Åben

Krydderihandler i knibe

Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 06.03.2021 16:28
Sted: En lille lund i udkanten af Amazonitskovene
Tid: Eftermiddag

Der lød et lille sus af teleportationsmagi i luften, der fik et par enkelte fugle til lette fra deres grene. Det varmere vejr, der den seneste uge havde bredt sig over Krystallandet, betød, at det var tid til at Sehzade kunne plukke de første, spæder urter fra det vanlige sted i Amazonitskovene.

Den lille satyr var iklædt smukke, mønstrede klæder i grønlige farver og der glimtede smykker fra hans skæg og horn. Siden han skulle på tur, var benklæderne dog forholdsvis praktiske, og han havde en lille kappe om skuldrene og et tørklæde om halsen. 
Han stak hånden inden for kappen, for at sætte den smukke nøgle med metallet formet som en ranke af blade tilbage i nøglebundet i bæltet, og han sikrede sig, at den sad godt fast, inden han satte kursen mod stedet, hvor urterne voksede. Nøglerne var hans mest dyrebare skat, for de var skabt af hans egen magi, og tillod ham at teleportere til forskellige steder i Krystallandet.

"Hmm, hvad har vi her.." Mumlede han for sig selv, idet han bøjede sig ned for at løfte en nedfalden gren, men han stivnede, da han hørten en kraftig puslen i buskadset og den knurrende lyd fra et dyr af en art. Åh nej, havde hans tilsynekomst forstyrret en af skovens farligere beboere?
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 19.03.2021 20:57
Elasha var roligt på jagt efter frø til sin have. Hun havde haft det godt i lang tid. Hun anede ikke hvorfor men hun havde ikke hostet længe eller haft feber. Hun gik roligt rundt i skoven og kiggede imellem buske og bag træer, og nede i græs og mos for at finde de rigtige frø. Hun havde været igang hele morgen. Hun havde smukke gyldne lokker og skov grønne øjne. hendes beklædning var elvisk og derfor let, og på ryggen havde hun sin bue og pile.

Elasha hørte noget pudsle længere væk men tog sig ikke af det til at starte med. Hun tog og kravlede op i et træ for at holde en pause. deroppe fra havde Elasha også et godt udsyn over området. Hun strakte sig roligt og smilte over den dejlige varme. Varme gjorde der kom dyr frem, skoven spring snart ud og blomster var begyndt at kigge frem.

Elasha hørte igen noget pusle i buskende og tog hurtigt en pil og buen frem fra ryggen. Hendes blik gled ned mod jorden og fik øje på noget i skovbrynet. En satyrn? det var ikke så tit hun så dem her, og ham her havde hun aldrig set før her. Elasha løsnede pilen og tog det mere roligt.
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 20.03.2021 15:02
Elverkvinden bevægede sig med sådan en stilhed, at Sehzade aldrig lod mærke til hendes tilstedeværelse - måske, havde han været i Elverly, ville han have holdt et mere nøje øje med trætoppene, der kunne huse hendes folk, men han havde ingen forventning om tilstedeværelsen og så derfor heller ikke pilen, der kort sigtede mod ham.

I stedet var hans blik på buskene længere fremme. Den knurrende lyd kom igen, og frem fra busken trådte en af skovens ulve - ganske tynd at se på efter en lang vinter og efter udseendet at dømme også stadig ung. Sandsynligvis en unge fra sidste års sommer.

