Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 06.11.2021 20:28
 " Næste gang kan du godt være lidt hurtigere! " lød det snerpet fra den ældre, og noget større dame. 
 " Selvfølgelig, Fru Tromborg." lød det pænt fra Ingrid som hun nejede og efterfølgende gik ud på gaden. Hænderne hang ned langs siderne var knyttet til hårde kugler. Ingrid hadede Fru Tromborg. Hver gang i skulle levere til hende, var der noget galt. Hun var godt klar over, at fordi hun var en del ældre de mange andre bud, var der sat højere forventninger til hende, men Fru Tromborg var direkte uretfærdig. 

At sige at Ingrid havde haft det nemt den sidste uges tid, var en underdrivelse. Hun havde fået den største skideballe nogensinde, den nat hun kom hjem, efter at have været sammen med Zane. Hendes forældre havde været så bekymret for hende, at det var lige før de havde hevet fat i by vagterne. Hun var dog kommet hjem inden, men både hendes mor og far havde været så sure at de helt glemte at vise de havde været bekymret. 
 Som straf for at have været så ulydig havde de lavet aftaler med alle de kunne komme til, så Ingrid havde arbejde at lave hele dagen. Friheden til at eksperimentere med hendes reagensglas og sælge dem var tage fra hende, og alt hun brugte dagen på var lorte job hun hadede. 

En frustreret lyd lød fra Ingrid da hun begyndte at gå ned af gaden, og i et forsøg på at løsne lidt op i den anspændte krop, børstede hun let ned over kjolen med hænderne. Det var fint nok, hendes forældre skulle bare falde til ro igen
 Sensommersolen var begyndt sin nedstigning, og lagde et gylden skær over Dianthos Nedre Bydel. Vinden var kølig og selvom det ikke var mere end lidt over en uges tid siden hun havde brugt natten med Zane, virkede denne aften noget køligere.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 06.11.2021 21:18
Før hans usædvanligt venlige, og følelsesladede, samtale med Daphnie, havde Zane ikke troet at han ville komme til at se den pige igen.
Men med sin forståelse og ganske søde visdom, havde den gravide brunette havde fået ham på andre tanker.

Så her var han... søgende efter hende i Dianthos' gader.
I virkeligheden var det en let opgave for ham. Han opsporede ofte folk, når han havde fået et dusørjob eller lignende.
Så at finde en teenagepige som ikke forsøgte at gemme sig, var ganske let.

Alligevel tøvede han lidt da han så fandt hende, og holdt sig så i baggrunden.
Som han fulgte efter hende, bemærkede han hvor hårdt hun arbejdede, og han var ikke sikker på andet end at det enten var af nød, eller en straf...

Da han havde set til, mens fru Tromborg havde opført sig som om hun burde hedde Karen, valgte han endelig at give sig til kende.
Så med et lille smil og med blikket på hendes ryg, gik han tættere på - men ikke så tæt at hun ville blive alarmeret, og derfor smide endnu en gang ubehagelig væske efter ham.

"...leverer du tilfældigvis baguettes?" sagde han, da han kom tæt nok på.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 06.11.2021 21:43
 Optaget af sine tanker, var det ikke før Ingrid blev snakket til, at hun opdagede der var nogen bag hende. En smule forskrækket gibbede det i hendes krop. Hun var dog hurtigt ovre det, og stoppede op for at vende sig rundt og neje for hvem end der ønskede hendes service.
 " Jo selvfølgelig, Hr. Hvis De fortæller mig hvor jeg.. oh Zane! " udbrød hun da hun endelig løftede blikket og fik set ordenligt an hvem det var. En lidt mere livlig fremtoning dukkede op hos hende, end den hun havde båret rundt med hele ugen. Ingrid bid sig lidt i den ene side af underlæben, hænderne foldede lidt lidt bag ryggen og hun lænede sig lidt frem mens hun kiggede op på ham.
 " Hvor har du brug for at få leveret baguettes til? " spurgte hun med et glimt i øjet. Hun gik ikke ud fra han faktisk havde nogle baguettes hun kunne levere.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 06.11.2021 21:52
Han smilede lidt af hendes reaktion, og den blev kun bedre da hun opdagede at det var ham.
Endnu engang... der var noget umådeligt uskyldigt over hendes måde at være på.
Hendes smil fik hans eget til at vokse en anelse, og det gik op for ham hvor glad han faktisk var for at se hende.

"Jeg tænkte at jeg kunne få dem leveret til paladset. Ser De, deres Højhed, jeg laver de allerbedste baguettes, og jeg håbede at nu hvor De har forladt de royale sale for en stund, så kunne De jo få nogle med hjem."

Han klappede sig på lommerne, hev lidt ud i kappen, og trak så på skuldrende.
"Ah, desværre ser det ud til at jeg har glemt dem... hvor ærgeligt."
Han smilede igen, og blinkede så til hende.
"Hvordan har du det?"
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 06.11.2021 22:03
 Det blev en kamp for Ingrid at holde sig fra at komme til at grine over Zanes lille skuespil, og hun endte med at lægge den ene hånd for munden for at dække de brede smil der bredte sig over hendes læber, men hun fnise over ham. Som han begyndte at klappe på sig, og lede efter brødene fulgte hun hans bevægelser med blikket, og så på i de lilla øjne da han kom frem til han havde glemt.
 "Åh nej da, " lød det lidt mumlede mod fingrene der stadig var mod munden. Da han blinkede til hende, slog det lyseblå blik sig genert ned, sammen med en mild, rød farve lagde sig over hendes kinder.

" Jeg har det okay.. " svarede hun og vendte blikket tilbage mod ham med et genert smil.
 " Hvad med dig?  " Hovedet vippede lidt på skrå. Mon han havde været i byen lige siden sidst de så hinanden. Var det ikke farligt for en mørkelver? Tanken fik hende til at flytte blikket væk fra ham, og rundt på deres omgivelser. Var det ikke farligt for hende at stå her i det fri og snakke med ham? Mørket havde jo endnu ikke lagt sig over byens gader endnu.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 06.11.2021 22:30
Arg, han havde en svaghed for den rødmen!
Det var helt latterligt, i hvert fald ifølge ham.
Men det føltes samtidig godt!

Og nu hvor han havde talt med Daphnie... ja, så tillod han sig selv at nyde det lidt.

Zane var ikke dum, så han havde valgt det rigtige tidspunkt at give sig til kende; som Ingrid kiggede rundt, ville hun ikke spotte mere en nogle få byboere, som bevægede sig rundt.

Alligevel, var Zane helt klar over at det her var på lånt tid.

"Jeg har det fint. Men jeg tror at du og jeg bør tale sammen... så når du har tid... opsøg mig på den kro jeg tog dig med til. Jeg venter der."
Han kastede et blik over skulderen, og førte så blikket tilbage til hende.
To skidt, og han stod ved siden af hende, nu med en hånd på hendes spinkle skulder.
"...jeg glæder mig til at se dig."

Og så gik han, mens han trak hætten op over hovedet.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 06.11.2021 22:50
 Der var ingen at se udover dem selv på gaden, og Ingrid lod blikket finde tilbage på Zane kort efter hun havde fjernet det. Et lille smil nåede at finde vej til hendes læber, da han sagde han sagde det fint, men det svandt lidt ind igen, da han sagde de havde brug for at snakke. Var der noget galt? De kendte jo ikke rigtig hinanden så godt igen, så hvad kunne de have brug for at snakke om? 
 " Eh.. okay. " hun nikkede usikkert, med de lyse bryn let rynket. 

Hånden mod hendes skulder fik hende til at løfte blikket til Zanes igen, og hans afskedsord fik smilet frem på hendes læber igen, og hun nikkede lidt.
 " Vi ses, " så stod hun lidt og kiggede efter ham.

