Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 27.10.2020 21:27
Pust ud og – slå!” en næve blev tævet mod den slidte sæk med sand. Så voldsom et slag, gjorde sand begyndte at glide ned over den blodige næve. ”Zalans det sviger!” brummede den høje spinkle kvinde, og sendte nogle vrede øjne mod den ældre mand. ”Forklar mig lige igen, hvorfor jeg skal stå model til dette? Jeg er ikke en gang sikker på, jeg gider være en del af ulvens klan længere” vrissede hun sammenbidt, mens hun nu lagde armene over kors. Nogle arrede hænder gled over ansigtet, og ind i hoved. ”Pax er tilbage, bare, lov mig du giver ham noget tid?” forklarede han, som han trak i snøren der holdt hans hår fast i en knold. Det gråsprængte hår, faldt ned over hans skuldre som han satte sig ned.
Jeg er fuldstændig ligeglad, det hjælper ikke på det faktum, at jeg har mistet krystaller på mine kampe! Og jeg ved, der er blevet spillet på mig, for at tjene ekstra penge, for at sætte mig op på folk, der af en eller anden grund, har fået fingre i smykker der kunne annullere mine kræfter” hvæsede hun, og gik hen mod bænken manden sad, og tog en klud op og begyndte at vaske den sår der var sprunget op igen. ”Han vil gerne ses med dig” de grønne øjne søgte hurtigt hen mod ham, hvor han slog blikket ned omgående. Et irriteret suk forlod hendes læber, endnu en der havde forstået, de ikke skulle kigge hende i øjnene. Fantastisk.
Hvor?” spurgte hun ganske enkelt, og sørgede for bandagen lå solidt og stramt hen over hendes knoer. ”Gadehjørnet ved Edwards hus” hun nikkede langsomt, det bedste hun kunne gøre, var at høre ham ud. Men hvis der ikke blev lagt gode grunde, ville hun tage hendes styrke et andet sted hen. Hun havde brug for de krystaller, og ikke til hende selv, men til hendes to brødre.
Hvornår?
Nu
Ved zaladins hængende rådne nosser Tygvar! Hvorfor fanden sagde du ikke det noget før?
Skulle jo lige sørger for, at du fik slået noget af din vrede ud” denne gang kiggede han flygtigt på hende, og blinkede.
Grimme røvhul” men Sarah kunne ikke stoppe hende selv fra at grine. ”Okay, vi ses i morgen, går jeg ud fra” han nikkede, og greb hendes underarm. ”Bliv, ikke kun for vores skyld, men for din egen” hun nikkede langsomt, og fortsatte med hendes skæve smil. ”Jeg skal se hvad jeg kan gøre, ville jo nødig have du begyndte at kede dig – vi ses” da greb hun sin kappe og slyngede en over skulderen. Noget hun måtte skutte sig i, så snart hun kom ud på gaden. Vinteren var godt på vej til Dianthos, så meget var sikkert. Med hurtige og målfaste skridt, forsatte hun mod hjørnet hun var blevet bedt om at møde ulven. Spændingen i maven fortalte hende, at hun håbede han havde noget godt at sige. For ellers var hun bange for, hun ikke ville kunne holde temperamentet i skak. Trods, at Tygvar havde haft ret, træningen havde hjulpet en del.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 27.10.2020 21:38
Pax stod lænet op af den slimede og fugtige husmur, hans kutte trukket op over hovedet så kun det askegrå hår tittede frem fra mørket. Den brede tagrende indbød ikke til megen ly for støvregnen, men optaget af sine egne tanker og bekymringer bed Pax aldrig rigtig mærke til det. Heller ikke vinden eller Edwards stirrende blik, fyldt med lige dele medfølelse, sorg og bekymring, fra det nærtliggende køkkenvindue, hvori han stod og rumsterede formålsløst med alskens reagensglas.

