørgsmål, som jeg forventede du kunne svare på" kom det fra hende og himlede lidt med øjnene. Ærlig talt hvor svært var det at svare på et simpelt spørgsmål der kunne føre alle vegne hen?! Det var jo ikke fordi hun bad om hans livs historie. Hvorfor skulle hun? Sidst hun havde mødt ham havde hun brækket sit håndled. Det var kun på grund af Elise og hendes utallige urter og redskaber der gjorde at hånden ikke var død. JA hun havde da stadig lid problemer med den, men det gik nok alt sammen. Det var jo ikke fordi den gjorde ondt.

"Sig mig engang er det sådan du tiltaler en dame?! Det var et simpelt spørgsmål unge mand. Du kan vil svare almindeligt og sidde ordentligt på dins tol når en dame tiltaler dig" kom det fra hende og himlede lidt med øjnene. Hvor svært kunne det lige være. "Og lad vær med at beskytte flasken som om det var en baby, jeg tager den ikke fra dig!" endnu engang himlede hun med øjnene og kiggede på ham og så ned på sit krus vand. "Hvad siger din kone ikke til at du sidder og drikker på denne tid af dagen?" det måtte hun da bestemt ikke bryde sig særlig meget om når det kom til stykket.
Salomon

Salomon

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 08.09.2022 22:23
Salomon så hvordan hun himlede med øjnene efter hun havde talt. Han var ligeglad, hun var ikke hans øverst kommanderende, så hun havde ikke krav på at få et svar. Hvorfor skulle han give hende det svar hun ønskede? Hvorfor kom hun i det hele taget over til ham, ud af alle der sag på kroen? Kvinder var af og til mystiske skabninger og hende her, var bestemt ikke så meget anderledes. Jo… Hun var også varulv.

Salomon klukkede da hun kaldte ham unge mand ”Unge mand? Hold da kæft det er længe siden jeg er blevet kaldt det.” kom det fra ham som han brat stoppede med at klukke ”Nårh. Bare synd du ikke er min overordnede, hva? Jeg tager ikke ordrer fra en eller anden tilfældig kvinde.” sagde han og forblev lænet tilbage i stolen. Han hævede flasken og holdt den endnu i favnen og sagde ikke et ord til hende.

Han var lige ved at spytte sin alkohol ud som hun nævnte hvad hans kone ville sige. Han klukkede og så på hende med et kækt smil på læberne ”Min kone er ikke eksisterende, så hun kan sige hvad end hun har lyst til…” sagde han og tog endnu en mundfuld alkohol, stadig med blikket på hende.

Aliana

Aliana

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 08.09.2022 22:53
MÆND! Hvorfor skulle de være så kompliceret?! Det var jo ikke forid hun havde stillet et særligt svært spørgsmål. Det kunne han da godt lige have brugt to sekunder af sit liv på at svare på!? "Tja, du ser jo ikke gammel ud, højst slut tyverne. Ingen grå hår, fast skæg, lidt ar efter skader. Noget Elise kunne have gjort noget bedre ved. Pels, håret der passer til skægget. Nej helt klart sslut tyverne, højst start tredive!" kom det fra hende og stirrede på ham for at vurdere hans alder. "Ganske nydelig ung mand, men holder om flasken som om det er en baby.. Det er en skam" svarede hun og rejste sig op for at tage flasken fra ham ud af hænderne. Ja det var da lidt svært så godt som han holdte på den, men det var da et forsøg hver.

"Måske fordi du hænger på kroer og drikker ved middags tid. Ingen kvinde kan holde det ud!" konkluderede hun som hun stadig prøvede at tage flasken ud af hans favn. "Giv så slip!" hidsede hun sig op og kiggede alvorligt på ham. Hvor svært kunne det lige være at få en falske fra en sprit stiv mand?!
Salomon

Salomon

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 09.09.2022 12:36
Salomon hævede et øjenbryn som hun talte, men klukkede på samme tid da hun beskrev hans udseende ”Slut tyverne? Virkelig?” sagde han og klukkede fortsat. Det var ved at være nogle år siden der var nogen der havde sagt han ikke så gammel ud. Salomon mente selv han var i den bedste alder, men tiden som spion, angrebet fra bjørnen der kunne have gjort ham blind og tiden sammen med flasken… Det ældede ham hurtigere. Han klukkede ” Ung mand… Pssh.” sagde han og så hende rejse sig og troede hun ville til at gå, men i stedet kom hun over til ham og begyndte at rive i hans flaske.

