Muri

Muri

King of Lummer

8644
karakterer

Muri 30.10.2020 17:40
Jeg har haft rigtig meget brug af kladder på det sidste, og jeg er kommet frem til, at jeg egentlig rigtig godt kunne tænke mig en stor flashy (8D) knap under 'Kladder' hvor der står "Send Kladde".
Altså så man ikke er nødt til at klikke ind på hver eneste kladde for at sende hver post afsted, men bare kan klikke på "Send kladde" og så poster den svaret, uden at dirigere en væk fra sin kladde side, og så kan man bare klikke send igen på næste kladde.

Derudover har jeg altid undret mig...
Hvorfor står der:
"Brugt kladde
Nej
Nej" osv ned ad...
Der kommer jo aldrig nogensinde til at stå ja, for når man bruger kladden, så forsvinder den? xD
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 30.10.2020 17:44
JA TAK! Som en der drages som møl til åben flamme mod "slet kladde"-knappen så ville jeg elske en send kladde knap 8)
Der kan være noget upraktisk i det for dem, som har en masse halve kladder, som kan komme til at sende en halv kladde af sted, men de må hellere tale for sig selv ^^

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 30.10.2020 18:08
Xenwia skrev:

Der kan være noget upraktisk i det for dem, som har en masse halve kladder, som kan komme til at sende en halv kladde af sted, men de må hellere tale for sig selv ^^

Ville det eventuelt hjælpe at der kom en pop-up med beskeden ala "du er nu ved at poste, er du sikker?"

Og det med "brugt kladde" burde ikke stå der, for som Muri siger, så forsvinder de jo xD
~ Krys ~

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 30.10.2020 18:10
Krystal skrev:
Xenwia skrev:

Ville det eventuelt hjælpe at der kom en pop-up med beskeden ala "du er nu ved at poste, er du sikker?"

Og det med "brugt kladde" burde ikke stå der, for som Muri siger, så forsvinder de jo xD

Det tror jeg ville hjælpe mod at alt for mange ufærdige kladder blev sendt afsted, men jeg er ikke den bedste til at svare på det, for jeg har meget sjældent halve kladder liggende - men de få gange jeg har ville det være lækkert med en lille "er du sikker?" besked c:

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 30.10.2020 18:50
Be om ja tak 8) Jeg er ved at trykke slet hver gang jeg har et helt svar i kladde og jeg skal ind for at sende det.. Min hjerne vil gerne slet knappen er send 8) 

Måske slet knappen der er nu kan blive en send, og der så kommer et kryds ved siden af, til at slette - ligesom ved fjern tag, og tags? 8D * kan godt lide når ting er ens *
Shhh, tænk hvis mor så med!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 18.01.2021 13:27
Tilføjet i forslagskassen! :)
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]