Othilies vandringsmand

Othilie

6
posts
1
karakter

Othilie 09.01.2021 10:07
Halløj.

Endelig er det tid til at introducere jer for min eneste elver på markedet. Alt hvad der kan give ham lidt interaktioner med omverdenen, og ikke kun hans eget hoved, er tiltrængt. 

Forestil jeg en 155-årig bjergelver, som kun en kort del af sit liv har kendt til det at være omgivet af andre. Han har stort set altid været alene, og er derfor absolut elendig til almindelige konversationer og måder at agere. Sno ham om jeres lillefinger, bliv fornærmet af hans manglende filter og lad ham blære sig med det eneste han kan finde ud af - at bruge bue og pil. 

Specielt hvis I mangler en akavet naturkender, som stort set altid har holdt til i Azuriens bjerge, og som aldeles ikke kender nok til verden, på trods af hans vandringsmandsnatur, så er Ainion lige noget for jer.

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 09.01.2021 20:40
Det kunne faktisk være morsomt at sende min bypige Myssa til din elver, hvis du har lyst? Hun er en gadepige, som har opholdt sig i skoven meget de sidste par år. Men hun er klart endnu en gadepige, og kender hovedstaden ud og ind.

Hvis du har lyst til et mere ondsindet besøg, så skal du næsten møde Kethask eller Zanza. De er begge jævnt diabolske, selvom Zanza er mere legende, hvor Kethask er snu og slesk.

Othilie

6
posts
1
karakter

Othilie 10.01.2021 08:56
Tror Myssa ville gå rigtig godt i spænd med ham, fordi hun ved så meget han intet kender til, så det ville helt sikkert være yderst lærerigt for ham. 
På den anden side, tror jeg også en mere slesk person, som Kethask, ville kunne løbe godt om hjørne med ham, og få ham overtalt til uendeligt mange ting, samtidig med at han måske ville kunne lære en anelse af det. 
1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Krystal , Muri
Lige nu: 3 | I dag: 6