Selvom det blæste og adskillelige briser nåede at flyve forbi Pax, bed han først mærke i duftsporet for sent. Sarah var ikke langt derfra, hendes kurs rettet målbevidst mod ham selv og instinktivt søgte hans fingre ned til amuletten, der lå fastspændt til hans bryst under tøjet. Det var den, der havde ladet ham gå uset hen for varulven, selvom hendes lugt havde fortalt mere, end hun måske ønskede, at han selv ville have vidst fra start…

I det at den brunhårede kvinde trådte frem i syne, skubbede Pax sig fri af husmuren. Med lige så målrettede skridt aflagde han afstanden til hende, hvorefter han rakte en lille pose med krystaller frem. ”Jeg hører, at det er gået helt i lort, imens jeg har været væk.
Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 27.10.2020 21:43
Det var tydeligt, at Sarah ikke var i godt humør. Ikke at hun tit var i et særlig behageligt humør. Som hendes lillebror altid sagde, hvis hun havde været sur for længe, til at hendes rynker i ansigtet kunne glatte sig ud længere. Den gang, havde det fået hende til at grine. Men nu, når hun kiggede i spejlet. Var hun faktisk usikker på, om han havde ret, hun så altid så - vred ud. 

Noget af irritation forduftede dog, da hun så hvordan Edward stod og stirrede på knægten. Derefter, blev hun taget tilbage til billede af hendes storebror, der fortalte omkring hvor galt hans liv var gået. Det var som om, at hun så det hele i hans. Så god var den store ulv, alligevel ikke til at gemme sine følelser fra hende. Sådan var det med søstre, de havde altid den mest forfærdelige måde, at se alt, selv de mindste tegn på ændring. Hun snuppede posen ud af hånden på ham, vægtede den, inden hun bandt den fast i hendes bælte. “Du kunne sige det” vrissede hun en anelse sammenbidte, og lagde sine arme over kors. Hendes grønne øjne betragtede hans. Grundet at det ene øje var af metal, gik hendes magiske evner ikke rent ind, som den normalt ville have gjort. “Hvad fanden skete der?” Forlangte hun at få at vide, og løftede et bryn spørgerende og afventende op.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 27.10.2020 22:13
Pax hævede både begge sine øjenbryn og hænder i en sigende grimasse: jeg overgiver mig – der er ingen grund til at bide hovedet af mig.
Jeg skulle hente en hjem”, fortalte han, velvidende at Sarah ville forstå, hvis blot han forklarede hende det. Hun var vel ikke storesøster for ingen ting. Det udgjorde på en eller anden måde hele hendes væsen, hvilket Pax relaterede til. Øjensynligt også mere end varulven vidste.

I Zircon. En af mine tidligere knægte.” Pax rømmede sig og nikkede dernæst mod den gamle helbreders hjem, som tegn på Sarah skulle følge efter ham.
Da de trådte indenfor, skridtede Pax målrettet ind i køkkenet, hvor han slog sig ned på en stol. Efter Sarah havde gjort ham selskab, satte også Edward sig til rette, hans blik fuld af beskyttertrang. Som kunne han alene stoppe Sarah i at slå Pax ihjel…

Du ved… familie. Jeg ville ikke – det var vigtigt for mig. Jeg har gået og troet i et år, at han var død, men – og han skulle hjem. Forstår du?” 
Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 27.10.2020 22:19
Hendes øjne blev smalle som han forklarede, men hvorfor så han ud som om, at hele hans verden var ved at brase sammen? Hun sagde ikke noget, lyttede blot og gik derefter med ham ind i Edwards hus. Hun nikkede hurtigt til helbrederen, efter at en kvinde havde revet hendes fingernegle ud, for at sikre der ikke gik betændelse i dem. Havde hun henvendt sig mere til Edward, selvom han havde en hel faderinstinkt over sig, som hun virkelig ikke brød sig om. Her kunne man sagtens kalde hende, skadet af de faderrollen hun havde haft hele sit liv. Men som tiden var gået, var han egentlig ganske okay, den gamle stodder. 

