Advarsler i "Tags" subforum under Tråde

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 28.10.2020 10:34
Så... når man nu som mig har en hukommelse som en si, ville det så være muligt at kunne se advarsler på ens tråde, når man kigger sine tags igennem? Nu har jeg et par gange f.eks. fået åbnet en tråd, hvor det kom bag på mig, at der var advarsel på, fordi jeg havde glemt det x) Jeg kan ikke huske, om emnet har været oppe før? Hvis ikke alle ønsker det, kunne man lave det som en tilføjelse samme sted, som hvor man vælger om man vil se tråde med advarsler på forsiden? Jeg ved ikke, hvor ligetil det er, og det er nok mest en "quality of life"-ting, så det er som sådan heller ikke noget, der haster mere end absolut højst nødvendigt ^^
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 28.10.2020 10:38
Jeg synes det kunne være smart! *kan huske det ikke er første gang det sker for dig* xD 

Ville det være nødvendigt at kunne se hvilken advarsel det specifik er? :3 Tænker om det ville være nok, hvis der bare er et lille "advarsels" icon, for ligesom at sige " Den her tråd har en advarsel på sig", eller ville det være bedre hvis der stod den specifikke advarsel? 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 28.10.2020 10:41
Jeg tror, et ikon ville kunne gøre det, men jeg ved ikke, hvad der ville være nemmest at tilføje for at være ærlig :3
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 28.10.2020 11:49
* hvisker tilføjende i baggrunden * Og måske også inde på "hvad jeg følger" <.< ... >.>
Shhh, tænk hvis mor så med!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 18.01.2021 13:30
Tilføjet i forslagskassen!

Og nu må du undskylde, at jeg driller lidt, men din "hukommelse som en si"-kommentar er lidt sjov i forbindelse med, at du faktisk havde forslået dette en gang tidligere.
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Helli , Lorgath
Lige nu: 4 | I dag: 12