”Så du kommer for at spille kone, for en mand du ikke kender? Er det noget du ofte gør, hmm?” spurgte han og holdt stadig ved flasken, men blot i hånden nu. Det morede ham hvordan hun ivrigt forsøgte at tage flasken fra ham. Salomon holdt endnu ved flasken mens han rejste sig op og så ned på hende. Han sagde skar ikke en eneste grimasse som hun hidsede sig op, sendte hende blot et smil ”Du er klar over… Hvis du fortsætter med at rive i flasken og jeg giver slip… Så flyver du på røven?” sagde han som han lænede sig lidt tættere på hende og sænkede stemmen, så det kun var hende der kunne høre hans næste ord ”Og det ville være synd.” sagde han og rettede sig op igen og sendte hende et blidt smil og begyndte at løsne grebet om flasken.

Aliana

Aliana

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 09.09.2022 21:37
Han kunne da umuligt være ældre end slut tyverne?! Kunne han? Nej tværtimod. Han lignede ikke en der var meget ældre, ja han havde da lidt ar men det havde hun også selv hvis man kiggede ordentligt på hendes arme og så slavemærkerne der nu var synlige denne dag. Hun hadet dem, men med tiden havde hun lært at acceptere dem som de var. Der kunne ikke gøres noget ved dem havde Manuel sagt til hende så mange gange før. Det var en del af den person hun var.

"Du er tåbelig at høre på! Giv så slip!" svarede hun og hev lidt mere i flasken men stoppede så og gav op. "Hvis du ikke bruger din tid til andet end at drikke så har du virkelig ikke noget liv" svarede hun kiggede på ham inden hun dumpede ned på sin stol, men inden hun gjorde det hviskede han til hende, og hun lagde armene over kors. "Sig mig en gang unge mand. Hvad forventer du af mig? Jeg prøver trodsalt at lære dig en ting eller to her i livet" kom det fra hende og fnøs en enkelt gang inden hun rettede sig op på stolen og tog en tår af sit vand. "Du skulle tage og lære at der er andet end alkohol på en kro" svarede hun og kiggede skarpt på ham.
Salomon

Salomon

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 10.09.2022 09:39
Det morede ham lidt, at hun havde skudt ham til at være slut tyverne. Ikke det gjorde noget, for Salomon ville give alt for at have været yngre end han var. Måske bare spile tiden tilbage så han kunne have undgået den forpulede bjørn... Måske det havde gjort at de fleste ikke snakkede i hjørnerne, når de så hans voldsomme udseende. På samme tid kunne han heller ikke holde det over dem, for det så da voldsomt ud med de ar der var i hans ansigt. Han tænkte ofte på hvad han kunne have gjort om, for ikke at have endt i den situation, men der var gået mange år nu og ikke engang den bedste healer, ville kunne fikse det... Han havde besøgt en af dem. 

"Du lyder som min mor..." sagde han sukkende. Hvad ville hans mor i det hele taget sige, hvis hun vidste hvor meget han drak, blot for at komme over sin egen dårlige selvværd? Han så på hende da hun satte sig ned og gjorde da også selv. Et øjenbryn hævede sig da hun talte "Men alligevel formår jeg stadig at være en del af Lysets hær... Tror jeg har rigeligt af liv at tage mig af, på trods af mit alkohol forbrug." sagde han med en brummen i stemmen. Han var da i stand til at fungere på de missioner Nattens Tredje Øjne blev sendt på, selv med de ondeste tømmermænd, bevares at hans humør måske ikke var det bedste når det var, så kom han alligevel af sted. 

