Halvdyr, kan det ikke blive uddybet?

Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 27.10.2020 11:00
Mon, man kan gøre sådan der ikke blot står halvdyr? Men, at der er en drop box mere end "Uddybning af racen" sådan man kan istedet for Halv dyr.

I det mindste gøre sådan, at der på en eller anden måde, står andet end halvdyr under ens karakter, men ting som:
Halv hund.
Halv kat.
Halv Ræv.

Etc etc.

Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 27.10.2020 11:03
Det kunne nok egentlig være meget smart med det mest "generic" halvdyrs blandninger, men der er jo så mange forskellige halvdyr på siden, så det er nok også svært at vide hvilke der så skal være der og hvilke der ikke skal <.< 

Det er vel lidt det "uddybning af racen" er til, så man kan uddybe hvordan ens blanding er? Det er i hvert fald det jeg har haft brugt den til, når jeg har haft lavet halvdyr ^^ 

EDIT:

Måske der skulle være muligheden for at der kommer et ekstra felt, når man vælger Halvdyr i racer, som hedder "Blanding: " hvor man skriver blandingen? Altså fx " halvræv", og det så står som en del af profilen når man har postet en post? c:
Shhh, tænk hvis mor så med!
Hope

Hope

1023
karakterer

Hope 27.10.2020 11:05
Ja! Det er skønt at man kan se det på karakterne selv, men der hvor jeg gerne vil se, noget mere, end blot "Halv dyr", (Eller special race for den sags skyld), er på en tråd. At man kan se at karakterne er halv kat, blot ved at kigge under billedet.

Nok, en first world problem..mere end noget der -skal- ændres. Vil bare finde det behageligt at der, stod noget mere forklarende under et billede, end "Halv dyr"

Edit:
100% hvad Que skriver i sin edit!
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 27.10.2020 11:18
Lignende er blevet forslået før. (At man kan se mere specifikt hvilken race en karakter er, når man tråder med den)
Det er bare blevet nævnt med blandingsrace, at man skal kunne se hvilke racer der blandet med hinanden i stedet for bare 'Blandingsrace'.

Jeg håber det giver mening - det jeg prøver at sige, er at lignende er blevet taget op før HER.

Jeg støtter i hvert fald ideen <3

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.

Chilitoke

184
karakterer

Chilitoke 27.10.2020 11:46
Virker i den grad som om de to forslag kan ligges sammen, da de med fordel kan løses på samme måde.
Hope

Hope

1023
karakterer

Hope 27.10.2020 11:47
Helt enig!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 18.01.2021 13:40
Forslag flyttet til forslagskassen!
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat