Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 12.06.2020 21:05
"Slip mig så fri!!"råbte Luna irriteret med viftende arme, som hun lidt efter lidt begyndte at slå løs på slavehandleren. Den høje mand, som havde fået fingrene i hende, mest fordi han havde jaget et halvdyr i noget tid, mest for at kunne bruge et halvdyr som Luna som en slave. Irriteret og ganke utilfreds begyndte hun at slå hendes hænder så hårdt hun kunne ned i slavehandlerens ryg. Som hun nærmest hang over skulderen kiggede hun pludselig rundt, af hvad hun kunne se var de i en skov. 

En skov hun hvist aldrig havde været i før. Hun havde den sorte hætte trukket op over hovedet, og hendes hale slog hun hårdt ind imod mandens ryg. Men det virkede ikke til at det havde nogen effekt, hvilket kun fik Luna til at sukke dybt irriteret og sukkede"Jeg er ikke en slave, så slip mig dit vammel kryb!!"råbte hun som hun endnu engang slog hænderne ned i mandens ryg. Dog brummede manden og stoppede op, som han pludselig grinede og kiggede rundt. Han var stoppet op i midten af skoven, og tænkte lidt som han holdte godt fast på Luna. Firbenet sukkede dybt og var tæt på at opgive hendes flugtforsøg. Var der ikke en eller anden der kunne hjælpe, var der overhovedet nogen herude i skoven. 

Vejret var godt, solen skinnede, og der var varmt og alligevel anede Luna slet ikke, hvorfor denne slavehandler havde fanget hende, og ville bruge hende som slave. Slet ikke noget hun havde tænkt sig skulle ske. Manden grinede lidt mere som han pludselig greb fat i hendes hale, så hun hang i luften med hovedet vendt ned imod jorden"Iiiih!!!...Det gør ondt, din tåbe!!"råbte hun af smerte, og med en irriteret og meget utilfreds stemme. 

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.06.2020 21:17
       da det hadet været Amazon skoven  denne salve handler hadet valgt var nok meget Dummeste sted han kunne gøre for her ude var der en stamme som hadet salve handler mere en mennesker. de boet ikke kun gammel væsner her ude men også ulve ulve som kunne stå på bene og tale menneske tunge. nej ikke en varulv men halv dyr. Jacks familie hadet  været i den her skov lige så længe som alt andet.. de hadet hørt  pigen skrige og hadet gemt sig i skyggerne  jack samlet et spyd op og kastede Hurtite efter mandes fod så han såret ham et højt hyld kom fra ham da han kastede det flere kom flere gule øjne frem det var en stor gruppe. Jack trotte frem og kikket ned på pigen med hætten han kikket så på slavehanlderen med et vred smil 
" DU VED GODT AT DET ER FORBUT.. mange af din salgs har været kommet forbi her og midste deres bytte på grund af os " svaret han stolt. han hæv manden op i kraven ørne gik langt  tilbage og ud af hans hånd kom en flamme sværd der bliv varmt der hvor han stod det var tydlige at jack var hvirklige sur og ikke bange for at slå ihjel vis man provokeret ham for meget for lige nu var de i noget af hans skov 

Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 12.06.2020 21:34
 Som den pludselige høje lyd kunne høres fra manden løftede Luna et nærmest nysgerrigt øjenbryn, for hun var helt sikker på at der var kommet nogen, for hun kunne fornemme det på en underlig måde. Men det virkede også til at manden var i smerter fra hans fod. Det var lidt svært at se nogen, som hun hang på hovedet og fortsat prøvede at komme fri. Som lyden af en bekendt stemme kunne høres drejede hun hovedet en smule, og kunne se Jack. Et lettet suk forlod hendes mund, som hun vendte hendes blik op på slave handleren. 

Manden stirrede på jack, som Luna fortsat prøvede at komme fri fra grebet imens hun bed tænderne sammen. Smerten var da irriterende, det gjorde utrolig ondt ved den måde han holdte fast rundt om hendes hale på. Ordene fra Jack fik hende til at nikke som hun kiggede vredt på manden, og begyndte at vifte lidt med armene igen"Ja det er forbudt!, så slip mig din gamle mand!"råbte hun utilfreds som hun kort kiggede på hånden der holdte rundt om hendes hale. Hvorfor var det typisk hende at når hun blev fanget, skulle folk holde fast i hendes hale. Det gjorde utrolig ondt, de skulle prøve det, hvis de havde haft en hale.