Igen unge mand... Han klukkede igen "Hør -unge- dame... Du behøver ikke lære mig noget om livet... Jeg er en voksen mand og hvordan jeg lever mit liv... Er ikke op til dig at vælge for mig. Om du mener det er for mit eget bedste eller om du er en eller anden vild shaman der kan se i fremtiden." sagde han en smule skarpt og med tryk på unge. Der var ikke nogen der skulle komme og fortælle ham hvordan han skulle leve sit liv, med mindre de var ham nær. Hans mor, far og søster var en ting, men en komplet fremmed begyndte at give ham livslektioner? Zalame nej om det kunne være rigtigt. Han satte flasken fra sig på bordet og lænede sig lidt henover det og så på hende "Og -du- vil lære mig det? I guder, jeg er fortabt..." sagde han opgivende og trak på smilebåndet.

Aliana

Aliana

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 13.09.2022 22:23
Egentlig havde hun ikke så meget til overs for denne fyr. Han havde siddet med en falske i hånden og beskyttet den som om det var et lille barn. Som om han vidste hvad det ville sige at være forældre!? Hun sukkede lidt og kiggede på ham som han fortalte at hun lød som hans mor. Alligevel kunne hun ikke lade vær med at komme med et lille opløftende smil. "Så må hun være en ganske fornuftig kvinde, der ikke sidder på en kro ved middags tid og drikker" kom det fra hende og kiggede på ham med helt uskyldige øjne. Det var jo ikke løgn, det var middag og han drak, som om det var det bedste i verden. Gad vide hvor meget han havde fået af den flaske der var foran ham. "Hvis du er en del af lysets hær burde du slet ikke sidde og drikke på dette tidspunkt. Skulle du ikke ud og patruljere eller noget i den stil i stedet for at sidde her? Der er masser at tage sig til i Fredskilde bare at du ved det" det kunne være at lysets hær ville få fingeren ud og beskytte nogen varulve her på egnen. Det burde han da selv vide. Han var selv varulv, hun kunne lugte det på ham, og hun kunne huske det fra sidst. Måske hvis han slap den flaske kunne han tage sig lidt af bøllerne der hængte sig ud i at slå varulve ihjel!

Hun kiggede på ham som han snakkede og hun trak lidt på skuldrende. "Nok ser jeg ung ud men det er jeg ikke lige frem. Men de der imod ser ganske ung ud,bort set fra fuldskægget. Men jeg tvivler på at du barbere det af. Så ville du først ligne en i start tyverne. Når det så er sagt burde du vide bedre end at sidde her og drikke hvis du er så klog" svarede hun og kiggede på ham hvor efter hun trak lidt på skuldrende igen. Forhåbentlig kunne hun banke lidt fornuft ind i det tykke hoved han havde omkring alkohol.
Da han satte flasken fra sig kiggede hun på den og overvejede om hun skulle tage den, men lod vær. I stedet kiggede hun ihærdigt på flasken og op på ham for at stirre på flasken igen. "Måske kan din overordnet lære dig det hvis du er en del af lysets hær. Banke lidt fornuft ind i dig om at ikke at drikke i arbejdstiden. Der er stadig masser af...." hun lænede sig frem imod ham og hviskede. "varulvejægere i Fredskilde til at du ville have nok at se til" han kune forhåbentlig tage sig ldit sammen og gøre noget ved dem i stedet for at sidde her og drikke sig i hegnet.
Salomon

Salomon

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 15.09.2022 17:57
Salomon kunne ikke lade være med at klukke over kommentaren om hans mor ”Hun er i hvert fald lige så rapkæftet.” sagde han og trak på smilebåndet. Hun var ikke den eneste der havde kommenteret på hans alkoholforbrug, selv folk fra Nattens Tredje Øje havde sagt det til ham. Inderst inde vidste han også det måske ikke var den smarteste teknik, taget hans job i betragtning. Han så på hende som hun igen begyndte at tale ”Det er ikke ligefrem fordi jeg er kriger eller spion, men jeg arbejder for dem. Var egentlig på vej mod Balzera, men så endte jeg her i går og ja… Blev her?” sagde han og trak på skuldrene. Han var også langt hjemmefra. Der var alligevel et stykke vej fra Dianthos til Fredskilde, men dette var blot et hold på vejen inden han skulle videre enten senere i dag eller i morgen.

Han hævede et øjenbryn som han lyttede til hendes ord ”Jeg er bestemt heller ikke ung, med eller uden skægget.” sagde han og trak på skuldrene of fortsatte ”Jeg burde vide bedre? Du burde også være klog nok til ikke at snakke til en tilfældig person om at vide bedre… Du ved ikke hvad den person har været i gennem, eller går igennem… Så pak dit bedrevidende pis væk.” sagde han. Han var ikke vred, han kunne bare ikke døje personer der troede de var så meget bedre end andre. Burde vide bedre…

Han himlede med øjnene som hun talte om sin overordnede ”Mhhm… Og du vil måske underrette dem, hmm? Du skal være velkommen… Jeg kan godt tage deres straffe, det tager jeg ikke så tungt længere.” sagde han og rørte sig ikke ud af flækken som hun lænede sig imod ham. Varulvejægere? Nårh ja, det skulle ikke være første gang han hilse på sådan en. Han trak svagt på smilebåndet og hviskede tilbage ”Jeg ved det… Har hørt om nogle der er forsvundet herfra…”. Han satte sig tilbage i en normal stilling, så folk ikke ville fatte mistanke.

Aliana

Aliana

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 16.09.2022 02:44
Rapkæftet?! Kaldte han hende lige rapkæftet?! Det gjorde han vel ikke gjorde han? Det måtte hun lige bide sig lidt i kinden for inden hun svarede. "Var din mund!" hun var ikke særlig vred men bare bestemt i sin tone og hun kiggede på ham med halv tunge øjne. Det havde været nogle lange dage og nogle lange nætter med for lidt søvn. Heldigvis kunne Mauel passe Jamie når hun ikke var der, og hvis han skulle noget andet overlod han altid Jamie til Elise. "Kom til tvivler jeg på? Du så den bedste og sikreste kro i miles omkreds. For at finde dig et sted at sove eller nej vent, for at få den første mulighed til alkohol. Har jeg ret?" hvem ville dog også til Balzera?! Det var en lang vej for en lysets kriger til overhovedet at gide ride helt der ned. Så hvad han skulle der nede inviterede hende alligevel til at stille flere spørgsmål, men for nu lod hun vær. Hellere holde dem lidt for sig selv lidt endnu.

"Nå nå så det mener du?! I det mindste sidder du ordentligt denne her gang frem for at fylde flere stole med dine beskidte sko!" endnu engang lød hun bestemt og hun lagde armene over kors for a kigge hårdt på ham. "Og kan du så tale pænt til en dame?! havde han da ingen manerer den mand, eller havde han bare en meget kort lunte? For så skulle han da aldrig få sin en kone, hun ville bare sidde på nakken af ham for hver gang han gik på kroer.

Hun kiggede irriteret på ham men han var alligevel interessant på en eller anden måde at hun havde gidet at stoppe op og belære ham. "Måske, men ærlig talt føler jeg ikke for at tage til Dianthos og bide hovedet a en overordnet jeg aldrig kommer til at se fordi... vagter" hun kiggede på ham og lænede sig lidt frem fra sin tilbagelæggelse og smilte svagt. "Der var, han er død, så nej" svarede hun uden så meget som at sænke stemmen en smule som hun havde gjort ved ordet af varulvejæger. Dette her var blot en ganske almindelig samtale.
Salomon

Salomon

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 17.09.2022 20:25
Salomon så på hende og trak på skuldrene som hun talte. Han så hende ikke just som nogen trussel. Han hævede et øjenbryn som hun igen talte ”Du har på ingen måder ret, men hvis det er det du tror… Skal du have lov til det. Det styrer du selv.” sagde han og trak på skuldrene. Han havde reelt søgt på kroen for at få et sted at overnatte for at komme videre i løbet af aften. Han havde blot haft en latterlig hovedpine og vidste at alkoholen ville fjerne den. Nej, det var måske ikke den mest hensigtsmæssige måde at fjerne den på, men om ikke andet fungerede det og så kunne andre folks tanker skide ham et stykke.