Om hun forstod? Hun lænede sig tilbage i stolen, og lagde igen armene overkors. Hendes spinkle ramme, der egentlig ikke kunne påstå, at hun kunne bære på en hest, eller vælte et kærre. Som var det, det mest simple i hele verden. 
Okay” sagde hun langsomt, og kiggede over mod Edward, for så at se tilbage mod Pax. “Ved Zalans Pax, du ser lige så slem ud, da jeg endelig fik opstøvet min bror. Man skulle tro du var glad for han endelig var hjemme, du ser ikke spor glad ud” sagde hun opgivende.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 28.10.2020 09:53
Pax tabte pusten i et fnys og skævede hjælpeløst til den gamle helbreder. Edward kvitterede med et afmålt nik og dernæst et opmuntrende smil, velvidende det var så langt over grænsen for, hvad Sarah måtte se af Ulvens indre kamp.
Kan vi –” Pax gestikulerede mod den brunhårede kvinde, hvortil Edward nikkede tavst og dernæst rejste sig. Forinden han forlod køkkenet, lagde han en beroligende hånd på Pax’s skulder, som han gav et fast klem. Jeg er her, knægt. Jeg er her altid.

I det at Edward lukkede døren efter sig, rømmede Pax sig tøvende. Dernæst trak han lidt på den ene skulder og gled tilbage i stolesædet. ”Jeg er glad for, at han er hjemme. Det er bare ikke – så simpelt som det”, forsøgte Pax endelig at forklare, hvorefter hans øjne kortvarigt skred hvileløst rundt mellem hans fingre. ”Evlyn og jeg er ikke – du ved. Sammen mere. Og det er min skyld. Juno – er – mere end… forstår du?
Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 28.10.2020 10:17
Hun rystede langsomt på hoved, og sukkede tungt. Lige nu, kunne hun godt bruge for en kold mjød, hvis det var kærlighed de skulle snakke om. Eller, problemet der af, ville det blive en lang dag. Hun var virkelig ikke den bedste at snakke med sådan om, da hun havde tendensen til at sige sin ærlige mening. Som ikke var videre opmuntrende eller kærlig. “Ved Isaris svulmende patter Pax” mumlede hun, og himlede med øjnene. Et lille smil formede sig på læberne, da hun kom til at tænke på Eadgar, hvad han dog ikke ville sige til hende, havde han hørt hende nu.
Så du er også til mænd, stor ting, jeg er kun til kvinder” sagde hun henkastet, og betragtede ham i, du må give mig noget mere, hvis jeg skal forstå hele idéen af det her. 
Går ud fra, du håndterede det på den værste tænkelige måde? Glemte dit hoved et sted, og gik med dine instinkter? For en der kalder sig selv ulven, så opføre du dig også mistænkelig meget som en” brummede hun, og havde set genkende tegn ved Pax måde at være på, som hun havde set i hendes klan. 
Så siden du åbner dig op for mig, går jeg ud fra, at du har brug for en at snakke med det om, så - snak” brummede hun, og lænede sig frem over, og lod hendes blik rette sig mod hans. Pludselig var det ikke en leder der sad foran hende, men en ung knægt der aldrig havde fået den hjælp, han havde haft behov for. Hun sukkede derfor, og valgte at sige noget, inden han begyndte. “Folk glemmer lidt, at du aldrig virkelig har haft nogen som der har hjulpet dig, som en familie virkelig burde. Hvis man ikke medregner den rynkede sveske du kalder for en healer” hvilket var sagt med den største kærlighed, som en kvinde som Sarah kunne mønstre.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 28.10.2020 10:37
Pax nikkede tavst og så ned på sine hænder, der krampagtigt vred sig mellem hinanden under bordet. ”På den værst tænkelige måde”, bekræftede han med et fnys. Dernæst rømmede han sig og rejste sig fra bordet, ikke længere i stand til at sidde stille.
I de mange køkkenskabe fandt Pax krus, brød og kværnet smør, som han satte foran Sarah. Da hans hænder atter var frie, satte han vand over til te, og han forblev stående ved kedlen, hans arme lagt over kors. Hendes næstfølgende ord fik ham til at skæve hen over skulderen og for blot et øjeblik var der ikke længere nogen Ulv eller nogen Pax. Kun Carl.

