Karen 11.06.2020 10:36
Når man nu som mig har nogle tråde liggende, der er lidt gamle af den ene eller anden grund (*Host*Hoarding*Host*), så ville det være rart, at man ude i "tags"-sektionen kan se advarsler for seksuelt og/eller voldsomt indhold? Det er måske en mindre detalje, men jeg har et par gange nu oplevet at være ved at vælte bagover, fordi jeg fik åbnet en tråd, hvor temperaturen var... høj xDUd over det, så oplever jeg, at når jeg trykker på et emne (mit eget eller andres), så bliver jeg dirigeret hen til det seneste svar. Det er ikke så meget et problem på andres emner, for der kan jeg se advarslen i forvejen, men når jeg ikke kan se dem i "tags"-sektionen og glemmer det, fordi min hukommelse er skrald, kan jeg heller ikke læse på overskriften i indlægget, at den er tagged med det ene eller det andet.
Jeg siger ikke, at begge dele nødvendigvis skal implementeres? For mig ville det være rigeligt, hvis en af tingene kom på? Så er det måske bare et spørgsmål om, hvor "tidligt" advarslen skal komme? :3 Jeg håber virkelig, jeg giver mening o.o
Krystallandet