Den første dans

Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Lysets Kriger, Prins af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 08.06.2020 13:28
Alexander stod med ret ryg og betragtede Fyrster og Fyrstinderne tage deres første dans, med et smil på læben, og et blik der flakkede mod punktet hvor han sidst havde set sin ældre søster. Indtil videre var det lykkedes ham at undgå hende, men det var kun et spørgsmål om tid..

Alexander var ikke ankommet sammen med resten af sin familie fra Isenborg, men fra Dianthos. Hans klæder for aftenen var ligeledes fra hovedstanden, lavet af en lille, lokal skrædderbutik. Det var bestemt ikke normen for en adelig, men Alexander ville aldrig have drømt om at gå til nogen anden, selv ikke for så forment en klædning.
Alexanders jakke var i en klar grøn, med en fornem skjorte under i knækket hvid, samt lysebrune bukser. Jakken var kantet med detaljeret, gyldent broderi af blade og slyngplanter. Gemt i detaljerne var initialerne DL, kyndigt skjult langs kravens kant.
Hans maske var dekoreret som en hjort, med et mindre sæt horn, og beviklet med grønne slyngplanter som matchede jakken.

Alexanders var glad for Arys familiens fest og gæstfrihed. Det var længe siden han havde set mange af sine adelige venner, og han kunne ikke nægte at han også savnede sin moder og andre søskende.

Efter den første formelle dans var overstået, blev gulvet åbnet for alle, og Alexander så sig straks om efter en partner. Tanken blev dog skubbet lidt til side, da han så et velkendt ansigt, siddende, omgivet af sine venner. Der blev dog hurtigt plads som andre trak ud for at danske, og Alexander så sit snit.

"Prinsesse Arys" hilste Alexander Arya med et høfligt buk, og et bredt, varmt smil "Jeg må sige det er en pragtfuld fest Deres familie har stablet på benene her"
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 08.06.2020 16:11
Arya var taget ned til Zircon en uge før festens start, og da der allerede var blevet lagt en bestilling ind hos den lokale skrædder, var den blevet hentet et par dage før.
Hun havde iført sig tøjet. Det var en smuk lang kjole i en himmelblå farve som var mørkere i bunden, hun skulle trods alt bære Arys farverne når festen var så stor. Skørtet var fyldigt, og toppen var langærmet, og havde en krave der sad tæt på halsen. Hele overdelen var broderet i smukke mønstre, og hun havde en lille kappe som dækkede hende yderligere lidt til. Hun bar en simpel maske af sølv der var dekoreret med små ædelsten, og hendes hår var tvunget tilbage med nogle af de hårspænder Arya i forvejen samlede på. Hun var nydelig og lige som det skulle være til en fest som denne.

Som den første dans var blevet budt op, havde Arya fundet sig en plads lidt væk, hvor hun stadig havde udsyn til dem. Mange af hendes kom og gik fra hvor hun sad. De skulle lige høre hvordan det gik oppe i Dianthos, men ligeås hurtigt blev de også revet væk. Det var som forventet til fester som disse, og når Arya stadig døjede med hurtigt at blive forpustet og træt, var det nemmere at lade andre komme til hende.

Hun havde lige sagt farvel til en grevedatter der boede ude øst på, da hun blev mødt af en velkendt stemme og så op på en mand, der ganske vidst havde skjult sit ansigt. Dog var det oftest nemt at udpege de andre prinser og prinsesser.
”Det skulle da aldrig være Prins Isenwald,” udbrød hun, et stort smil på læberne, og de blå øjne glitrede bag hendes egen maske. ”Tusinde tak for at De kunne komme i dag,” kom det også lidt høfligt tilbage. ”Kom endelig og sæt dig, eller bliv lidt.”
When worry's never helping, tell me why worry at all?
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 08.06.2020 16:51
Alexander lo let "Maskerne er en hyggelig idé, men de gør næppe meget for at skjule vores identiteter" kommenterede han lidt mere uformelt, efter de første høfligheder var overstået, mens hans satte sig på hendes bud. Han havde ikke ville trænge sig på hvis hun ønskede andet selskab, men han havde håbet hun ville byde hans selskab velkomment.

