Skæbnen begynder l Fortidstråd

Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 30.09.2020 21:58
Hvem skulle have troet det faktisk skulle være lykkes? Hende, nytilkommende tyv til Dianthos, havde formået at stjæle Fyrsten af Kazimi, Kongen af Rubinien’s skæg?
Men det havde det, det havde virkelig lykkes, kunne hun konstatere som hendes fingre gled i den lille pose som der lå ved hendes hofte. Nu iført hendes tyveklæder, de tætsiddende bukser med en læderrem omkring hendes lår, hvor en masse kasteknive var sat fast. Og hendes kappe der flagrede i vinden. Hvad hun dog ikke havde beskyttet, var ansigtet og hendes blonde lokker der lå vildt omkring det fine dukkeagtige ansigt som hun spænede ned af de øvre Dianthos stræder.
Hun skulle tilbage til slummen, tilbage hvor hendes rødder var. Men måske hun skulle forbi Det halve svin først? En øl eller ti, var måske den rigtige måde at fejre denne fantastiske sejr for Proteaus! Længe havde de ventet, på at gøre en adelig så frygtelig til grin, som Sephyran af Kazimi.
Hvad hun ikke ville give, for at være fluen på væggen, når den ældre herre ville vågne op i hans seng. Ikke kun den forfærdelig viden at en kvinde havde formået at tage fusen på ham. Men han ville også vågne op, og se at hans gyldne skæg ikke længere prydet hen over hans overlæbe.

Hun måtte dog stoppe op, efter hun var noget ned til skumringskvarteret, pulsen kørte som en hammer i hånden på en smed.
Det var først for sent, at det gik op for hende at hun var i Baronens territorium. Da tre skygger begyndte at bevæge sig hen mod hende.
Med et tungt suk, lukkede hun øjnene og tog nogle dybe indåndinger. Hun ville ikke have en chance for at vinde over dem, deres dufte, deres skridt. Hun prøvede at huske hendes træning, som hun gjorde sig klar til at mærke luften fra det første slag der ville bevæge sig mod hende.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 30.09.2020 22:33
Havde Pax vidst, at det næstfølgende møde skulle ændre hans liv, havde han øjensynligt handlet anderledes. Det var bare ikke tilfældet…

Du er Evlyn Crane.” Stemmen var hæs og afslørede, at hvem end der havde talt i skyggerne, kedede sig over netop det faktum. Et tungt suk fulgte troligt efter og da Pax skridtede frem fra mørket, kastede han et par ligeglade og stålgrå øjne i Evlyns generelle retning. Ligeså hurtigt som han havde betragtet hende, ligeså hurtigt forlod hans blik hende også igen, hvilket tilsyneladende fik de to andre mørklagte skikkelser til at stoppe deres færd.

Du skal vel igennem her, antager jeg?”, spurgte Pax dernæst, hvorefter han lænede sig op af en husmur, tilsyneladende ganske afslappet til trods for, at han stod overfor en mestertyv. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 30.09.2020 23:03
Hendes fingre spjættede ned mod hendes kasteknive, inden hun langsomt åbnede øjnene, som stemmen nåde hendes øregang. Dette lød ikke som nogen af Baronens mænd, men derimod som en anden, hun efterhånden havde gjort sig bekendt med. Ikke i en forstand at hun havde mødt ham før, nej, men det ville være dumt at hun ikke kendte til manden, som havde kæmpet for at overtage hans klan.
De blå øjne betragtede manden som lænede sig op ad husmuren og kiggede afslappet på hende.
Gnisten i øjnene var hurtigt tilbage, som et selvsikkert smil langsomt begyndte at brede sig hen over de buttede læber. 

Fingrene var dog ikke fjernet fra hendes beskyttelse, og hele kroppen var spændt som en udstrakt flitsbue. Hoved lagde sig langsomt på sned, som en ræv der så personen an. Derefter lagde de sig på de to andre skikkelser, som hun følte var den egentlig problematik. 
"Hm, måske er jeg Evlyn Crane? Og måske skal jeg igennem her. Hvad er det til dig?" spurgte hun, som smilet endnu ikke havde fjernet sig fra hendes læber. Trods for, at hun var undermandet en til tre. 