Da Pax hev sit blik til sig igen, var dog også han forsvundet. ”Alting gik i lort, imens jeg var væk. Det smuldrer mellem hænderne på mig”, hviskede Pax, hans blik rettet stirrende ned i det dampende vand. ”Jeg fatter ikke hvorfor. Jeg har opbygget et helt system, forskellige sikringer, aftaler… opgaver…
Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 28.10.2020 10:43
Hun nikkede langsomt, som han begyndte at snakke. Brødet der blev sat foran hende, var taget godt imod, da hun begyndte at skære og smøre det. Hun havde faktisk helt glemt at spise hele dagen. 
Hånden gled hen over hendes mundvige, mens hun tyggede af munden. Helt barbar var hun alligevel ikke, at hun kunne finde på at snakke med mad i munden. 
Hm” mumlede hun, og kunne næsten genkende hendes sekstenårige lillebror i ham. En anelse fortabt, men stadig med et mål om, at han kunne gøre det bedre. Ind, til at hun næsten havde kastet ham over skulderen og sagt de skulle afsted, nu. 
Hun rejste sig op, og lagde en hånd mod Pax skulder, og listede sit blik hen over hans skulder, mens han stirrede ned i vandet. 
Jeg er ked af at sige det her Pax, men nogen gange, selv med alle de tiltag og foranstaltninger man har taget, så går det stadig galt. Sådan er livet, spørgsmålet er blot, er du samme med de mennesker, som gør dig bedre?” Sagde hun med en blid stemme, og gav skulderen et klem, inden hun vente sig for at sætte sig ned i stolen igen. 

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 28.10.2020 16:52
Pax lod Sarah lægge sin spinkle hånd mod sin skulder, selvom han instinktivt skulle bekæmpe trangen til at trække sig væk fra omsorgen. Ikke længere skyldtes det dog kun hans så vanlige afsky overfor berøring, men også det faktum, at Pax ikke følte, at han fortjente den.

Han formåede at nikke langsomt, hvorefter tavsheden faldt behageligt om dem. Vandet begyndte at koge, hvormed Pax da kunne begynde at lave te og den så velkendte rutine, fik hans hektiske tanker til at falde til ro.
Jeg ved ikke, om jeg er til mænd. Eller kvinder”, hørte han sig selv sige, hvorefter han skævede til Sarah hen over hans ene skulder. Hans blik var nøgternt, for det var trods alt det samtaleemne, der havde mindst at sige i forhold til hans kaosfyldte indre. ”Det handler ligesom ikke om det, der er mellem benene. Men… på en eller anden måde er det nemmere at være sammen med en mand. Jeg ved ikke hvorfor.” Pax trak lidt på den ene skulder og rystede dernæst let på hovedet som tegn på, at han oprigtig talt ikke anede hvorfor, at det nu engang var sådan.

Og jeg savner hende. Evlyn. Jeg har regnet med hende mere end nogen anden, jeg har kendt. Det er mere… rationelt, du ved. Med Juno… jeg reagerer… uden forbehold. Det er… nemmere på den måde.” Pax havde ikke bidt mærke i, hverken at han talte eller at han stod og stirrede ind i væggen, teen dampende mod hans ene håndryg.   
Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 28.10.2020 17:07
Igen lyttede hun blot, mens hendes øjne lagde sig på brødet som hun gik i gang med at smøre. Det var sjovt, givet længe nok tid, ville han begynde at forklare hvordan de havde det. Det var menneskeligt og nødvendigt, ens hjerne ville lige så stille begynde at koge over, hvis man ikke fik lov. Sarah, vidste det bedre end nogen anden. Da hun stadig huskede, hvordan hun endelig brød sammen, da en person hun ikke kendte spurgte om hun var okay. Det var alt det havde taget, også havde hun bare fortalt, som en strid strøm ned af floden, var hele hendes livshistorie væltet hen over hendes tunge. 
 “Det er fucking lige meget hvad man er til” brummede hun, vel vidende, at mange nok ikke ville se det på samme måde, som hende selv. Det var det samme med hendes storebror, han havde slået sin egen elsker ihjel, også en mand. For hende, var det nemmere at være sammen med kvinder, end mænd. Grundet, hvad mænd havde gjort ved hende, i klanen. De minder, hun hurtigt rystede væk fra sig. 

Da han sagde det var nemmere på den måde, begyndte hun at grine, men stoppede hurtig sig selv. “Undskyld, det var ikke sjovt” sagde hun hurtigt, og lod fingrene glide gennem det slidte brune hår. “Det er ikke nemmere på den måde Pax, det er kan være zalans tikkende bombe” hun kendte det bedre end nogen selv. “Hvis du ikke kan styre dig selv omkring personen, hvordan er det en god ting?” Ville hun gerne have at vide, hun havde selv været i situationen. Da hun endelig havde sagt fra, havde hun fået hældt øl ud over sig. Selv da, havde hun endnu ikke kunne sige fra, trods for at kvinden havde såret hende på alle tænkelige måder. 

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 28.10.2020 17:18
Pax skævede til Sarah, hans blik næsten irettesættende. ”Det er nemmere”, mumlede han, velvidende Sarah ville være i stand til at høre de lavmælte ord – og dertil også, at hun øjensynligt ville himle med øjnene af hans barnagtig afvisning.
Det er nemmere, fordi jeg selv er en mand. Giver det mening? Så – vi er – du ved, opdraget… ens”, forsøgte Pax dernæst hastigt at forklare, hans ene hånd nu rød af den skoldhedende damp.

Omsider løsrev Pax sig endelig fra sin plads ved køkkenbordet og greb om de to krus, som han satte fra sig overfor Sarah. ”Det er vel som fluer til en lort. De synes sikkert heller ikke det er fedt, men de gør det stadigvæk –” Pax skar en grimasse og viftede med hånden, ikke tilfreds med det han netop havde ladet undslippe. ”Hvad jeg mener er… at jeg ikke kan eller vil undvære ham. Det er ham eller ingen ting, og det… kommer indefra. Det er… en besættelse eller… som om mit liv afhænger af det.
Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 28.10.2020 17:24
Der til, ventede hun blot. Lod ham snakke fuldstændig færdig, sætte sig ved bordet og sætte koppen foran hende. Men da han var færdig, og inden han kunne trække hånden til sig igen. Greb hun fat omkring den, og vendte den rundt. 
Det er ham eller ingen ting?” Hvæsede hun gemmen sammenbidte tænder, uden at kigge på hans røde håndflade. Hvis man var nød til at såre sig selv, fordi man ikke kunne rumme sine tanker længere, så var der noget i vejen. “Du siger det selv, det er en besættelse, og du mener helt seriøst, du siger til mig helt seriøst, at det er en god ting?” Hun gav slip på hans håndled, med den styrke hun besad, havde hun ikke givet ham meget valg. “Prøv selv at lyt til hvad det er du siger” sagde hun med rystende hoved, og begyndte at spise af sit brød. “Hvorfor er det ham? Hvad er det ved ham, som du hverken har lyst, eller åbenbart kan opgive?” Hun havde endnu ikke, af gode grunden spurgt ind til kvinden, endnu. Først var hun nød til at forstå, hvorfor det var så svært at opgive en, der tydeligvis var så usund. Det lød det i hvert fald til, i hendes øre, med det ordvalg han brugte.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 28.10.2020 20:55
Pax skar en spæd grimasse af lige dele overraskelse og smerte, da Sarah greb om hans håndled. Blikket i de tofarvede øjne blev dernæst advarende, for ikke alle kunne slippe afsted med at fange Pax på en sådan måde, men velvidende at han intet kunne stille op med den overnaturlige styrke, forblev Pax tavs.

