Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 21.09.2020 18:33
Hejsa!

Jeg kunne godt tænke mig at når man oprettede en ny karakter at 'Retmæssig God' ikke var default men at der var en 'tom' valgmulighed. Jeg er nemlig ofte i tvivl om jeg faktisk har valgt Retmæssig God, eller om det bare er defaulten....
Samme ønske kan også gælde for race og færdighedspoint.

Et eksempel kunne være:
- Intet valgt -

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 21.09.2020 18:42
Enig i det kunne være fedt med en "neutral" start på tilhørsforhold 8)

Måske endda at kunne få en boks lignende den under færdighedspoint? Jeg ved godt vi har en tråd, hvor der er beskrevet med hvad hvert tilhørsforhold dækker over, men det kunne være fedt med et hurtigt overblik på det når man skriver sin karakter. Jeg er i hvert fald en af dem som glemmer det ret ofte og ændre det maaaange gange undervejs jeg skriver en karakter, så skal altid "grave" listen frem.

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 28.10.2020 14:51
Jeg vælger lige at smide denne op igen, eftersom jeg stadig syntes den er meget relevant og jeg TROR det er en nem lille ændring 8)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 28.10.2020 15:32
Det skulle være ret nemt, ja <3
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat