Barplot: karakterers tråde (allesammen)

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 28.09.2020 21:44
Vi har på vores personlige profil et barplot over vores karakterers aktive tråde.
Jeg kunne godt tænke mig at se et barplot over antal tråde generelt per karakter (evt sorteret efter antal) :D.

Man kunne også overveje om det i virkeligheden skulle være en lagakage med både antal og procent skrevet på - det ved jeg ikke lige hvad ville være nicest for dem, der har rigtig mange karakterer ^^.
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 06.10.2020 15:12
I samme dur... Måske også en lagkage over ens skrivepartnere - evt kun top 10 for at gøre det nemmere? Totalt af personlig interesse, jeg kunne godt tænke mig at se sådan en statistik på mig selv :D
Nao

Nao

3790
karakterer

Nao 06.10.2020 15:37
Jeg troede lige du søgte et plot, på en bar ...
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 06.10.2020 15:46

En top 10 over de brugere man har flest tråde med og antallet af tråde, ville være meget sjov at have under ens statistik. Personligt ville jeg foretrække det blev holdt i søjlediagrammer, men det er også kun fordi jeg hader lagkagediagrammer 8)
For mig behøver det ikke at være så jeg kan se, hvilket karakterer jeg har skrevet med med de forskellige brugere, som jeg forstår Ali ønsker? korriger mig gerne hvis jeg tager fejl?

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 06.10.2020 15:49
Jeg blandet to ting sammen her :]

Mit oprindelige, første forslag er at få søjlediagram på hvor mange tråde mine karakterer i alt har haft, og ikke kun - som det er nu - at holde det til de aktive tråde. 

Og så kom jeg på at det kunne være fedt også at kunne se, hvem man tråder mest med, altså brugermæssigt - og det kan også sagtens være et søjlediagram. Jeg tænkte også bare totalte tråde med hinanden, og ikke noget med fordelt karaktermæssigt ^^
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 06.10.2020 15:52
I see, ja så var det mig der fik rodet det lidt sammen xD
Anyway stadig fan 8)

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker