Fra gaden til tryldestaven

runekyndig

runekyndig

17
posts
1
karakter

runekyndig 22.11.2020 16:56
Jeg har været inaktiv et stykke tid, men vil prøve at komme igang med KL igen.

Jeg har et karakter koncept, som endnu ikke er helt færdig udviklet (og derfor endnu ikke godkendt).
Min karakter er et gadebarn formentlig i en storby.
Han/hun har meget strærke magiske evner, men starter med ikke at have nogle kontrol over dem. Hendes marreridt bliver synlige for andre (illutions magi) og hun har måske gjort skade på nogle ved et uheld. (eksempelvis ildmagi)

Det jeg gerne ville spille er

  • Hvordan han/hun bliver fundet.

  • Hvordan han/hun bliver undervist som lærlig eller på en skole.

  • Hvordan han/hun bliver en del af det magiske miljø.


Jeg forventer op og nedture samt hvordan hvordan han/hun bliver (mis)brugt i politiske intriespil mm. Hvert punkt kan være et længere plot i sig selv.

Jeg har ikke taget stilling til rase/nationalitet og dårligtnok køn, endnu. Det kommer an på hvem og hvordan jeg kan spille med - og om der er nogle der synes dette kunne være en interessant karakter at lege med.
Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
posts
4
karakterer

Hope 22.11.2020 17:11
Jeg fornemmer drømme tøsen Yume'Aves lærling?
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
posts
18
karakterer

Fia 22.11.2020 20:00
Min Astrid af Isenwald har lignende evne (magi der fremkalder værste frygt) hos andre.
Det kunne tænkes at Astrid ville hjælpe din karakter, alt efter hvor godt ind under huden din karakter kommer på Astrid <3

Astrid er arving til Isenwald fyrstinde titlen og er lige blevet gift med Alaric af Erneyll. At tage sig af et ældre barn kunne være en fordel, så de vidste hvad der ventede sig?? ????

(Jeg skal nok have en ok, først og fremmest fra Erforias, og dernæst Timber, om det kan lade sig gøre) 

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
runekyndig

runekyndig

17
posts
1
karakter

runekyndig 22.11.2020 21:49
Jeg har lidt svært ved at se gadebørn blandt elver. Så hvordan har X mødt Yume'Ave?

Hvordan ville X komme godt ind under huden på Astrid?
Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
posts
4
karakterer

Hope 23.11.2020 14:19
Så hvordan har X mødt Yume'Ave?

Yume'Aves evner er nemme at lære om, og hvis din karakters evner er forbundet til mareridt og og høre om kvinden der vandre fra drøm til drøm og skaber sine drømme som illusioner i det virkelige liv? 

Så, hvis du har ønske om at det skal være Yume'Ave så vil det nok give mest mening at din karakter opsøgte hende, at komme tæt på hende er ikke svært..hun nyder, at blive set, hørt, osv. At nogle på gaden vil snakke til hende, nyder hun.

Alternativt så har Yume'Ave børn? som det kunne være.
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
3 3


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Muri , Charmander
Lige nu: 3 | I dag: 7