Panther 17.06.2020 18:17
Dette er et udsnit fra Madame's plottråd. Jeg søger stadig folk til hendes gruppe, som er hendes tætteste relationer og venskaber.https://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=5688 <- Karakteren det handler om.
MADAMENS SMUGLERGRUPPE: De Røde Grosserer
Gruppen, ved navn Røde Grosserer, er en smuglergruppe som er ledt an af Madamen selv. De her er medlemmerne, som hjælper hende med at holde gruppen kørende.
Det er en mindre gruppe, men alle er loyale til Madamen og har haft et kendskab med hende i flere år. Hvad deres grunde er til at ty til smugling eller simpelthen bare at være kriminelle, er helt op til dig. De er dog alle sammen nogle farvede personligheder, i mere eller mindre grad og de fleste af dem ses som nogle outcasts.
Jeg har dog nogle ”roller”, som jeg gerne vil se fyldt ud i gruppen.
Hendes højre hånd (og eventuelt romantiske partner): Madamen’s højre hånd er personen, som er hendes hoved, hendes tænker, er hendes mest loyale ven og den, som hun betror mest til. De har kendt hinanden i mange år: og de begge to har noget på hinanden, som ingen andre skal vide. Jeg kunne selv godt tænke mig at se Madamen og denne rolle udvikle sig noget romantisk: en mand, som hun ser som hendes ligeværdige og som måske kan hele det hjerte, som blev knust sammen med hendes mentale helbred. Disse to roller kan selvfølgelig adskilles og behøver ikke at være den samme person.
Hvis man er interesseret i den her rolle, med et romantisk udgangspunkt, har jeg en uddybning her med nogle idéer:
D har kendt hinanden i flere år og han er hendes største støtte da hun begyndte smugling. Grundet deres tætte makkerpar, kender de nærmest alt til hinanden og har sikkert noget skidt de kender frem som kunne bruges - dette er dog ikke særlig sandsynligt da de er ret loyale overfor hinanden. Han er også lidt hendes modpart i processen: hvor hun handler og har ambitioner, er han mere rolig og betænksom, og hun har brug for hans hoved fordi hun godt kan miste sit eget grundet temperament.
I forhold til den romantiske del, er det noget jeg tænker som sker enten gradvis eller med det samme, for mig er begge ting okay.
Han må gerne være en ældre og moden herre, som kan udligne hendes egne barnlige tendenser. En del af Madame's baggrund er, at hun blev efterladt af sin eksmand for en yngre kvinde og har ikke siden haft "modet" til at binde sig til nogen før hun mødte den her karakter og de udviklede sig til noget romantisk.
Tyvenes ven: En karakter, som har mest forbindelse til tyvene. Selv har Madamen mest kendskab til Piraterne, men denne karakter kunne havde fingrene dybt begravet i tyvenes univers og hvordan det fungerer.
Spionen: En karakter, som arbejder for Madamen, men som har adgang til højere kredse.
Piraternes ledsager: Eventuelt en karakter som arbejder tæt med piraterne eller har været tidligere pirat, men nu arbejder i denne gruppe. eventuelt taget af Narva?
… Eller kom med dine egne forslag til en rolle i gruppen! Jeg ønsker, at det er fåtal af individer men som alle sammen har en vigtig rolle.
Krystallandet