Jeg ved det ikke”, svarede Pax prompte og mere af instinkt end noget andet i samme øjeblik, at Sarah omsider slap ham. Straks lænede han sig tilbage i stolesædet, ikke interesseret i at lade hende gribe om ham for endnu engang, kunne han undgå det. ”Jeg – han er min… lillebror, elsker, bedste ven på en og samme tid”, forsøgte Pax at forklare. Des mere han dog talte, des mere frustreret blev han. Det udsultede ansigt blev fordrejet i pinsel og Pax’s øjne kunne ikke længere finde hvile. ”Han er alle de her – fucking roller proppet ind i en skide skuespiller! Jeg stoler på ham med mit liv men – samtidig ikke. Det er en fucking lort af kaos!
Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 28.10.2020 21:01
"Det her siger jeg med den største respekt Pax, for jeg ville ikke bruge min tid, hvis du ikke betød noget for mig" sagde hun langsomt, med grønne intense øjne. "Men vågn nu fucking up! Hvis du har det så skidt, ved at være sammen med nogen, er det virkelig det værd?" brølede hun næsten, som hun lænede sig hen over bordet og kiggede på ham. Hvis han formåede at svare igen, ville hun lade det ligge. Men hun var af den ideologi, at hvis du ikke kunne finde de rigtige ord, så kunne det ikke passe. Så var det ikke det værd. "Du  kan ikke have det hele i en person? Hvad tænker du på! Han kan ikke være din lillebror og elsker på samme tid! Måske bedsteven, men zalans!" knurrede hun, som den ulv hun var. Måske var det derfor, at de kunne så godt med hinanden. Ikke at hun vidste at han selv, havde ulve generne i blodet. Måske ramte det så hårdt, fordi at hun selv havde været tvunget til at være sammen med folk der var hendes familie. Den værste følelse hun nogen sinde havde siddet med bag efter. 
"Slet ikke, hvis du ikke stoler på ham" brummede hun surt, og lagde armene over kors. Det var alt sammen noget kaos, det havde han helt ret i. "Især, hvis du ikke en gang ved, hvorfor det skal være ham. Det burde være din første idé for det. Det andet, du skulle virkelig prøve at tage et kig i spejlet." mumlede hun mere moderligt, end hun havde sagt de andre ord.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 28.10.2020 21:16
Pax skar en grimasse af Sarahs brøl og rejste sig dernæst brat op, ikke længere i stand til at sidde stille. Hvad han netop havde indrømmet, havde været en altædende hemmelighed i ualmindelig lange tider, og at se Sarahs milde foragt og høre den i hendes stemme, var knap til at bære. Hvor ofte havde han ikke lagt i sengen med Juno – både før og efter hans forsvinden – og skammet sig over, at tænke om den blonde mand som, han gjorde?

Han er pisse sjov”, hørte Pax sig selv mumle, hans stemme så lavmælt, at det næsten var en hvisken. ”Og jeg er ikke en skid sjov så… jeg har brug for det. Jeg har brug for – ham.” Det var alt, Pax kunne tilbyde af forklaring. Han havde brug for det lys, der skinnede i Junos øjne, når den kække, frække og provokerende attitude trådte i kraft; når Juno prikkede og stak til ham med drillerier, der fik Pax til at smile, fnyse af morskab og tilmed le. Hvem havde gjort det ved ham før? Evlyn. Indtil også hun var blevet fortaget af mørket.

Han får mig til at grine. Og jeg smiler mere, når vi er sammen, end når vi ikke er. Han er – klogere, end han selv går og tror. Det er det, der skræmmer mig, for så – som det er lige nu… jeg skal følge med ham og hans hjerne, og jeg ved ikke – jeg ved ikke, om jeg kan.
Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 28.10.2020 21:35
Det er i det mindste en bedre grund, end det ved jeg ikke - men du kan stadig ikke fortælle mig det er en god følelse” mumlede hun, og begyndte at spise af brødet igen. “Du ved, generelt, når man bringer følelsen af intimitet ind i et forhold, ender man i situationer hvor at det hele går af helvedes til. Især hvis man allerede havde et godt forhold, før det skete? Giver det mening?” Mumlede hun, og lod hendes øjne følge ham for en stund, for hun sukkede og børstede sine hænder mod hinanden.
Jeg, kommer fra en kult, en kult som der tilbeder ulven. Hvilket var en af grunden til, jeg var så tøvende med at slutte mig til din klan, da i kom og spurgte mig” brummede hun, “Den familie, har ødelagt så mange mennesker, der i blandt mig selv, og min storebror” en dybt suk, som hun knyttede hendes hænder. Men de ville aldrig få hendes lillebror, han skulle få lov ti at leve sit liv som et menneske. 
For os, med den forbandelse vi har, er det svært at knytte sig. Min bror ende med at slå en højt elsket ihjel, fordi han troede han kunne hjælpe ham. For det, blev han straffet og smidt ud af den familie, han troede han havde fundet et plads os” hun trak på skuldrene, “For mig har det lært, at du skal gøre hvad du kan får dem du holder af, dem du elsker. Men hvis du ender med at se ud som du gør, så er der noget galt” 