Sehzade bakkede en smule, gribende fat om nøglerne ved bæltet. Han var ikke sikker på, at han kunne nå at teleportere sig væk, og han var bange for, at ulven ville springe på ham i dét øjeblik, han så væk. Selv om den så sølle ud, så var den utvivlsomt sulten, og Sehzade havde ikke rigtig lyst til at blive aftensmaden..
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 20.03.2021 16:10
Elasha sad musse stille i træet og så mod busken manden så på, da en ulv kom ud så hun mod ham for at se om han kunne forsvare sig. Hvilket det ikke så ud til. Elasha spændte i kroppen. pilen kunne ramme ulven men også satyren og det ville hun  helst ikke. Hun lagde en hånd på træet og tænkte roligt til naturen. *Be om at hjælpe mig her natur. Gi mig nogle slyng planter til at holde ulven imens jeg reder satyren*
Elasha lod magien strømme ud af hendes fingre og ned i træet som kom videre ud i jorden. Langsomt men hurtigt kom der slyngplanter op af jorden om ulven og tog fat i dens ben. imens den sloges med det spændte hun hurtigt en pil for buen og lod sigtet mod ulvens hjerte og skød koncentreret af for ikke at ramme forbi.

Et højt kom da fra ulven da pilen ramte. Elasha hadede at dræbe dyr men satyren her så ud til at ha problemer med at finde sine hjælpe midler. Måske en dolk? Hun trak vejret dybt og så mod satyren om han var okey. hun havde ikke vidst sig endnu og derfor stadig skjult. Overvejede kraftigt at komme ned til ham og se til ham, men noget sagde hende at han måske var lidt i chok nu? et ulve (kommende) angreb kunne chokkere de fleste.
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 28.03.2021 18:05
Sehzade vidste godt, at området omkring Amazonitskovene kunne være ganske farligt. Han havde dog aldrig været en kæmper - tværtimod gjorde hans magi, at han oftest valgte den lette løsning med at stikke af, inden noget spidsede til. De seneste mange årtiers lettere magelige livsstil i Balzera, havde heller intet godt gjort for hans årvågenhed og hurtighed.

"Rolig nu min lille skovven.." Mumlede han, men ulven så ikke ud til at være i humør til hyggesnak, og han begyndte hastigt at bakke baglæns. Til hans overraskelse fulgte dyret ikke efter - og han så snart hvorfor, da hans blik faldt på poterne, der havde fået slyngplanter omkring sig. Hastigt vendte han blikket mod sine egne fødder - men den del af jorden, han stod på, så ikke ud til at være farlig.

Lyden af en pil der susede gennem luften. Det gav et lille sæt i Sehzade, da ulven med et hyl faldt om. Elverpil. Øjeblikkeligt så han mod trætoppene, men det tidlige forårsløv gjorde det svært at udpege, om der sad nogen.

"Hallo?" Kaldte han ud i den stille skov. "Tak for at redde mig ud af kniben!" Han holdt vejret et øjeblik og håbede ikke, at han selv var målet for den næste pil.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 28.03.2021 19:51
En let smil bredte sig på Elashas mund da han sagde tak. Han var i sikkerhed. Hun tog fat i grenen hun sad på og så rundt i buskadet for flere ulve. Hun kunne ikke lige se flere.
Hun hoppede let og elegant fra gren til gren over til hvor han var og så ned på ham. Han virkede virkelig ikke farlig. Hun smilte forsigtigt og tog buen om på ryggen igen og hoppede elegant og fint ned på jorden og landte, så hendes hænder landte på jorden. 
Hun så på jorden og tænkte hurtigt. * Tak for hjælpen skov* Hun rettede sig op og og afslørede sine 170 cm. Elasha så på satyren og bukkede med hovedet, ganske kort. Hun gik over til ulven og tog pilen ud af ulven. Hun kunne rengøre den og derefter bruge den igen.

Hun lagde en hånd på ulven og hviskede lidt. "Tilgiv mig din død ulv." Hun vendte roligt sig om mod ham og så på ham og så faktisk bare på hans øjne. "Jeg håber De er okey. Jeg ville ikke forskrække Dem. Men jeg så De var i knibe" Elasha håbede inderligt ikke dette var en fælde, men hendes syn på sagen havde sagt hende at han var alene og ikke kunne finde det han nu ledte efter for at redde sig selv.

Elasha tog hånden ned i en læder pose hun havde om livet og fandt et stykke stof frem. Hun begyndte at tørre pilen af, bandt stoffet om spidset så man ikke stak sig på den, og lagde den tilbage i pille sækken. Bare omvendt. Så hun vidste hvilken hun skulle gøre rent. Elasha så 
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 03.04.2021 14:30
Selvom Sehzade havde forventet at noget ville give sig til kende, gippede det alligevel en smule i ham, som elveren pludseligt sprang ned fra træet. Hun havde været ganske godt skjult deroppe, men det var hendes slags jo også kendt for.
Han selv havde aldrig været typen, der kravlede i træer. Gedebukkebenene var bedre egnet i bjerg-terræn, og heller ikke det, var noget han udforskede meget, nu hvor han var flyttet til sydens varme.

Hun var væsentlig højere end han var, men de var de fleste elvere. Og mennesker, for den slags skyld. Han smilede venligt til hende, som hun kom ned og hentede pilen, men holdt sig på respektfuld afstand, ind til hun rent faktisk henvendte sig til ham.

"Jeg foretrækker klart at være forskrækket, frem for at være død." Tilkendegav han med en lille munterhed i stemmen. Sehzade var sjældent hyllet ud af den længe ad gangen. "Og jeg er ked af at min uforsigtighed sådan forstyrrede i skoven .. den var nok blot skræmt og sulten." Nikkede han mod den døde ulv. 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 03.04.2021 16:45
Elasha så ned på ham med et venligt smil. Hans ord gjorde hun grinte en smule over den kommentar han kom med. Hvem ville ikke hellere være forskrækket end død. Men ja det var jo rigtigt nok. Elasha så mod den døde ulv og så hvor udmagret den var. *Sulten, helt klart.* Tænkte hun da hun så på den. Slyngplanterne om dens poter var stadig oppe og grønne. Hun så mod ham og studerede lidt hans udseende. Det var ikke hverdag hun stødte på en satyrn.

"Jeg er forresten Elasha Wynnter" Sagde hun da hun ikke havde præssenterede sig endnu. Hendes buk med overkroppen var fint men hellere ikke for fint. Hun var jo ikke adelig, hun var blot gartner. 
Elasha smilte til ham og hendes krop var dækket af en kort grøn kjole. Brune støvler der gik op til lårene men de var også mere lavet af stof end hvad sko ellers var lavet af. Elashas sko sad tæt med nogle bånd der gjorde de ikke larmede eller sad fast i alt muligt. Hun fortrak at gå i bare tær men hun vidste hun skulle ud på en stenet vej, og en sti med torne og skarpe sten.
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 07.04.2021 20:49
Sehzade smilede varmt, glad for, at han kunne få elverkvinden til at le. Hun så forholdsvis ung ud, men så igen - det gjorde alle af hendes folk. Hun kunne være flere årtusinder gammel, uden han vidste af det.

"Sehzade Philotus Stavros." Svarede han på hendes præsentation og lavede selv et lille, fejende buk. Det var noget han havde lært i Balzera - for de fine folk der forventede så sandelig, at man bukkede og skrabede for dem, når de kom ind i butikken.

"Har De lyst til at gøre mig selskab, mens jeg samler urter?" Spurgte han, en smule håbefuldt. "Hvis det er, kan jeg efterfølgende lave os en god suppe at varme os på." Han forstod godt, hvis hun havde travlt og der var andre ærinder, der hastede mere end en halvgammel satyrs urtesamling, men han ville klart føle sig mere tryg, hvis han havde hendes bue i nærheden. 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 08.04.2021 11:09
Elasha nikkede til hans navn og da han pludselig spurgte om hun ville gøre ham selskab på urtejagt så hun mod sin pung i siden. hun havde altid frø på sig. til alle mulige planter. hun så på ham igen og smilte venligt. "det lyder rart. jeg skal selv finde nogle forskellige frø til samlingen." hun behøvede jo ikke sige hun skulle bruge dem til sin have i landsbyen. men vis hendes morv havde været med havde det gået lidt hurtigere. de var gode til at find urter og magiske urter også.
hun så kort på den døde ulv. naturen ville tage sig af den. hjælpe den med at blive til natur igen. hun så ung ud men hun var ikke meget ældre end satyren selv. kun nogle 80 år ældre. hun havde dog en skjuldt hemmelighed. hun havde mistet sine forældre i en alt for ung alder til pesten. hendes selv havde kun lige overlevet pesten. forfærdeligt minde vis hun selv skulle tænke tilbage. pesten havde ikke været god selv ikke ved længere levene væsner som elvere.

Elasha rettede buen og smilte venligt. "jeg siger lad os gøre det. måske finder selv jeg noget jeg kan bruge" hun så mod stien mod skovens indre og afventede hvilken vej han havde tænkt sig at tage. måske gå ind i skoven selv og ikke følge en sti.
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 16.04.2021 12:44
"Fantastisk. Det er også årstiden for at plante, hvis man holder sig haver og den slags." Kommenterede han. Han vidste ikke, om det var det, hun skulle bruge frø til - men det var i hvert fald, hvad han selv kunne forestille sig.
Han havde ikke haft den store success med sin urtehave i rubinien - klimaet dertil var lidt for varmt og tørt, og han havde ikke de magiske ressourcer til at holde den kunstigt i live.

"Der plejer at være en lysning her i nærheden.." Han gnubbede sig lidt i hageskægget, mens han tænkte. Hele situationen med ulven havde bragt ham en smule ud af fatning, og han skulle lige bringe tankerne tilbage til urterne, han var kommet for at samle.

"Ah ja.." Han begyndte at føre an, ind mellem træerne langs en nærmest usynlig skovsti. "Så hvad bringer Dem til Amazonitskovene i dag, frøken Wynnter?" Konverserede han, mens de gik. "Altså .. ud over, at redde satyrer fra sultne ulve."
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 17.04.2021 12:54
ja det var rigtigt. det var perfekt årstid til at samle frø og plante dem. men nu havde hun en fordel. hun kunne få alle planter til at vokse ved hjælpe af magi. hun nikkede plot til ham  da han så talte om en lysning skulle hun lige genopfriske sin hukommelse. hun pegede ind i skoven. "tror det er den vej jeg så en lysning fra træet"

hun smilte og da de begyndte at gå så hun på ham og smilte forsigtigt. "faktisk er jeg også på jagt efter urter og planter." sagde hun roligt og så ind i skoven og tilførte. "men De kan bare kalde mig Elasha. det gør alle andre" hun havde ikke brudt sig om at blive kaldt ved efternavn da det var hendes forældre det mindede hende om. de forældre som døde alt for ungt ifølge Elasha.
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 29.04.2021 20:01
Sehzade smilede i retning af Elasha. Det var ganske heldigt, at han var stødt på hende her - og at hun havde god styr på vejen. Man kunne ofte tage fejl af verdenshjørnerne, når man teleporterede sig rundt. 
Vejen, hun havde udpeget, så ud til at være rigtig, for ganske kort tid efter stod de i den lille lysning, og Sehzade begyndte omgående at snuse kraftigt ind for at opfange lugten af krydderier med sin magiske næse.

"Elasha, javel, nogle særlige urter? Jeg vil nødig plukke dem alle i så fald." Sagde han muntert. Ikke at han kunne finde på at plukke dem alle i det hele taget - der skulle være nogle tilbage til at vokse vildt og sætte frø.

"Jeg selv er mest ude efter krydderierne. Jeg har en lille forretning i Balzera, forstår De." Konverserede han muntert, idet han åndede ud og satte kursen mod nogle store, krogede træer,  hvor han med forsigtige håndbevægelser fandt frem til de planter han søgte ved jorden. 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 13.05.2021 18:48
Elasha smilte og fulgte med ham mod lysningen. de var der hurtigt. da han spurgte omkring hvad hun søgte, "jo... jeg søger efter læge urter" sagde hun og så rundt omkring i lysningen. hun vidste den ene plante hun ledte efter lignede en firkløver.

hun så på ham da han fortalte han var ude efter kryderier. hun havde faktisk nogle kryderi frø i sin pung. hun nikkede til hun forstod. "hvad sælger De så mest af? måske jeg kan lede efter noget af det De skal bruge" sagde hun roligt og venligt. hun fandt en tot 3 kløvere og ledte efter et firkløver med gule kanter om det grøne. de skulle være meget sjældne og yderst efektive.

Elasha tog og satte sig på hug imens hun bladrede igennem de mange 3 kløvere. hun havde gode øjne, men det så ikke ud til at denne 4 kløver med gule kanter var til at finde lige her.
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 14.05.2021 14:26
Bladene blev ganske forsigtigt plukket af stilkene og lagt i en af de poser, Sehzade havde ved bæltet. Når han kom hjem, ville han lægge dem til at tørre i den varme Rubinske sol - og der ville ikke gå længe, før de kunne komme i små flasker og poser til salg.

"Lægeurter? De er måske kyndig i healerkunst?" Spurgte han nysgerrigt, mens han stadig stod med ryggen til og rodede mellem buskene. Det var altid nyttigt at kende folk, der kunne den slags!

"Forskellig slags mynte sælger altid godt." Forklarede han smilende, idet han vendte sig imod elverkvinden. Det var da også netop mynteblade, han havde lagt i bælteposen. "Men Rubiniere er generelt glade for mange slags krydderi .. der er også nogle små, vildtvoksende bær her i skoven, som kan tørres og knuses til et vidunderligt krydderipulver. Og så er det heller ingen hemmelighed, at rygeurter er populært. Den grelleste er kobbertågen som jeg sælger en del af, men holder jeg mig selv fra." Sagde han med en lille rynken på næsen. Frygteligt vanedannede var det - men lidt nymåneblad i ny og næ, havde han ikke noget i mod selv at ryge.

Lidt nysgerrigt betragtede han hendes søgen, men gik ikke for tæt på. Man skulle ikke forstyrre synsfeltet, når folk ledte efter urter og planter.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 20.05.2021 18:33
nej hun havde ikke forstand på healerkunsten desværre. men hun idste hun fik rabart hos alkymister vis hun kom med lægeurter til dem. og nogle brugte hun i te for ikke at blive for syg. hun så op mod ham kort og så ned igen imens hun lidt bedrøvet svarede ham. "desværre ved jeg ikke meget om healing. jeg kender til nogle få af planterne man kan bruge i te, men det er vidst også det." Elasha lyttede nysgerigt til hvad han forklarede. hun havde hørt om nogle af dem. men det sidste han nævnte kendte hun just ikke.

"jeg må indrømme, det sidst nævnte kender jeg ikke. men har hørt om de der ryge planter, måske jeg har nogle frø fra nogle af dem." mynte kendte hun også. det var RIGTIGT godt i te. det smagte godt.

Elasha fandt endelig en af de 4 kløvere med en gul kant, hun plukkede roligt nogle af dens 4 blade og lagde i posen. hun vidste hun ville kunne få den til at vokse igen der hjemme. Elasha rettede sig op og så på ham med et venligt smil. hun kunne måske hjælpe ham med at få nogle af de planter han havde søgte vis der ikke var meget af den her kunne hun få det til at vokse nu,
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 25.05.2021 20:36
"Te er heller ikke dårligt." Nikkede Sehzade. "Hvis jeg skal være ærlig, har jeg også altid mest interesseret mig for den slags urter, man kan dufte og smage.." Det ville faktisk ikke være dårligt at få udvidet te-ressourcerne lidt. Det var ikke det, han solgte mest af, men der var alligevel en del i Balzera, der holdt af at drikke det..

"Jeg mente nok, at dit folk også holdt af en god rygeurt." Klukkede han lidt muntert. Han gik i en lille tid og plukkede videre, ind til han stødte på noget, og et lille "ooh" kom fra hans læber, som han holdt nogle planter op mellem to fingre.

"Disse her er vidunderlige i piben. Bare rolig - de har ingen euforiserende effekter, men smager fortræffeligt, også friskt." Forklarede han og fandt en lille og meget smukt udskåret pibe frem for inderlommen, som han gik i gang med at stoppe med urten. "Kan det friste Dem at smage?"
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 31.05.2021 11:58
Te var det bedste til Elashas situation. hun lyttede til ham da han talte om at det smagte og duftede godt, hun måtte grine og nikke. "ja, det giver jeg Dem helt ret i. måske man skulle intrudusere det til flere at urte te er lige så godt som frugt blads te." sagde hun og vidste mange brugte frugt blade og frugt blomster i te. 

hun kunne pludselig huske da han talte om rygeurter og hendes folk at hendes far faktisk havde været en af dem der røg lidt. men hun havde aldrig selv gjort det da hun hostede så tit og var syg tit. "det kan De ha ret i" sagde hun og da han pludselig kom med et oh stoppede hun og så mod ham.

hun gik lidt nærmere ham for at se hvad han havde fundet. hun havde set den plante men aldrig rigtigt prøvet det. da han tog en pibe frem så hun imponeret over hans pibe, den var virkelig smuk.
"jeg må hellere takke nej, jeg kan ikke tåle den slags." hun smilte venligt og så stadig på hans pibe. "men du skal endelig ikke holde Dem tilbage, bare ryg vis det er det De lyster"
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 214 år

Højde / 152 cm

Krystal 14.06.2021 13:15
Sehzade nikkede venligt til hende. Der var ingen pres fra hans side - og det var måske også lige lovlig personligt sådan at dele en pibe med en, man lige havde mødt, men satyrer havde sjældent problemer med den slags.

Han lagde urteposerne fra sig og satte sig med ryggen op mod et af træerne, mens han fik ild i piben og en liflig duft begyndte at blande sig med duften af frisk skovbund. "Frugtbladste er også ganske fortræffeligt." Nikkede han. "Nede i Rubinien, hvor jeg sælger mine varer, er de særligt glade for det - og der skal gerne godt med smag på." Sukkede han. Nogle gange overvejede han, om krydderierne var med til at fjerne menneskenes finere smagsnuancer.

Han blæste en røgring af sted, der dansede hen over lysningen. "Vil De fortælle lidt mere om Dem selv, Elasha? Hvor er De opvokset henne?" Spurgte han venligt. Det var altid spændende at høre om andre personers rejser gennem livet.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 03.07.2021 19:59
hun nikkede til at han tændte piben. hun havde ikke noget imod folk røg bare hun ikke skulle gøre det. Elasha lyttede til hvor han kom fra og hvad han solgte af te slags. hun smilte og nikkede. hun satte sig ned lidt fra ham for ikke at blive påvirket af røgen. hun smilte til ham da han spurte til hende. hun så ned i jorden og kørte en finger over græsset.
"jeg er fra Elverly. dejligt sted, dejlige elvere. jeg lever alene da mine forældre døde under plagerne." sagde hun stadig smilene. hun trak vejret roligt og lod det græd hun kørte fingeren i vokse lige så stille.

"jeg arbejder i Elverly som gartner, sammen med min Morv Neila. hun er rigtig skarp til at finde magiske urter." sagde hun og så på da græsset var nået hendes knæs højde. når hun sad ned.
Elasha smilte roligt og så på ham med venlige øjne. "hvad med Dem. lever De alene, eller sammen med nogle?" hun kunne jo ikke vide om han var gift eller om han måske levede med sine forældre.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack, Echo
Lige nu: 3 | I dag: 12