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 01.10.2020 11:07
Pax skar en grimasse; en så tydeligt forårsaget af en art mild irritation. ”Der er virkelig ingen grund til at benægte og snakke i gåder, frøken Crane. Nu er du jo endnu ikke van til os hernede i den nedre bydel, så lad mig give dig et godt råd –” Pax skubbede sig fri af husmuren og skridtede på dovne fødder hen imod hende, hvor han stillede sig med den så klassiske og respektfulde ene meters afstand til Evlyn.

Vi er ret ligetil. Det her område er mit ansvar”, forklarede han, hvorefter han næsten træt smed sin hånd ud til den ene side, som for at gestikulere mod de generelle omgivelser, hvori de befandt sig. ”Og det betyder jo, at jeg skal sørge for at holde freden her. Det er måske ikke som du forestiller dig – de af Dianthos folk der sover i de her gader, vil gerne være i stand til at gøre netop det… uforstyrret.” Pax havde ikke set på hende, imens han forklarede, for han stod og jonglerede med en mønt, der tilsyneladende var langt mere interessant.

Jeg er naturligvis villig til at lade dig eskortere igennem, eftersom du er ny i byen. Hvor skal du hen?”   
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 01.10.2020 16:07
Hendes øjne studerede mere nærgående den yngre mand, ar på sjælen, det var hvad hun så. Ar, hun kunne genkende i sig selv. Men hvor hun var gået vejen, og blevet den som køre alting over med humorens pensel. Var han indelukket, som han selv sagde, ligetil. 
Tungen gled hen over hendes læber, som hun trådte et skridt tættere på ham. Hendes fingre der fjernede sig fra kniven, og armene der lagde sig over kors. Så han skulle holde freden? 
"Hvis du ved hvem jeg er, ved du også at jeg ikke gør mig i jeres territorium - jeg skulle blot have pusten." svarede hun ganske ærligt, som armene lagde sig overkors. Blikket lagde sig på mønten som han blev ved med at jonglerede med. Uden at tænke over det, fløj hendes fingre ud og greb efter mønten som han kastede den op i luften. 
Hendes behandskede hånd, begyndte at trille mønten frem og tilbage mellem hendes fingre. "For hvilken pris?" spurgte hun, nu var hendes øjne ikke på ham, men på mønten. Inden hun med tommelfingeren kastede den tilbage mod ham.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 01.10.2020 17:54
Pax trak på skuldrene og sukkede træt. ”Jeg er sådan set ligeglad med, hvorfor du er her”, sagde han og i grunden ganske oprigtigt. ”Du er ikke velkommen her. Og det er såmænd ikke mine ordre men ham, jeg arbejder for. Du skal desuden ikke tage det personligt. Det er vist kun mig og mine folk han rigtig godt kan lide.” Pax forsøgte sig derefter med et smil, men det var et kortvarigt og tomt et af slagsen.

Øjeblikket efter måtte Pax dog bekæmpe en bølge af forurettelse og vrede i det, at Evlyn greb om mønten. Det var den, han havde fået af Juno og det var hans. Hun skulle ikke tilsvine den med sine fingre og det var et mirakel, at han ikke sprang på hende – men modtog mønten i det, at hun derefter kastede den tilbage til ham.

Ganske gratis, kan jeg forsikre dig. Jeg er træt i dag, så jo hurtigere jeg kan komme hjem, des bedre er det”, svarede han mellem sammenpressede læber, hvorefter han gjorde et opfordrende nik til de to skyggemænd. Dernæst vendte han selv rundt på hælen og begyndte at gå. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 01.10.2020 18:00
Hun var ikke velkommen her? Spændende. 
Fingrene knækkede, som hun brugte den ene hånd til at ligge pres hen over den anden hånds fingre. Ikke i en normal, nu skal jeg give dig bank, maner. Men de værkede, og for at få det bedre skulle den smule gas der lå i ledende ud. Det var en vane hun havde fået efterhånden, som hun altid gjorde når der lå lidt ekstra pres på hendes overvejelser. Lidt lige som når folk ville sige; det spørgsmål forstår jeg ikke, vil du gentage det for mig? Udelukkende, så de kunne få mere tid til at tænke over det perfekte svar at give tilbage. 

"Uf, en pirrelig ulv i nattetimerne? Det kan ikke være godt for freden" mumlede hun med et smil på læberne, og sendte så to strakte fingre fra panden mod de to skygger manden havde nikket til. Derefter fulgte hun efter ham, og lod ham da også have sin fred, i nogle ganske få øjeblikke. "Lad mig høre, er det også dig som der har sendt diverse folk efter mig?" sagde hun med et smil, og lod tungen glide hen over hendes læber. Hun huskede jo hvordan at rottekongen havde opsøgt hende. Og hun havde en hvis idé om, at han ikke var kommet fordi han blot ville se hende an.
Nej rygterne på gaderne gik jo på, hvordan ulveklanen langsomt havde etableret sig et voldsomt netværk.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 01.10.2020 18:47
Det trak forræderisk i begge af Pax’s mundvige men han formåede til stadighed at tæmme det, forinden han skævede henover skulderen. Du har ingen idé, Frøken Crane – du har ingen idé om, hvor ret du har. En pirrelig ulv er ikke godt for freden.

Jeg klarer mig. Du skal ikke bekymre dig”, svarede han med en moret indforståethed, han godt vidste, hun ikke nødvendigvis selv ville forstå. Dernæst rettede han sig atter op og vendte sit blik fremad, mønten stadig jonglerende mellem fingre og hænder. ”Og naturligvis er det det. En ny spiller er altid interessant.” Ordene faldt prompte, næsten skødesløst, som havde Pax forventet, at hans spioner ville blive opdaget. Det var nu ikke tilfældet, hvormed hans næste ord var næsten drillesyge:

Hvem fik du fat på? Professionel til professionel, selvfølgelig.” 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 01.10.2020 18:53
"Selvfølgelig gør du det!" grinede hun en let latter, en der ikke var for høj, men stadig rummede den varme som befandt sig i den lille person. Der næsten forsvandt ved siden af Ulvens leder. 
Blikket lagde sig på mønten der igen gled mellem hans fingre, og tog en dyb indånding, den var tydeligvis vigtig for ham. Hvilket gjorde, at hun ikke længere var opmærksom på, hvor meget det egentlig irriterede hende. Ny spiller? Ja, hun havde vel ikke været særlig meget fremme i skoene, om hvor længe hun faktisk havde været i Dianthos. Mest fordi, at tiden var foregået i undergrunden, og gjort deres tilholdssted klar til resten af menneskerne der skulle komme i løbet af de næste måneder. 

Professionel til professionel? "Oh? Nu vil du gerne have information? Jeg troede denne tur, ikke skulle koste mig noget." sagde hun drillesygt tilbage, og var næsten lige ved at puffe til ham. Som havde de været bedstevenner i meget lang tid. Hendes hånd hang dog i luften, da tanken om at røre ved en anden, næsten tog pusten fra hende. Hvilket forvirrede hende. Nej, det måtte være hvordan fyrsten havde rørt, og forventet ting af hende i aften, som gjorde hun ikke kunne røre ved manden ved hendes side. Og hun trak hurtigt den svævende hånd til sig igen.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 01.10.2020 21:40
Latterens varme forblev ikke i luften mellem dem, men sneg sig igennem Pax’s klæder og ind i hans krop. Det var dens skyld, at hans mundvige bukkede under og at han smilede for sig selv under kutten, velvidende ingen af dem bag ham kunne se det. Evlyns ord forblev dog ubesvarede – i hvert fald de første. 

Jeg er nysgerrig af natur. Du må ikke holde det imod mig”, svarede han, hvorefter mønten, der var sprunget elegant mellem hans finger, med ét forsvandt derfra; atter gemt sikkert væk i en af hans utallige og indvendige lommer. Ikke at Evlyn Crane ville se det heller. ”Men mon jeg ikke finder ud af det selv tidsnok… hvem ved?”, lød det dernæst men i en tone, der indikerede, at det i grunden ikke berørte ham synderligt.