Han nåede dog ikke særligt langt væk inden hun kan til at tænke på, at det nok var bedst ikke at komme for sent hjem, og i stedet droppe at tjekke om der var mere arbejde hun kunne tage.
 " Vent! Zane! " kaldte hun, inden hun løb op til ham.
 " Jeg har tid nu. " forklarede hun da hun kom op på siden af ham.
 " Skal vi gå derhen sammen? " hun bed sig lidt i underlæben. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 07.11.2021 12:25
Det var tydeligt at han havde gjort et udmærket indtryk på hende, sidst de havde mødtes.
Ellers ville tøsen jo være stukket af nu, eller som minimum have bedt ham skrubbe ad helvede til - han var jo mørkelver! Og efterlyst for nogle ret så ondskabsfulde ting!

Men på samme tid, havde han måske formået at vise hende en side, som han ikke engang selv vidste at han havde.

Det kom stadig som en overraskelse, da hun løb ham op.
Mon det var for at sikre sig at hun denne gang ikke kom for sent hjem...?
Tanken var, måtte han indrømme, en lille smule komisk.

"Det kan vi godt," sagde han og skævede til hende som de gik der, side om side.
Hvordan gjorde man egentlig sådan noget her...?
Til hans store irritation, kunne Zane mærke et lille hint af usikkerhed forme inden i.
Hvad var han... en teenagefløs? Latterligt...

I sidste ende, skulle han nok finde ud af det her.
Eller skræmme hende væk, hvilket sikkert ville gøre tingene lettere... selvom det lige nu var det sidste han havde lyst til.

Det varede ikke længe før deres kagetastiske ballade kro kom i syne...
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 08.11.2021 09:58
 Forsigtigt nikkede Ingrid til Zanes ord, og fulgte med ved siden af ham. Hænderne var folde foran hende, hvor fingrene fumlede lidt med hinanden. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Tankerne hvirvlede lidt om hvad han ville snakke med hende om. Havde hun gjort noget galt? Var han sur over noget? Han virkede ikke sur.. 
 Noget andet der gjorde hun ikke rigtig sagde noget, var bevidstheden om hvor vovet det var, at hun gik med en mørkelver midt på Dianthos gader. Godt nok vidste hun ikke noget om, omfanget af Zane mørkelver tendenser og tidligere liv, men bare det at han var mørkelver var vel nok til at hun blev smidt i fængsel for forræderi, eller hvad vidste hun. 

Som de nærmede sig kroen følte hun alligevel stilheden blev lidt for akavet. Ingrid flyttede endelig blikket op på Zane, og sendte han et lille, genert smil.
 " Har du haft det okay..? Siden sidst.. " Som ordene havde forladt hendes mund, foldene hun læberne sammen og slog blikket ned igen. Hvorfor var hun også så akavet?
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 08.11.2021 20:49
Zanes hætte og kappe skjulte hans identitet og race rimeligt effektivt.
Det ville kræve at man gik hen til ham, og gloede ind i den dybe hætte, før man med sikkerhed kunne vide at han var mørkelver.
Så en relativ sikkerhed var der i hans beklædning.

Det lavede dog ikke om på, at det var vovet at gå her.

Det der lille, generte smil hun sendte ham nu?
Det var ganske fantastisk.
"Jeg har stadig haft det fint." sagde han, og sendte hende et lille smil.
Hun var nervøs.

Da de nåede hen til kroen, skubbede han døren op og holdt den åben for hende.
Krofatter kiggede op og missede lidt med de gamle øjne, og nikkede så da han genkendte Zane.
"Et værelse... to senge." sagde mørkelveren med et lille smil. Det sidste havde været for ikke at gøre hende for forlegen.

Zane kastede en lille læderpung med mønter over til manden bag baren, og fik en nøgle tilbage i stedet.
"Lad os," sagde han, før han begyndte at gå op ad trappen.
Værelset? Det samme som før. Bare med to senge!
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 09.11.2021 13:14
 " Oh yeah.. " lo Ingrid akavet ved Zanes svar, da det gik op for hende han havde svaret på det tidligere. Den røde farve lagde sig let hen over kinderne. Ingrid vendte hovedet til siden, modsat retning af Zane, og hun førte en tror af det lyse hår om bag øret.