Han himlede med øjnene over hendes kommentar om hvordan han sad ”Er der mere du vil kommentere på når du er i gang? Mit uglede hår? Mit utrimmede skæg?” spurgte han og hævede et øjenbryn. Som hun lagde armene over kors som et barn der ikke fik sin vilje klukkede han ”Den dame der sidder med armene over kors som var hun et barn, der ikke får sin vilje?” svarede han med et skævt smil på læberne.

Han trak på skuldrene ”Du kunne få eskorte af mig? Jeg skulle nok føre dig til min overordnede og se på hele seancen. Det bliver yderst smukt er jeg sikker på.” sagde han med et kækt smil på læberne. Der var alligevel også et stykke vej til Dianthos. Som hun forklarede at varulven var død, så han ned i jorden et kort sekund, før hans blik igen rettede sig mod hende ”Jeg kondolerer.” sagde han. Han havde på fornemmelsen at det måske var en hun kendte.

Aliana

Aliana

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 18.09.2022 00:30
Urgh. Nok var han pæn, man han havde ikke mange ben i næsen. Han drak også sidst hun havde set ham, næsten en hel flaske var gået til spilde så hun sippede lidt af sit grumset krus vand og rystede på hovedet af ham. Hvorfor skulle hun kommentere på sådan en fladpandet torsk?! Det var ikke det værd, måske hun skulle lade ham drukne i sine sorger til en flaske midt på dagen som alle andre alkoholikere gjorde. Måske var det sådan en han var?! En alkkoholiker!

"Nej faktisk ikke, du er en yderst pæn mand. Hvis man lige ser bort fra den flaske der står på bordet som du beskyttede som et lille barn" svarede hun og trak lidt på skuldrende. Det karseklippede hår i siden, og det halv lage hår i toppen gjorde et eller andet ved ham. Men uglet? Det ville hun ikke kalde det. Nærmere.... Smart og aldsidet. Noget ingen turde,eller noget som manikke havde set før med mindre det kom fra en af hendes tidligere mange herre hun havde haft som slave. De gjorde som det passede. Gjorde ved hende som det passede dem. For dem var hun bare en ting der skulle misbruges, lige indtil de ikke kunne styre hendes varulve ting.

"Nej ellers tak. Jeg har andre ting at tage mig til end lige netop at bevæge mig til Dianthos i disse dage" det var jo først og fremmest noget hun skulle snakke med Manuel om, og det var en ting der skulle på plads omkring Jamie. Det var jo ikke fordi hun tog afsted fra hende hver og hver anden dag. Men når der var kaldt på hende i forhold til et job savnede hun Jamie mere end noget andet. Så meget at det kunne gå hen og gøre ondt. "Det er ikke lige frem din fortjeneste at det er en min ekskæreste der har måtte få svar. Vi kunne have brugt dig for flere måneder siden" svarede hun og fnyste kort. Det var ikke det værd at sidde og skændes med ham. Men hvis der havde været problemer med den unge varulv til Evander kunne det måske have været stoppet. Evander kunne være taget fredeligt afsted sammen med denne varulv foran hende.
Salomon

Salomon

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 21.09.2022 16:57
Salomon var vandt til at blive mødt af dømmende blikke, hvis ikke det var for hans udseende og hans kommentarer, så hans alkoholforbrug. Han vidste godt det var et problem, men med hans mange mareridt der hjemsøgte ham, var det måden han glemte dem på. Det var jo ikke fordi han var blind overfor sig problem, for de sidste par år havde han haft et tæt forhold til flasken.

Han hævede et øjenbryn som hun rent faktisk gav ham et kompliment. Det var ikke just det han var vant til, for de fleste så de voldsomme ar og så var det løb som regel kort, men hun syntes reelt han var pæn. Han trak selv på skulderen ”Jeg hægter mig fast på du kaldte mig pæn… Du er en af de få.” sagde han og trak let på smilebåndet. Han skævede kort mod flasken, men valgte at lade være med at række mere ud efter den. Hun havde ret…

”Jeg forstår dig ærligt godt… Dianthos er dog ikke lige så kaotisk længere. Efter min mening naturligvis.” sagde han og trak let på skuldrene. Jo der var da nok nogle der så skævt til ham, velvidende om han var varulv, men grundet han var en del af Lysets hær, var der ikke nogen der gjorde noget ved det. Det ville sikkert også ende galt for dem der forsøgte. Han himlede med øjnene og trak på skuldrene ”Det er ikke min skyld at duerne ikke kan finde vej… Plus jeg ikke har særlig meget at skulle have sagt, når alt kommer til alt. Jeg tager blot imod ordrer.” sagde han og trak på skuldrene. Havde han noget og have sagt, havde de sendt nogle folk til Fredskilde for at opspore varulvene, men han var som sagt ikke i rang.