Pax førte Evlyn videre ned langs alskens grusveje, indtil de nåede en, der til forveksling mindede om den forrige. Dernæst vendte han sig mod hende, hans stålgrå øjne ulæselige i sin dovenskab og det udsultede ansigt oplyst af lyset fra et ensomt vindue. ”Du er igennem Baronens territorium, så jeg ser ingen grund til, at følge dig længere. Hav det som du ser ud, Evlyn Crane.” Pax satte pege- og langfinger mod panden i tyvenes hilsen, hvorefter han gjorde mine til at skridte forbi hende.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 01.10.2020 21:48
Hun rystede lidt på hoved, af hans spøgefulde måde at være på. Også selvom, at der lå en form for alvorlighed bag de ord han brugte. Hvor mon han kom fra? Hvad var det som fik ham til at være på denne måde. Det var nok et stort antal af mange spørgsmål, som hun aldrig ville få besvaret omkring den mystiske Pax. 
Eller, var det nu også sådan?
"Hvis du er lige så dygtig til at finde ud af informationer, som rygterne går, så er jeg sikker på at du finder ud fa det." hun tog en dyb indånding, som hun så at de endelig kom ud af Baronens diskret. Og vente sig mod ham, som han også selv kommenterede på, at nu ville han ikke følge hende længere. 
"Så zalans fantastisk? Tusind tak Pax, ville sige lige over - men øh, du fortjener at se bedre ud, end du gør lige nu." sagde hun og blinkede med øjnene, hvad der dog var at se ved siden af Pax skulder. Fik hendes ansigt til at blegne. "Øh Pax, dét der... det er ikke Baronens mænd." hviskede hun hæst, og trådte et skridt tilbage.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 02.10.2020 18:32
Pax rullede med øjnene men sendte et smil i retning af Evlyn, forinden at han drejede rundt på hælen. Den blonde kvinde var, tilsyneladende, en typisk mester i sit felt og selvom Pax kunne værdsætte alt det charmerende, var det en luksus for de privilegerede –

Nej, Evlyn. Det var du da fuldkommen ret i”, mumlede Pax prompte i det, at han dernæst stoppede brat op og så de nytilkommende an henover skulderen. Smilet var allerede forsvundet, som havde det aldrig hvilet på hans læber og for blot et øjeblik stod han med korslagte arme, tilsyneladende eftertænksom over det, der udspillede sig foran ham.

Det var jo ikke hans område og derved ikke hans problem. At dømme efter Evlyns blege ansigt var hun dog heller ikke begejstret for at skulle håndtere det…

Pax skridtede tilbage og stillede sig foran den blonde kvinde, hvorefter han sukkede teatralsk. ”Venner –”, udbrød han til de nytilkommende mænd, der fnøs smilende af hans ord. ”Hvad kan vi gøre for jer?
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 02.10.2020 21:49
Hun lagde hoved på skrå, som hun begyndte at vurdere situationen. Halt på det ene ben, fortrækker højre arm, mere vægt på venstre side grundet det dårlige ben.
Sådan brugte hun tiden, som Pax vente sig rundt og spurgte hvad de kunne gøre for dem. Hun havde allerede en anelse, som hendes fingre dansede ned omkring læderposen der hang omkring hendes hofte. 
Skægget?
"Denne kvinde har noget, som vi er meget interesseret i at for fingre i, så du kan bare smutte mens vi tager det fra hende." brummede den ene skygge, som han lod fingrene gribe omkring hans hætte og trak det væk fra hoved. En tyk manke af sort hår var lagt tilbage af fedt, og nogle piercende blå øjne betragtede dem som smilet bredte sig næsten uhyggeligt på en mund der ikke burde være så stor. 
Evlyn trådte et skridt tilbage, som hun fugtede læberne og igen lod fingrende danse omkring hendes kaste knive.
"Jeg kender jer, i var grunden til at mit kub i Azurien næsten var gået i vasken." sagde hun med en spøgefuld stemme, som smilet bredte sig over de buttede læber. "Hvis jeg husker rigtig, ende du i Hertugens skidekar - hvordan går det med lugten, er den stadig problematisk at få ud af tøjet?" manden snerrede, som han pegede på hende med en kæmpe hånd. "Jeg var nød til at brænde det tøj! Satte mig tilbage en uges indtjening!" hun trak på skuldrene, og lod blikket glide over Pax, hvor havde hun ham? Ville han smutte som de havde bedt ham om, eller ville han blive.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 02.10.2020 22:18
Pax sukkede lavmælt, næsten kedet af hele den affære, der udspillede sig foran ham. Det var et uhørligt et af slagsen, hvormed det øjensynligt kun var den blonde kvinde, der ville høre det men Pax brød ikke sine tanker med det faktum. Han gad ikke være der og der var trods alt ingen grund til at skjule det –

Ikke, at han havde tænkt sig at gå.

Atter gled de stålgrå øjne henover skulderen og fæstnede sig på Evlyns spinkle skikkelse. Hun var hurtig, det kunne der ikke være nogen tvivl om, men medmindre hun havde overnaturlige evner – og helst i en fysisk forstand – havde hun ikke den nødvendige råstyrke.
Ruk og Mattis forblev stående bag hende og udvekslede et enkelt blik med deres leder, der afgjorde hans eftertænksomhed.