Ingrid gik med ind på kroen, og holdt sig så lidt bag ved Zane, uden at have for stor afstand til ham. Hun følte sig stadig ikke på nogen måde tryg inde på den kro, og blikket skævede usikkert rundt. Det fløj med det samme hen på Zane da hun hørte han lejede et værelse. Selvom det var med to senge, tog farven alligevel til i kinderne, og et mildt, rødt skær lyste fra hendes brystkasse. Ingrid skuttede skuldrene lidt op om ørene og holdt kappen lidt mere om sig, for at skjule lyset. Hun hadede det.
 Forsigtigt nikkede Ingrid til Zanes ord, og hun fulgte med ham uden at sige noget. Hun vidste ikke hvad hun skulle forvente. Hvis han havde bestilt to senge, var det fordi han forventede hun sov der? Så de ikke skulle sove i samme seng? Hvis de bare skulle snakke var det vel lige godt hvor mange senge der var? De kunne vel lige så godt snakke nede i kroen, kunne det ikke? 

Som tankerne buldrede derudaf, blev det røde lys langsomt mere kraftigt og Ingrids håndflader begyndte at svede. Havde det være en dum idé at gå med Zane alligevel? Måske var han utilfreds over hun ikke havde været klar alligevel sidste gang?
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 09.11.2021 13:45
Ah ja, misforståelse.
Hvordan havde han ikke set det komme?
Det var jo Ingrid, ikke sandt?

Hans fejlslagne forsøg på at udvise respekt ved at leje to senge, så hun ikke skulle tro at de var her for... bolle ballade... var nu blot... tjah, fejlslagent!

Men pyt.
De var her, og han håbede på at få det røde lys fra hende til at svinde ind.
Måske.

Værelset var simpelt, men egentlig ret hyggeligt; lidt større end det sidste, og med to behagelige senge med hver sin simple pude og tæppe. 
Der stod også et bord med to stole, og et åbent vindue lod den friske luft sive indenfor.

Da de trådte indenfor, lukkede Zane roligt døren bag dem, og trak kappen af sig.
Han smed den hen over ryggen på den ene stol, og lænede så ryggen imod døren mens han betragtede hende.
"Der er ikke noget at være nervøs for," sagde han,
"Jeg er her ikke for at kræve noget af dig... jeg vil blot tale med dig."

Han forsøgte sig med et lille smil imod hende.
"Du har lagt mig på sinde..."
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 09.11.2021 14:30
 Stadig med hænderne foldet foran sig, og skuldrene trukket op mod ørene fulgte gik Ingrid ind på værelset. Blikket blev løftet fra gulvet, og hun kiggede lidt rundt mens hun gik ind. Det mindede meget om sidst, bare med to senge og uden kage. En lille smil sneg sig over hendes spinkle læber ved tanken om kagen de havde smuglet med ind. 

Ingrid vendte sig rundt så hun så mod Zane da han snakkede, og da han pointerede hun ikke behøvede være nervøs, slog hun blikket ned til siden og sank en klump.
 " Det.. Jeg er ikke nervøs.. " løgnen blev mumlet ud ganske lavt, for hun vidste godt Zane nok ikke ville tro på hende. Selvom den røde farve kunne betyde mange ting, så var det sikkert tydeligt på hende, at hun var lidt nervøs. Og det hjalp ikke at hun ikke havde haft tid eller mulighed for at lave nye reagensglas til hende selv. Lige nu havde hun intet til at dæmpe hendes følelser. Hvor Zane havde taget sin kappe af, prøvede Ingrid at trække sin mere om sig, så hun kunne skjule lyset mere. 

Det næste han sagde fik hende dog til at flytte blikket en smule overrasket hen på ham. De lyse bryn var en smule løftet og Ingrid sank en enkelt gang. Havde rødmen lagt sig, ville man tydeligt kunne se den blusse op igen. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle forholde sig til hans ord. Derfor endte hun med at slå blikket ned igen.
 " Undskyld. " sagde hun forsigtigt. Det måtte vel være irriterende for ham?
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 09.11.2021 14:34
Han smilede let ad den lille løgn.
Hun vidste bedre... men situationen taget i betragtning, kunne han ikke rigtig bebrejde hende.
Deres sidste møde var jo endt i... tjah.

Som hun trak kappen om sig og undskyldte, blev det klart for Zane at den bedste måde han kunne håndtere det her på, var ved at være lidt direkte.
I hans hoved, var tålmodighed og vage svar ikke det der var brug for lige nu...

Og egentlig, så var direkte svar det heller ikke.

Så han skubbede fra væggen, og gik roligt over til hende.
Han lagde hænderne på hendes skuldre, og lænede sig ind for at plante et kys på hendes pande.
"Du misforstår mig..." sagde han så, roligt.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 09.11.2021 15:06
 Først da Zane kom hen til hende og lagde hænderne mod hendes skulder, løftede Ingrid blikket op på ham. Kysset på hendes pande fik hende dog til at slå blikket flovt ned igen, som varmen meget hurtigt bredte sig nærmest helt ud til hendes ører. Et lille, genert smil lagde sig dog over hendes læber,

"  Mh.. " en lidt ubrugelig lyd, som ikke rigtig sagde noget kom fra Ingrid. Ingrid vidste ikke rigtig selv hvad den betød eller var til for hellere, men hun endte med at løfte hovedet lidt op igen, dog stadig uden at se på Zane. Munden åbnende sig for at lukke sig igen, endnu en utydelig lyd forlod hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hvordan misforstod hun? Inderst inde vidste hun det jo godt. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 09.11.2021 15:35
Det slog ham nu, at han måske i virkeligheden burde holde sig helt væk fra en så uskyldig ung kvinde.
Han, hans fortid, og hans sadistiske lyst, var ikke noget for en som hende...
Men alligevel kunne han ikke få sig til det; at gå nu, efter at have fundet hende og besluttet sig for i det mindste at prøve, ville være kujonagtigt og decideret forkert.

Også over for Ingrid.

Så mens han betragtede hende, og mærkede hvordan hendes reaktion fik ham til at trække på smilebåndet, fløj tankerne rundt i hovedet på ham.
Hvad ville være bedst...? I sidste ende var det jo virkelig simpelt.

Det var bedst bare at være ærlig.

Så han gav hendes skuldre et lille klem, og sagde:
"Reager på dette som du vil. Du kan gå, blive eller hvad end du føler for, men jeg tror... at jeg er ved at falde for dig."

De umulige ord.
Nok fra Zane.
Og alligevel, havde han lige sagt dem for første gang i sit liv.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 15.11.2021 10:15
 Det blide glem om Ingrids skulder fik hende til at løfte blikket til Zanes og da ordene ramte hende, kunne hun ikke andet end at stirre op på ham, mens hun af og til blinkede. Hvad..?

Sekunder føltes som minutter, og Ingrid vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Hun følte sig flov og usikker, og en mindre panik bredte sig i hende. Noget der viste sig ved lyset fra hendes brystkasse der lyste mere og mere klart rødt. I en panisk reaktion på hans ord, begyndte hun at grine et akavet og forlegent grin. Det var bare for sjov, prøvede hun at fortælle sig selv. Hvad ellers? Den ene hånd lagde sig i nakken, og kort tid efter svandt latteren ind, da Zane ikke begyndte at grine med hende. Det var ikke en joke. Blikket blev slået ned, og Ingrid flyttede uroligt på sig mens hun sank en klump.
 " Det.. eh.. " mumlede hun stille. Havde hun det på samme måde ham? Var det overhovedet muligt? Det var jo ikke fordi hun ikke kunne lide at være sammen med ham; hun havde jo haft det rigtig godt med ham. Men var det på den måde?
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 15.11.2021 12:08
Om han havde forventet denne reaktion fra hende, vidste han ikke.
Ærligt talt, så anede han ikke hvad der kunne forventes i denne situation... det hele var så uvant for ham.
Det røde lys der kom fra hende, var dog en klar indikator på at hun enten var forlegen, eller ikke tog det her som en god eller rar ting.