"Men det glæder mig også at se Dem så frisk" sagde han oprigtigt. Det var efterhånden længe siden Alexander sidst havde set Arya, men han havde hørt om hendes mirakuløse bedring fra sin moder. Alexander selv havde brugt det meste af sin tid i Dianthos i mange år, i sin træning under lyset. Skønt det blev hvisket at der var andre årsager til, at den ellers belæste unge mand pludseligt havde valgt en karrierer i hæren.
"Har De ellers haft mulighed for at nyde aftenen, eller har pligterne som værtinde taget det meste af Deres tid?"
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 09.06.2020 12:11
Arya lo med Alexander da han nævnte det med maskerne. ”Helt enig, men det er en sjov lille ting,” indrømmede hun, og pillede lidt ved sin egen blå maske. Den var relativ simpel, især i forhold til Alexanders egen som havde hjortehorn. Det var dog også nok for det bedste at hun ikke bar noget der potentielt kunne blive for tungt.

Det var ikke underligt at hendes helbred blev bragt op. Det havde være mirakuløst for dem der havde fulgt hendes sygdomsforløb, selvom Arya foretrak ikke at dvæle for meget ved det. Det var dog stadig en meget virkelig ting, så det generede hende ikke som sådan at snakke om det, især fordi hendes krop stadig var ved at komme sig over de tre år med hård sygdom.
”Det har jeg. Jeg er glad for at se mange af mine venner jeg ikke har set i lang tid, og som en af de yngste, så er ansvaret ikke nær så stort,” der var et glimt i hendes øjne ved de ord, selvom Alexander nok også udmærket vidste at Arya faktisk slet ikke var så slem igen. Det var mere Noriana, som nogen gange kunne være lidt en torn i siden med sin mere rebelske natur. ”Hvad med Dem, jeg har slet ikke haft mulighed for at se Dem, til trods for at vi begge bor i Dianthos i øjeblikket,” udbrød hun. Man fik hurtig travlt i den store by og Alexander måtte have uendelig flere ting at tage sig til når han var kriger af Lyset.
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 12.06.2020 20:16
Alexander lo let, og nikkede sin enighed. Der var næppe få det ikke genkendte Arya, med eller uden maske. Det var lidt nemmere for Alexander, der kun havde været Fyrstesøn i få måneder, selvom han var sikker på det var længe rigeligt til at folk havde snakket. Isenwald var et blakket navn efter Kiles Orden var blevet overvundet.

Alexanders smil blev mere seriøst, men ikke mindre varmt, som de talte om hendes helbred. "Det glæder mig at se" sagde han ærligt. De gange familierne var mødtes havde han nyt den mere bogglade Arya eller broderens Aldemars selskab, mere end Norianas. Men den yngste Arys var vist også mere Astrids temperament, end Alexanders.

Alexander sukkede en anelse i sit smil "Jeg har trænet under Lyset, primært, og er blevet en kriger i min egen ret. Jeg havde slet ikke hørt De var kommet til hovedstaden, men jeg skal da huske at besøge dem så, når De og mine pligter tillader det!" fortalte han "Måske kan jeg endda blive ridder en dag!" tilføjede han, selvom ordrene ikke kom med samme entusiasme som man normalt ville forvente for den slags udmeldelser.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 16.06.2020 10:08
Begge deres familier havde mødt modgang de sidste mange år, men selvom der ofte blev hvisket i krogene om Isenwald, så var der ingen der turde sige noget imod at det stadig var dem der havde magten. Alle lavede fejl i Aryas øjne, og i det mindste havde den tidligere fyrste og fyrstinde indset deres fejl og trukket sig, selvom det selvfølgelig gjorde at nogle andre lidt kom i søgelyset, som Alexander.

Der var selvfølgelig heller ikke gjort noget stort og voldsomt ud af at Arya var flyttet til Dianthos,s elvom det nok også lidt havde ligget på hende, at hun ikke havde huske at orientere alle dem der boede i Dianthos om at hun var der. Hun ville ellers gerne have set Alexander, men en kriger af Lyset havde jo altid travlt. ”Det skal de være velkommen til,” hendes eget skema var langt mere fleksibel end Alexanders formegentlig var, så hun kunne altid omrokere et par ting.
”Det lyder da også interessant,” sagde hun energisk, selvom det var et spørgende blik i hendes øjne. Var Alexander i orden? Han virkede lidt som om at vejen som ridder måske ikke var det han mest havde håbet på. Hun kunne dog næppe presse det ud af ham, hvis han ikke vidste det, og der var også lidt for mange mennesker her til at det ville du. ”Jeg kunne godt bruge lidt luft, ville de have lyst til at ledsage mig?” sagde hun endelig, i en dårlig skjult hentydning, som hun sad og stirrede lidt mere intenst på ham, end hvad godt var.
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 28.06.2020 16:53
Alexander smil lyste en smule mere op, som hans tilbud om besøg blev mødt med entusiasme. Alexanders tilstedeværelse ved mange af familie sammenkomsterne havde været noget lav over de sidste år, men med Aryas helbred, tænkte han at det næppe havde været meget anderledes for hende. "Det glæder mig" svarede han, med et ærligt smil, da hun godkendte hans anmodning om at besøge hende. Det havde nok ikke været den mest høfligt formulerede anmodning, men Alexander havde efterhånden brugt mere tid med krigere end med adelen.