Med et bredt smil vendte han sig atter om. ”Altid en fornøjelse at dykke ned i gamle minder –”, svarede han lavmælt, hans tone tyk af ligeglad sarkasme. Dernæst gjorde han et ryk med hænderne, så to knive gled frem under ærmerne og det var alt, Ruk og Mattis behøvede at se før, at de trådte frem ved hans side.
Men lad os komme til sagen. Hun har tydeligvis ikke tænkt sig at give jer – ja, hvad fanden hun bærer rundt på og det der med bare at forlade en kvinde i armene på – ” Pax tav og åbnede og lukkede munden et utal af gange, før Mattis trak på den ene skulder og med skævt smil tilbød:
Grimme halvbæster? Gemene forbrydere?
Noget med lort ville jo have været bedre, men jeg kan sgu ikke komme på noget godt”, overgav Pax sig skødesløst, hvorefter ulvens og dens kompagnonen gik til angreb i et rovdyrslignende ryk. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 02.10.2020 22:49
Hun lod et lille grin forlade hendes læber, og rystede langsomt på hoved. 
Som de dog kan sige det - "mmh, de ligner noget Zaladins hunde har slæbt ind - men man kunne vel godt kalde dem skidespræller hvis man virkelig skulle være fornem." råbte hun, som de tre mænd kastede sig over de 'gemene forbrydere'.
Her havde hun så et valg, skulle hun blive og kæmpe videre - eller skulle hun smutte? Med et smil på læben, begyndte hun som en kat at kravle op af et slamrør, der tog det værste regn fra tagene. 
Med en dyb indånding, trak hun kappens hætte hen over hendes hoved. Med benene der lagde sig hen over tagets kant, overvågede hun blot hvad der foregik. Hvorfor skulle hun hjælpe, når de allerede var tre mod to?
Så her sad hun, moret og afslappet mens hun så cirkusset udfolde sig foran sig. Det var næsten læreridt, nu ville hun også vide hvordan at Ulve lederen, ville opføre sig i kamp. Skulle hun nogen sinde befinde sig i en situation, hvor det var nødvendigt. 

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 03.10.2020 21:55
Pax nåede at tage tre skridt før, at han brat stoppede op. ”Fy for satan”, bandede han sarkastisk, hvortil både Mattis og Ruk brød ud i spændt latter. De to mænd snerrede af arrigskab og kastede sig frem, og hvad der dernæst fulgte var en elegant dans af undvigelse.

Han skal ikke røre ved mig!
Jeg tager ham fandeme heller ikke!
Hvorfor er det altid mig, der ender med de klamme? Det er ikke en skid retfærdigt!

For Mattis, Ruk og Pax blev kampen hurtigt til en leg – hvem kunne holde skak længst tid, forinden at anføreren, ham der tilsyneladende var endt indsmurt i afføring, sneg sig ind på dem. De lo og brød ud i spøgefulde kommentarer, og for blot et øjeblik glemte Pax helt, at de havde en tilskuer men for den sags skyld også, hvor meget han afslørede.

Legen kunne dog ikke fortsætte for evigt, men det var ikke Pax, der stoppede den. Hvad han gjorde var dog, at standse op og se sig over skulderen, for hans næse havde opfanget –