Aliana

Aliana

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 22.09.2022 00:53
Aliana kunne sagtens se forbi arene på hans ansigt. Hun havde selv så mange slavemærker som kunne ses på hendes bare arme. Men det var en del af hende havde Manuel sagt, og hun skulle ikke gemme dem.Selvom det var det hun oftest havde lyst til der skulle ske. Hun kunne ikke fordrage at se på dem, og brændemærkerne ned langs hendes brystparti blev kun værre med årene som hun var slave.

"Så fasthold dig ved det. For jeg lyver ikke. Arene er jo ikke noget du kan gøre for, med mindre du var fuld da du fik dem. Så er det lidt selvforskyldt" hun nikkede korttil ham inden hun tog fat i sit vandkrus og tog en tår af det grumsede vand og satte kruset på bordet for at kigge på ham. Straks lod hun en hånd glide hen over hendes venstre arm ved slavemærkerne og kørte hånden forsigtigt op og ned af dem. "Vil du fortælle hvordan du har fået dem?" spurgte hun oprindeligt nysgerrigt.

"Ikke det? Jeg har hørt andet. Rygterne går på at i har enhalv dæmon halv engel ved jeres side. Er det smart?" hun havde selvfølgelig kun hørt rygter omkring Xaphan, og hvis man skulle tro på rygter var han slet IKKE til at stole på. Så hvorfor havde de valgt at en halv engel halv dæmon skulle træde ind i deres fredsfulde liv?!
"Nå ikke det? Hvad har i måske tænkt jer at gøre ved alle varulvejægerne der hærger Medanien. Ingen varulve kan være i fred. De bliver slået ihjel hvis der bliver fundetud af hvem de er. Det er trods alt ikke sikkert at bevæge sig rundt omkring i Medanien for sådannogen so os" hun hviskede selvfølgelig de farlige ord og halvt hviskede ved sin sætning. Ingen skulle blande sig i deres samtale lige her og nu. Det ville kun skabe problemer.
Salomon

Salomon

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 22.09.2022 16:16
Kvinden virkede oprigtig i hendes ord, men på samme tid stolede han ikke rigtig på kvinder når de sagde han var pæn. Han vidste at angrebet fra den satans bjørn havde ødelagt hans ansigt, dog havde han været enormt heldig at hans ansigt ikke var blevet smadret mere end det var.

Han klukkede og rystede på hovedet ”Jeg ville ærligt ønske jeg havde været fuld, for så havde det sikkert ikke gjort så fandens ondt.” sagde han og sukkede. Det var før han var begyndt på sin selvhadende natur og samlet flasken op, men udseendet var bestemt med til at gøre at han blev venner med flasken, for det havde klart gjort det sværere for ham at få en kone eller kæreste. Han bemærkede arene på hendes arme og undrede sig hvad hun mon havde været igennem. Han kunne godt se han ikke havde ret meget at brokke sig over. Arene gjorde hende dog ikke grimmere at se på, tvært imod. Salomon syntes ar var fascinerende og hendes var bestemt ikke anderledes. Han trak svagt på smilebåndet ”Det er hvad… Femten år siden. Jeg var på en anden mission og mig og gruppen splittede fra hinanden for at dække et større område. At jeg så blev tromlet ned af en vred bjørn, der gav mig et nyt udseende.” sagde han og trak på skuldrene.

Han hævede øjenbrynet ”Jeg arbejder ikke sammen med ham. Personligt ved jeg ikke hvordan manden er, men jeg har skam hørt om ham.” sagde han og sendte hende et næsten undskyldende smil. Salomon vidste ikke hvad han skulle syntes om halvdæmonen, men en ting var sikkert… Han ville tvivlen komme ham til gode. Han lænede sig let ind mod hende som hun begyndte at hviske. Svagt lod han blikket glide rundt før han igen så på hende ”Jeg kan fortælle dig, at der bliver talt om at nogle fra Nattens Tredje Øje bliver sendt her ned og enten indfanger eller eliminerer varulvejægerne. Jeg ønsker ikke der er flere af os der skal miste livet… Det er slemt nok som det er i forvejen.” hviskede han tilbage. Han vidste at dette var en farlig samtale, hvilket også var derfor de måtte tale så lavt som muligt.

Aliana

Aliana

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 25.09.2022 00:40
Hun lyttede til ham og trak en smule på læben, hun ville ikke være skadefro, men ærlig talt en bjørn? Hvad havde han gjort for at pisse en bjørn af? Der levede mange bjørne rundt omkring i Medanien men de blev jagtet hvis der var behov for det, som regel af mere end en. "En bjørn? det kunne have været være. Tænk hvis det var en Rak’ghothal, eller i daglig tale en troldehund. Eller måske en Akar. Så havde du været død på stedet" hun kiggede på ham, og hun var taknemlig for ikke rigtig at have mødt nogle af disse dyr, det kunne være de visse død hvis det skete. Nej så hellere blive i Medanien blandt varulvejægere, sammen med Manuel og Jamie.

Hun rystede lidt på hovedet og kiggede på ham. Så var det altså sandt. Der rendte en halvdæmon rundt blandt Lyset. Hvad var det for noget pjat. Det kunne man da ikke! Der var ingen dæmon der skulle nærme sig hende mere! På ingen måde skulle hun antastes af en dæmon med mindre det var arbejde. Der var vel en grund til at hun havde en evne til at kunne tale alle sprog. "At i går med til det" svarede hun i en fnysen og kiggede på ham og ned på sin grumset klamme vand.  Vandet i søerne var mere rene end dette her, og dem kunne hun finde hvor som helst i Medanien som det skulle være.
Som han hviskede til hende lyttede hun intenst og hun lagde hovedet en kende på skrå. "DET var også på tide! Endelig sker der noget. Trip trap. Afsted med dig smukke mand!" svarede hun og tog flasken der stod på bordet så han ikke kunne nå at få fat på den. "Skal du ikke efterforske eller sådan noget?" spurgte hun og lagde armene over kors stadig med flasken i hånden.
Salomon

Salomon

Forvirret Dum

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 198 cm

Nyxx 26.09.2022 17:18
Han så på hende og himlede med øjnene. Ja naturligvis skulle hun gnide salt i såret og nedgøre hans skade. Ordene føltes som en lussing ”Ja gu kunne det være værre, jeg er ikke idiot…” sagde han spydigt. Hun var ikke den eneste der havde smidt den i hovedet på ham og hver eneste gang, føltes det som et nyrehug. Han havde gudskelov ikke mødt nogle af disse hun nævnte, men han havde set folk der havde… De var enten i småstykker, maltrakterede eller havde voldsomme traumer, de væsener var bestemt ikke til at spøge med ”En bjørn kan også sagtens dræbe dig.” kom det fra ham, som et afsluttende argument.  En Rak’ghothal eller Akar hans bare røv.

Salomon trak på skuldrene som hun kom med sin kommentar ”Igen… Har ingen relation til manden, så jeg kunne ikke være mere ligeglad.” sagde han. Hvad var der med folk og deres problem med Xaphan? Han kendte nærmest ikke til manden, så han kunne ikke sige om det var godt eller skidt med en halvdæmon. Jo dæmoner var ikke ligefrem de væsener man forbandt med Lysets Hær, men de kunne vel være gode såvel som onde? Dom hun begyndte at tale, fnøs han ”Smukke mand min bare…” mumlede han og så på hende da hun greb ud efter flasken ”Du er ikke min overordnede… Så du har ikke ret til at kommandere rundt med mig.” sagde han med et halvsmørret smil på læberne.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13