Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 06.04.2021 19:15
Min karakter Lynn har overtaget rollen som Lysets flådeadmiral, og jeg vil rigtig gerne lave noget fedt spil med flåden!
Jeg har dog overhovedet ikke overblik over, hvem der faktisk er aktive med deres karakterer i flåden, eller hvad folk har lyst til. 
Smid jeres idéer, løse tanker eller ønsker her, og lad få lavet noget (flåde)sjov! :D
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 04.05.2021 19:53
Hvis nogen fra Mørket (dam dam dammmm) har lyst til at byde ind her, er de hermed også velkomne!
Lux

Lux

De-luxe

4279
karakterer

Lux 04.05.2021 19:58
Jeg vil gerne smide lynette ind. Hun har lidt af et rygte for ikke at spidde pirater (og andet gøgl fra mørket) når hun møder dem, men laver... non-lethal damage I stedet. 
Det gjorde hun i hvert fald indtil sin suspendering, men hun er nu tilbage i fløden! 

Jeg har ikke nogle faste ideer til fremover, men hvis det vækkede nogles interesse, så ved i nu at hun findes 8) 

Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 05.05.2021 10:14
Jeg har Jason Monrad som er kommendørkaptajn i flåden.
Han er ikke den der går og hapser alle og en hver. Han mener stadig at der skal findes godt og ondt i verden for at få det til at løbe rundt. 

Primært har jeg ingen tanker eller ideer lige nu, men jeg bil gerne bryde ind hvis der er nogle der har ideer og tanker til andre ting som plots og ligne. :)
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 10.05.2021 17:49
Ethelihn: Hvem sagde Mørket?

*sætte sig til at stalke tråd* Vil gerne hjælpe med awesome plotting i hvert fald ^^
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12