Der kommer flere”, mumlede han på Ulvens Floks sprog, hvortil Mattis og Ruk instinktivt forandrede sig. De to mænd blev eksekveret i løbet af femten sekunder, hvorefter de skridtede op og stillede sig på hver sin side af Pax.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 03.10.2020 22:29
Hun lagde hoved på skrå, som hun betragtede hvordan de næsten legede med de to andre. Et smil formede sig på hendes læber, som hun langsomt lænede sig foran på hendes knæ. 
Et lys glimt greb dog hendes opmærksomhed, var der flere på vej? Det gav da ingen mening. Der havde altid kun være de her to, så måske, fyrstens mænd? Det kunne da godt være, at han var vågnet op før tid. Selvom han først burde opdage hvad der var sket, når solens stråler igen ville ramme hustagene. Derved ikke sagt, at fyrsten havde kompetente vagter der havde opdaget det før fyrsten selv. 
"Hmm." mumlede den blonde kvinde, og rejste sig op fra tagets kant som hun sad. Hun kunne vel ikke være tilskuer til dette show, nu var det vel tidspunktet at vise hvad Evlyn Crane også kunne gøre. Ud fra hendes venstre ærme kom en lille armbryst frem, hun måtte virkelig huske at takke den gnome, for de fantastiske ting hun havde formået at lave til hende siden hun var kommet til Krystallandet.
Med lynets hast, skød en pil ud, og ramte en af de andre af hustag. Hun greb omkring rebet og hæv således at hun fløj fra taget og hen mod de mænd der kom løbende. Trods hendes lille skikkelse formåede hun at sparke manden så han væltede om kuld. Hendes fingre greb omkring en af kaste knivende, der landede i den anden mands overlår der skreg og væltede.
Hun vente sig rundt og gav et frækt smil til Pax, blinkede med øjet og sprang på den sidste. Sikke en dejlig aften.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 03.10.2020 22:58
Mattis og Ruk havde sat afsted efter Evlyn, havde Pax ikke stoppet dem ved at rømme sig. Det var trods alt hendes tur til at afsløre nu og tilsyneladende kunne hun klare sig selv. Hendes teknologi og teknik var forfinet, hvormed han kunne konstatere, at hun var blevet trænet af en mester. Ikke ligesom ham, der havde lært alt, hvad han vidste i arenaen med livet som indsat, men den slags træning, hvor man også fik serveret mad og sov fra tid til anden. Den dyre slags.

Pax smilede hurtigt tilbage til hende i det, hun vendte rundt og blinkede til ham. Zaladin tage Evlyn Crane. Hun var ingen amatør.

Mattis og Ruk så på med munden åben og med respekten tydeligt voksende i deres blik. Kun Pax forholdt sig ulæselig, ikke villig til at give Evlyn nogen idé om, hvad end han måtte tænke om hendes optog.
I det at den sidste mand dog blev hentet af Kile, drejede Pax rundt på hælen. Selvom han var imponeret og få øjeblikke forinden, havde haft det sjovt, sydede hans også af… noget andet.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 03.10.2020 23:55
Ingen blev dog helt sendt til Kile, for det gjorde hun sig ikke i. Ingen drab, selvom at dæmonen hviskede blidt i hendes øre; det ville føle så meget bedre hvis hun gjorde det. Ikke om hun ville give ham det, ikke længere, ikke igen.
Hun fugtede langsomt sine læber, som hun skubbede den besvimet mand væltede om og lå sammen med de tre andre. Hendes åndedragt var tungt, og skabte en dis rundt omkring hende, inden hun vendte sig rundt og kiggede mod de tre andre, kun for at se hvordan Pax drejede rundt på hælen. Hun trak vejret dybt ned i hendes mave, og mærkede hvordan at brystkassen spændte opad hendes tætsiddende dragt. 
Med nogle hurtige skridt gik hun hen mod Mattis og Ruk, der tydeligvis var imponeret over det show hun lige havde vidst. Med et kækt smil, og nogle smukke blå blinkende øjne. Fik hun dem næsten til at blødne op, mere end hun havde regnet med var muligt. Men de var for nemme, og tydeligvis nogen der ville kunne overvindes med lidt charme. Pax derimod, det var en personlighed hun skulle finde den rigtige nøgle for at åbne op for.
Med et spring i hendes fødder, kom, hun op på siden af ham. "Har du tid? Så giver jeg et måltid." sagde hun med et smil, og skridtet ind foran ham så han ikke kunne gå videre.

Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 04.10.2020 11:37
Pax formåede, at tæmme sine himmelvendte øjne forinden, at han efterlignede Evlyns brede smil. Hun var en snu kvinde og for charmerende for sit eget bedste, så ganske tydeligt ikke en del af undergrunden – og det irriterede ham. Det irriterede ham, som han aldrig var blevet irriteret før, for… hvem fanden havde bildt hende ind, at hun var ligesom dem? Hvorfor rendte hun rundt i den nedre bydel?

Og hvorfor var hun blevet bange, når hun så ganske tydeligt var i stand til at forsvare sig selv? Hvorfor var han blevet? Hvorfor var han ikke gået sin vej? Efterladt hende, skåret en streg imellem brostenene, hertil og ikke længere?

Og hvorfor vil du give et måltid?”, spurgte han prompte, hvorefter både Ruk og Mattis stillede sig ved hans side. Mattis smilede dumt, tydeligvis dybt imponeret, hvilket han også cementerede i det, at han sagde:
Hvis Pax nu siger nej, så siger jeg gerne ja. Rigtig meget –
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12