Så kiggede hun hen på Jack, men han stod på hoved, efter hele hendes blik var vendt på hovedet som hun fortsat hang i luften, og lagde armene over kors som hun surmulede lidt"Jack den her gammel vammel mand her, gider ikke slippe mig..."lød det irriteret fra hende, som hun endnu engang sukkede, og det virkede til at manden ømmede sig og havde ondt i hans fod. Måske han snart ville give slip på hende så, hun håbede på det. Måske han bare skulle have nogle flere slag, eller spydet som Jack havde kastet skulle skade manden lidt mere.

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.06.2020 21:44
Ulvene rejste sig og begyndte at sætte spyde mod manden klar til at spide ham vis han skulle prøve på noget jack vendte blikket ned mod  Luna med et hævet øjne bryn hun hadet rodet sig ud i noget den her gang. jack sukket  og bukket sig ned vis det var fordi  bliv akavet for fordi hun vendte på hovdet så vidste han ikke hvad det bliv han så strengt på henden " du ved du laver altså alt for meget balade her Luna... hvad ville du gøre når jeg ikke er her " svaret han med et stille og rolige grin men slog så manden så hårdt i  maven som han kunde " SLIP HENDE SÅ! " tåbte han hårdt mod manden som måtte give efter slaget de ander ulve grinte og så ned mod Luna de stolte ikke nok på henden i nu men det ville det komme til når hun hadet vist hun var til at stole på 

Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 12.06.2020 22:59
Det var virkelig også uheldigt det hun lige havde rodet sig ud i, og slet ikke noget hun havde regnet med at hun skulle rode sig ud i. Men det var nok bare typisk hende, at det var sket og hvorfor denne slavehandler lige havde brug for hende, og lyst til at fange hende vidste hun ikke lige endnu. Som hun lod hendes blik hvile sig på Jack. Som hun hørte hans ord kunne hun ikke lade være med at grine, og hun nåede lige at forme et o med munden, før hun kunne mærke manden havde givet slip.

Hun røg ned imod jorden"Iiih!!"råbte hun med de viftende arme, før hun skyndte sig at tænke på en nødplan, så hun ikke ville ramme jorden alt for hårdt. Så hun landte på alle fire, med kløerne ned i jorden. Det var rart nok at hun havde sine klør, til at stå imod jorden bare så faldet ikke ville blive alt for slemt for hende. Hovedet lagde hun på skrå, og rettede sig op som hun kiggede hen på Jack, og hurtigt puffede lidt til ham med hendes hale, kun for at drille lidt.

Selvom hun godt vidste, hvad han var valgte Luna at holde lidt afstand, som hun vendte blikket hen på manden igen. Det var tydeligt at se, hvordan han var i smerter og tog sig til både maven, og så ud til slet ikke have glemt smerten i foden. Firbenet løftede undrende et øjenbryn som hun lagde armene over kors, og betragtede manden en smule"Tror du han giver op"spurgte hun undrende, men det virkede ikke sådan. Manden kiggede irriteret på hende, Jack og de andre ulve. Hun frygtede at han slet ikke ville give op, og stod også og overvejede nogle mulige angreb på den høje mand. Lidt efter lidt vendte hun blikket hen på jack igen, og hun lod armene falde ned langs hendes side, som hun trak hætten ned så hendes ansigt bedre kunne ses"Jeg ved det ikke...Jeg vidste ikke denne gamle mand derhenne ville fange mig!"råbte hun uforstående og begyndte at surmule lidt, som hun stod og pegede på manden der nærmet brummede af vrede.

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.06.2020 10:45
 jack sukkket lidt mod Luna og rystede på hovdet. nej  han vidste at en slave handler ikke gav op men det  ind til videre hadet jack befrite 100 vis af halvdyr på den måde. jack Knipsende med fingerne og en ulv kom frem med en lille Taske. han kastede den til manden og smilet så ondt " jeg tror manden skal ha sig en lære Steg drenge.... bind ham op nær byen i et træ så menneske kan se jeg mener hvad jeg siger husk at sætte et skildt på ham hvor der står slavehandler  høre ikke til i skoven. og vær sikker på at de kan se det " svaret han og vendte sig igen mod sin folk De nikket og tog fadt i manden som skreg på hjælp men to en sok i munden på ham da han skreg for længe og for højt.jack kikket så hen mod Luna og lage rolige sin pote mod hendes kind og nusset blidt " er du oki det gjorder ikke for ondt det der vel ?" svaret jack still det kunne godt være luna var ung men han holdte nu stadige af Luna på sin enge måde han sukket blidt 

Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 13.06.2020 20:58
Synet af tasken ulven var kommet med fik Luna til at løfte et øjenbryn, kun af ren nysgerrighed. Gad vide hvad der var i tasken, hun lyttede dog til det som Jack sagde. Som hendes blik faldt hen på manden igen, og hun undslap et lettet suk. Det var virkelig rart, ikke at hænge med hovedet nedad men hvad slavehandleren havde af planer vidste hun ikke. Udover at han gerne ville have fingrene fat i hende, men var det fordi hun var et firben eller pågrund af noget andet. 

Hun tænkte lidt som hun stod med armene over kors, og lagde hovedet på skrå. Ordene om at manden skulle have en lærestreg var hun helt enig i, og behøvede slet ikke give dem ret. Derfor valgte hun ikke at sige noget, for det var også underligt at en slavehandler havde fundet vej herind i skoven"Lyden af ham skrige og være i smerter lyder nu meget godt"sagde hun med et bredt smil, som hendes øjne hvilede sig på manden. Kort tid efter vendte hun blikket hen på Jack, lige i samme øjeblik som hun kunne mærke en pote imod hendes kind, og smilet voksede lidt"Jeg er okay, selvom min hale gør lidt ondt stadigvæk"svarede hun, som hun kiggede lidt mere på Jack, før hendes blik vendte tilbage mod ulve flokken.

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.06.2020 22:02
Jack vidste luna kun hadet oplevet den onde side og ikke mødt så meget venlige så det ville være mærklige da han så hendes øjne havne på tasken sagde så  " det var lidt forbinde for has sår jeg er ikke helt ondt... han skal helst være i live for vagten i Kystallandet kan tag sig af ham " svaret han brummnede og lod hånden falde blidt ned jack kikket så lidt igen hårdt på Luna og sagde så " du burde også vide beder.. tænk vis jeg ikke var kommet der " så blidt han kikket rundt måske de skulle gå en tur  han kunne god trenge til at få lidt nyheder rundt om kring i verden så meget fik han jo heller ikke at vide mere "skal vi gå os en tur så vi kan finde et s ted at være...for os selv..." jack begyndte at gå hans hale vifte lidt rundt mens han samlet spydet op ikke fordi han hadet brug for det 
jack vendte sin opmærksomhed rundt og sagde så mens han klappet i henderen " nå hvordan går det ude i den store verden noget vi skal bekymmer os om " svaret han blidt. han vidste godt at luna måske ikke kunne sige så meget men vis der var fare for hans famille ville han være på vagt og da hun også va halv dyr vidste han de skulle passe på hinaden på en ene eller anden måde 

Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 13.06.2020 23:01
Hendes egen hale løftede sig en smule, og hun drejede hovedet hen imod den bare for at kigge lidt på den. Smerterne fra slavehandleren kunne hun godt mærke, og det føltes frygteligt. Men hun var sikker på, at de smerter nok skulle forsvinde, så imens hun lod nogle fingre røre lidt ved hendes hale, bare for kæle lidt for den lyttede hun til det Jack sagde. Hun vidste godt, det havde været dumt af hende men hun blev meget overrasket over at en slavehandler havde fanget hende, for det havde hun slet ikke troet. 

Bare at have været fri for at den dumme mand, skulle more sig med hende havde været bedre for hende Et suk forlod hendes læber, og hun betragtede omgivelserne en smule"Ja jeg ved ikke, hvad der ville ske hvis du ikke var kommet"svarede hun og efter få sekunder vendte blikket hen på ham. Hun sendte ham et bredt smil, og lagde en hånd i siden så hun stod afslappet"Tak fordi du kom Jack"sagde hun så med en venlig stemme, og lod smilet vokse lidt mere.

Hans spørgsmål fik hende til at nikke, og som de begyndte at gå drejede hun hovedet lidt til den ene side, og kiggede sig over skulderen bare for at sikre sig, at manden ikke ville forstyrre dem, eller andet. Da hun blev sikker, kiggede hun tilbage på Jack igen, og overvejede at tage hætten op over hovedet igen, men gjorde det ikke"Det går nogenlunde godt, udover jeg er god til at havne i problemer"sagde hun og kunne ikke lade være med at grine en lille smule. 
Dog sukkede hun så hurtigt efter, som hun lod blikket glide lidt rundt på omgivelserne imens hun tænkte lidt"Hvad med dig"spurgte hun nysgerrigt.

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.06.2020 23:25
jack hævet blikket lidt og foldet hænderen lidt over kors mens hun unskylde ham men takket ham også jack nikket Fortånde han tænke lidt og tog sig lidt hagen hvor skulle han begynde " tja mig og linda er ved at finde ud af det.... men det har jo safølige været et hårdt slag for henden at midste sit barn på den måde som hun gjorder " svaret han stille og så op i Træne det hadet været hårdt for dem bække for jack holdt også meget af hendes datter. dog vidste han ikke helt hvordan det ville gå og om han var en god nok mand for linda som sådan. jack vendte sig så mod luna og så lidt efter tænk som ud. "jeg få ikke rejst så meget mere som jeg har gjort " der kom et suk fra jack men han så at hun holdet om hendes hale jacks pote røte den blidt med et stille og rolige smil han vidste hun godt kunne lide at blive rørter der. men jack gjorder ikke mere ud af det Draco så tå efter tænk som ud igen" byen vosker sig stører og støre ny halv dyr finder vej. jeg ønsker ikke at stede bliver fundet på nogle veje her må en halv dyr føle sig fri så godt som " svaret jack med et bredt smil på sine læber han hadet altid ønsked  sin by frit men han ville nu også have der måske kom ander ind kun halv dyr ind så de kunne se hvordan halvdyr enlige var 

Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 13.06.2020 23:44
Som hans pote rørte ved hendes hale løftede hun undrende et øjenbryn men sagde ikke noget. Dog havde hun stadigvæk en lyst til at slå den mand så hårdt hun kunne, for den slavehandler var skyld i, at hendes hale gjorde ondt. Hvem kunne også finde på at holde, så godt fast på noget som en hale. Hun sukkede lidt, men drejede så blikket hen på jack, som hun lyttede til det han sagde"Jeg håber ikke han kommer efter os"sagde hun som hun virkelig håbede på, at manden ikke ville følge efter dem, for det var ikke til at vide med sådanne slavehandlere. 

Hvorfor han lige havde været specielt interesseret i hende, vidste hun ikke helt. Hun havde aldrig troet at firben ville være så spændende, men det var de vel nok i mandens øjne. Som de fortsat gik rundt i skoven, kiggede hun lidt rundt, bare for at se lidt mere på omgivelserne. Her var virkelig hyggeligt, og afslappet. Det var nærmest rart, og Luna kunne slet ikke lade være med at smile. Hun fik så pludselig et bekymret udtryk på ansigtet, og drejede sig lidt rundt imod ham, kort stoppede hun op som hun lagde en hånd ovenpå hans skulder"Det er jeg ked af at høre Jack, jeg er sikker...Nej vent...Jeg håber at hun klarer den, og at i klarer det"sagde hun med en venlig stemme, som hun gav ham et venligt klap på skulderen. 

Så tog hun hånden til sig, og vendte rundt igen, for at gå videre sammen med ham. Endnu engang lyttede hun til hans ord, som hun tænkte lidt. Viftede lidt med halen, som hun lagde begge arme over kors bare for at gå lidt mere afslappet. Hendes blik kiggede lidt mere rundt, før hendes blik faldt hen på Jack"Er der nogle specielle steder du rejser hen"spurgte hun undrende men også nysgerrigt.

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.06.2020 11:27
jack løfte et øjen bryn men Rystede på hovdet da hun sagde om hun rejste nogle steder hen " nej jeg følger min snyde når jeg rejser ud " svaret han med et stille smil på Læben  stille kikket han rundt igen og så på Luna han hadet altid været fasineret af hendes hud det virkede Mennsklige men også firben agtit på sammen tid " jack tænke lidt på om der var Flere af hendes arter der ude et sted  " tak men jeg har det fint det nok mere min mage du skal sige det til " svaret Jack stille og så ned i jorden det var jo hende som hadet lidt størst tab jack hadet kommet sig over det som sådan  han tog sig lidt til brysted og glemte ikke sidste gang hvor han hadet fundet hinden i skoven. han hadet lige kæmpet men en stor brun bjørn og var kommet slemt til skade lige nu føltes det som om at den gjorder gengæl med at rive ham over brystede når han tænke på den. jack stoppet stille og rolige op mens han satte sig på grasset nær en vand fald han gjorder teng til at luna kunne lægge sig vis hun hadet lyst til at slappe af. han holdte så meget af Linda at det gjorder ondt inde i når hun ikke var der. 

blikket fald op på luna han vidste de næsten kunne gøre alt sammen  og det var noget jack var tak nemlige for 
Luna

Luna

Iagttager for Verbatim

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Jinx 16.06.2020 19:04
Synet af vandfaldet fik Luna til at tænke lidt, men det var intet dårligt. Hun følte sig afslappet som hendes blik gled hen over vandfaldet, og hun satte sig ved siden af Jack. Trak begge ben op under sig, så hun kunne lægge hendes arme rundt om hendes knæ. På den måde sad hun ganske afslappet og lagde hovedet på skrå, som hendes blik hvilede på vandfaldet lidt mere, men også nød synet af omgivelserne. Som hun hørte hans stemme, vendte hun blikket hen imod ham.

"Årh hvem er din mage, jeg bliver lidt nysgerrig"sagde hun med et bredt smil på ansigtet. Hun lod hendes hale hvile sig ved siden af hende, og lod hendes hænder stryge hendes knæ en smule. Ikke fordi hun frøs, men bare fordi hun havde lyst. Luna kunne slet ikke huske om Jack havde fortalt om hans mage, så hun blev nysgerrig. Måske han ville fortælle om hende, ellers måtte hun spørge lidt ind til det. 

Blikket vendte hun pludselig væk fra ham, som hun endnu engang kiggede på vandfaldet, det var ganske smukt i hendes øjne. Det så også utrolig hyggeligt ud, men hun havde dog ingen tanker om at tage en dukkert eller hoppe i, men selvom tanken havde strejfet hende kunne hun ikke lade være med at blive lidt mistænkelig omkring vandfaldet. Var der mon monstre i vandet, eller måske ikke hun tænkte lidt men slog det så hurtigt ud ad hovedet"Men at rejse må virkelig være hyggeligt"sagde hun så med et bredt smil som hun kiggede hen på ham.

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 16.06.2020 19:25
Jack lage stille armen om henden og nusset hendens skulder blidt han Grinte lidt. "en som hedder Lindarynil  " svaret han blidt og nusset hende ryg stille og rolige hun hadet godt nok ikke været der særlige meget for henden og hadet været på flugt i langtid men efter som hun hadet betalt med sin datters liv så var gellen betalt dog en stor gel syntes jack. han sukket blidt og nusse henden så mere mens han studeret vandfaldet Luna var nu også meget smuk på sin engen måde dog. Jack hånd kørte rolige ned af hends hale og over det sted manden hade ttaget fadt han kikket blidt ned på den og sagde så " det gør ikke ondt det  der hvor han tog fadt i dig vel ?" svare Jack blidt det hadet gjort ondt på henden det vidste han godt.jack hadet mest lyst til at hoppe i vandet og gøre sig kold men han vidste ikke hvordan luna ville have det med det.dog måtte hun også huske på at hans kærlihed lå til Lindarynil  men sagde ikke at han kunne have det sjovt. jack lage sig ned på grasset og så sår op mod himllen og tænke lidt over tingen. hvordan hans dag ville blive og sådan noget 

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1