Hope 26.02.2021 17:45
Grace, påpegede at i havde haft møder som fungere fint, og efter en kort snak i chatten blev vi enige om at trække debatten om hvordan møderne i elverly skal foregå.

Jeg vil gerne holde fast i hvad jeg sendte ud tidligere i dag som en alternativ plan. Det er dog vær at bide mærke i at ulempen ved min ide er der ville være mindre fokus på karakterens spil og interne forhold, og mere fokus på selve rådet og beslutningsprocessen, end jeres tidligere metode.
Vil med glæde indrømme at jeres tidligere metode skaber en dejlig dynamik mellem karaktererne og deres interne forhold, som 100% vil have påvirkning på beslutninger og hvordan måder foregår.

Men, som vi snakkede om i chatten, er der intet ondt i at tage en snak op om hvordan det har føltes og have rådstråde, gode dårlige ting ved alt, og se om der kan gøres noget som vil skabe et vidunderlige flow, med plads til både karakterer, interne relation, og beslutningsprocesser.

En anden ting jeg tager op i min besked, er -hvornår møde- og -hvor meget møde-, fordi de vil med realitiske briller på, 100% være flere råd end dem der vil blive spillet. Men at spille Gruppe Y, ønsker tilladelse til projekt X, er i min optik ikke vigtigt at spille ud. Selv om jeg mistænker jeg ville nyde alle rådstråde.
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.