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 29.10.2020 11:20
Pax nikkede men undlod at fortælle, at Juno og ham selv ikke havde haft skyggen af noget, der mindede om et forhold forinden, at den blonde mand var endt i hans seng. Skulle sandheden frem havde Juno ignoreret Pax, når de mødtes tilfældigt på gaden og Pax havde tænkt, at de var uvenner. I hvert fald indtil den eftermiddag hvor Juno var troppet op ved hans dør, lukket sig selv ind og forklaret ham, hvad der var hændt ham. Dét møde havde ændret alt.

Vi tilbeder ingen her”, mumlede Pax, velvidende hans ord ikke ville gøre hverken til eller fra. Sarah vidste, at mange spilleregler ikke gjorde sig gældende i Ulvens Flok; at Pax ikke accepterede voldtægt, slagsmål eller interne stridigheder, simpelthen fordi det ikke kunne betale sig. Derefter forholdt han sig dog stille, ikke sikker på, hvad han skulle tænke eller føle længere. 

Det er ikke så meget ham. Det… Evlyn… Jeg er bekymret.
Sarah Evasdotter

Sarah Evasdotter

Undergrundskæmper

Sand Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Sparks 29.10.2020 11:38
"Det ved jeg Pax, det ved jeg" sukkede hun opgivende, mest af alt, fordi hun ikke kunne stoppe minderne med at vælte op, hvilket gjorde hun kiggede en anelse stift frem for sig. Varulven rystede det dog hurtigt fra sig, som hun vente blikket mod Pax igen. Ikke så meget ham? Evlyn?
De pjuskede bryn knyttede sig mod hinanden. Den beskidte pande lagt i folder. 
"Hvad er der med hende? Hvorfor er du bekymret?" spurgte hun anelse forvirret, han havde vel forladt hende af en grund, men alligevel lød det til han ikke kunne slippe hende. Han havde trods alt sagt at han savnede hende.
"Fortryder du det?" spurgte hun så endelig, og gav ham et forsigtigt smil. "For jeg skulle til at sige, at du skulle mærke efter, hvis du mener det er Juno som er den for dig. Så til kzar mora med det hele, så tag afsted, tag ham med, ud af Dianthos. Men, hvis du er i tvivl - så er det måske på tide at kigge ind ad, og finde ud af hvor den tvivl kommer fra." hun fugtede læberne, og tog en dyb indånding. "Livet er for kort, det er for kort til at tænke på alle andre, og glemme sig selv - vi er folk som er afhængig af dig Pax, men det skal ikke være konsekvensen af, du ikke længere kan være dig selv, leve for dig selv - og som du har lyst"

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 29.10.2020 21:15
Pax rystede på hovedet. ”Jeg fortryder det ikke”, svarede han i en hvisken, som kunne han heller ikke selv holde ud at høre ordene blive sagt højt. Instinktivt forlod hans blik også Sarahs og landede i stedet på brødet, hun havde smurt med smør. ”Eller – jeg fortryder, hvad jeg gjorde ved hende. Hvordan jeg gjorde det. Men ikke – jeg skal være sammen med ham.

Vi er afhængige af dig Pax – men ikke på bekostning af dig selv.

Ordene fik Pax til at se op, hans øjne pludselig større end før af forundring. Aldrig før havde nogen sagt sådan til ham før og pludselig slog det ham… også han havde retten til et liv. Men – var det ikke netop en luksus, han ikke havde råd til?
Langsomt nikkede han og rømmede sig dernæst. ”Jeg forstår”, sagde han, ikke længere interesseret i at underholde samtalen. Den havde bevæget sig ind på en farefuld færd, Pax ikke anede, om han ville komme levende fra.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, jack, Lux
Lige nu: 3 | I dag: 12