Den fejlslagne latter var lettere komisk, men kun fordi han ikke havde et svar til den.
Det var som om hans stilhed gjorde det klart for hende, at han mente hvad han sagde.

Under alle omstændigheder, så var det klart at han var nødt til at sige noget nu.

"...jeg vil ikke presse dig." kom det fra ham,
"Men jeg synes du skal vide det. Og når du har tænkt over det, så vil jeg gerne hvis du vil fortælle mig hvad du selv føler."

Han gav hende et let smil, og tilføjede så:
"Hvad end du gerne vil, om det så er at jeg forsvinder og at vi glemmer det... så vil jeg respektere det."
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 20.11.2021 15:13
 En del af Ingrid havde lyst til at løbe ud af rummet. Løbe væk og aldrig se sig tilbage. Hun fandt det så pinligt! Og tænk hvis han blev sur over hendes reaktion. Han havde sagt sidste gang at han havde tendenser. At han var ligesom alle andre mørkelvere. Hun havde set hvordan han kunne være. Ville han blive sådan igen? Uden selv at tænke over det trådte hun et halvt skridt bagud, selvom der ikke var nogen grund til det eller behov for det. 

" Det.. " Ingrid var stadig ikke i stand til at sammensætte en sætning. Alt i hendes hoved var et stort kaos af tanker der fløj i alle retninger. Læberne foldede sig sammen og hun trak skulderne lidt til ørene igen. Blikket var vendt mod gulvet og så trak hun endelig på skulderne. Havde hun lyst til at de bare skulle glemme det hele?  
 " Jeg.. jeg ved det ikke..  " mumlede hun stille. Der var aldrig nogen der havde erklærede deres følelser for hende på den måde. Og de var så forskellige. Hvorfor?
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 21.11.2021 12:37
Naturligvis var hans tendenser et problem... formentligt, i hvert fald.
Men hun vidste nogenlunde besked, og måtte have en idé om hvad det handlede om, efter sidste gang de have... befundet sig på et værelse som dette.

Selvom han ikke havde gjort noget, havde han stadig nærmest vist hende det.

Zane betragtede hende roligt som hun trådte et halvt skridt tilbage, og fik fremstammet at hun ikke vidste det.
Det kom ikke bag på ham.
Han havde jo nok overrasket hende lidt med det her...

"Det er okay," sagde han, mens hans rolige blik hvilede på hende.
Et lille hint af hans gamle, ondskabsfulde lyst til bare at gøre, dukkede op i ham.
Var det bedre bare at glemme det? At gøre hvad han ville nu, og gå?
Det var i hvert fald nemmere end det her følelseshalløj!

Men... så huskede han brevet fra Daphnie, ordene de havde delt... og hans første møde med den pige, som nu stod foran ham.
Det irriterede ham en anelse, at disse minder og tanker forbød ham at falde tilbage. At trykke hende op ad muren og udsætte hende for en koldblodig omgang af det, han var så mærkeligt afhængig af.

Og på samme tid var det en lettelse.
For selvom han var Zane, og selvom han havde gjort andre fortræd på netop den måde... så vidste han at han ville fortryde det, hvis han gjorde det imod hende.

"Vær ikke bange for mig..." sagde han, og trådte selv et skridt tilbage, imod døren.
"Jeg vil være ærlig... jeg har lyst til at tage om dig. Til at mærke dine læber imod mine. Din krop imod min... og jeg har lyst til at give efter, og sammen med dig udforske min egen afhængighed..."

Han rystede på hovedet og rakte tilbage for at lægge en hånd på dørhåndtaget.
"Og derfor går jeg nu. Så du kan tænke. Finde ud af hvad du tror du føler. Og når du har gjort det... så find mig her på kroen."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 7