Søskendepar søger nye relationer!

LunaThor

LunaThor

288
karakterer

LunaThor 13.10.2020 18:34
Halløj folkens!
Efter en lille pause fra siden af private årsager, er jeg endelig klar på en masse tråde.
Jeg er desværre ikke super teknisk, så kan ikke lægge links eller billeder af mine karakterer i tråden, men I kan jo altid lure på min profil ;) Og så laver jeg selvfølgelig en lille præsentation her, samt beskrivelse af hvad jeg søger til dem ^^

Lianna:
En ung kvinde på 17 år, der er taget ud for at lede efter sin forsvundne storebror. Hun er vokset op i en lille landsby lidt udenfor Dianthos, som yngste pige i flokken af i alt 6 søskende, og brødrene har altid set hende som den nuttede, men ellers ret uduelige lillesøster. Den eneste af brødrene der har set hende for hvem hun virkelig er, er Alf, den ældste bror, som er ham der nu er forsvundet. Lianna var derfor hurtig til at gribe chancen for at vise sit værd overfor de andre, ved at tage ud for at finde Alf. Hun håber, dette bliver hendes chance for endelig at blive anerkendt som andet end bare en fin lille pyntedukke.
Da Lianna var lille havde hendes søster en meget ubehagelig oplevelse med en dreng, og siden den dag har mange af Liannas jævnaldrende taget afstand til hende, uden hun rigtig ved hvorfor. Derudover har brødrene også været ret overbeskyttende siden da, så da hun blev teenager måtte især drenge ikke komme indenfor 3 meter at Lianna. Hun er derfor ret socialt akavet, da hun ikke rigtig har nogle relationer udover familien, og hun aner intet om følelser, kærlighed og den slags.

Til Lianna søger jeg: Alle former for relationer basically, men nok især venskaber og evt. romance ;)
Og så folk hun kan støde på i sin søgen efter Alf, både de venlige og knap så venlige typer ^^
Tænker også det kunne være sjovt hvis hun evt. stødte på nogen jævnaldrene fra hendes landsby/område, evt. bare nogen der har boet der mens de var børn, som hun har været venner med inden det hele gik galt.

Alf:
Liannas forsvundne storebror, en erfaren jæger der forsvandt sporløst efter en jagt med sin faste gruppe. Han er meget omsorgsfuld og hjælpsom, men også med et vidst temperament og trang til at beskytte sin familie og dem han holder af. Han er som sagt vokset op som ældste bror, og har derfor naturligt haft meget ansvar og er vant til at have overblik og fokusere.

Til Alf søger jeg:
Gamle relationer som f.eks. kammerater fra landsbyen/området, samt gamle og nye romancer.
Jeg har pt gang i en tråd med en af Fias karakterer, hvor vi er ved at komme frem til årsagen til Alfs forsvinden, hvad der skete og hvor han ender henne. Tanker er at han skal ende langt væk fra alt han kender, og derfra søger jeg så alverdens relationer, både folk der hjælper ham og nogle der er knap så venlige, han skal gerne udsættes for lidt af hvert ;) 

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 13.10.2020 18:46
Jeg tilbyder gerne Proxima til din pige, hvis du har lyst. Hun er en stakkels uskyldig skabning, som ikke rigtig ved noget om noget som helst lige nu :P

Ellers har jeg min nye pige, som jeg gerne vil have gang i. Hun hedder Zanza, og er Kriger af Mørket, så det bliver nok ikke en uskyldig relation, men måske Zanza kunne prøve at lokke hende lidt i fordærv? Hun er i hvert fald ret god til at være en dårlig indflydelse xD

Ellers har jeg en håndfuld af andre karakterer, som kunne være spændende. Herunder Dura som er byvagt. Måske din pige kommer i problemer, og Dura redder hende fra dem i kraft af sit job? Og de måske falder i snak? Dura kan måske lære hende at slås lidt? Det kunne da i hvert fald være en mulighed, hvis du vil. Jeg har også Ezekiel, men han er like... 11 år gammel, så måske ikke så spændende at spille med. Dertil har jeg Polaris, som er ret uskyldig, men vanvittigt paranoid og virker ret snobbet overfor nye mennesker. Men vi kan sagtens smide de to ind i en tråd, hvis du vil.

Ang. din fyr, så vil jeg da også gerne stille Zanza til rådighed. Hun kan måske gøre hans vej tilbage til søsteren besværlig? Hun er i hvert fald god til at lave rav i den :)

Men send mig en discordbesked (Queen of All Media#0884), så kigger vi på det! =D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9