Som deres samtale fortsatte flakkede Alexanders blik en del. Det var svært at sige hvad der bragte opførselen med sig, men det forstærkede kun han nervøse udtryk.
Han var på udkig efter sin søster. Havde havde knap fået sat sig i Aryas selskab, før tanken havde slået ham: Han ville være langt nemmere at finde når han sad stille et sted.

Den voksende intensitet i Aryas blik, fik dog til sidst Alexanders til at falde til ro, og blive hos Arya. Han kunne gisne hun ønskede noget fra ham, men han var ikke sikker på hvad. Hendes spørgsmål kunne han dog forholde sig selv, og han rejste sig straks op, og tilbød hende sin hånd.
"Naturligvis prinses- ahm, jeg mener, mystiske maskerede frøken hvis identitet jeg aldrig gætter"  drillede han let, som smilet fandt tilbage på hans læber.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 29.06.2020 14:23
Arya tog det ikke så tugnt med formaliteter når hun først kendte folk, og hun kendte da Alexander. De var forholdsvis jævnaldrende, og selvom hans familie først for nyligt havde overtaget fyrstetitlen, så var det næppe det der satte en stopper for Aryas bekendtskaber. Lavadelen slap ofte heller ikke fra hendes bekendtskab, hvis hun først gik i gang med at snakke med dem. Mennesker var mennesker, og der betød deres status ikke alverden for hende.

Hun kunne godt se at han var nervøs overfor noget, og hendes nysgerrighed kunne bare ikke stå for det, og derfor var det også et kæmpe smil der mødte Alexander, da han sagde ja til det. ”Jeg takker mange gange, mystiske herre,” grinende hun, og rejste sig op, dog ganske roligt. Til trods for glæden og energien i hendes ansigt og stemme, så var hendes kropssprog langt mere afslappet.
Hun rejste sig op, og ville tage Alexanders arm, hvis han tilbød den, før hun med rolige skridt begyndte at gå hen mod en af balkonerne. Hun ville ikke kunne klare at være lang tid derude, men lidt frisk luft var nok godt for dem begge to
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 30.06.2020 11:14
Alexander tilbød straks sin arm som Arya havde rejst sig, og justerede ind efter hendes tempo mens de kig. Han ville nødigt presse hende. Som de nåde balkonen slappede Alexander mere af, og smilet fra deres hans fjolleri før, sad stadig på hans ansigt.
Alexander tog en dyb indåndring af den friske luft, og lidt mere af anspændtheden forsvandt fra hans skuldre. Trods salens størrelse gjorde at luften aldrig rigtig blev tung, så blev mængden af mennesker til tider kvælende.
"Skal jeg hente en stol til Dem?" spurgte han lidt ligefrem, men han ville hellere det, end hun skulle være komfortable. Desuden ville han bestemt ikke have noget imod at blive ude på balkonen, hvor der kun var én indgang at holde øje med, lidt længere hvis han kunne.

Hvis Arya ønskede det, ville han hente hende en stol, og sætte den op nær balkonens kant, så hun også kunne få glæde af udsigten. I begge tilfælde ville han selv tage plads med ryggen til balkonen, og se tilbage ind mod festen, med et lidt fjernt blik. "Det er skønt med lidt luft i løbet af sådan en aften" sagde han med et lille, lettet suk. Det havde været en fremragende idé at komme herud.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 30.06.2020 11:41
Den friske luft var behagelig, selv for Arya, selvom et lille sus gik igennem hende, som den kølige luft ramte hende. Det var nok fint, så lang tid hun ikke blev herude så længe... og at ingen lidt for tætte familiemedlemmer så det. De var altid langt mere overbeskyttende over hende, end hun mente var nødvendigt. Hendes hjerte var jo næsten i orden, og hun havde klaret sig næsten et år i Dianthos. Hun var så godt som voksen nu.

Hun rystede smilende på hovedet. ”Det behøver De ikke,” sagde hun. Hun kunne sagtens stå op i lidt tid, og ellers var der aldrig særlig langt ind i salen til stolene igen. Hun kunne godt finde ud af hvornår hun var nået sin grænse... for det meste.
Hun stillede sig over ved rækværket og lænede sig lidt mod den. Der var virkelig en smuk udsigt her, og nogle gange kunne Arya godt få lidt hjemve. ”Det er det virkelig... De virkede heller ikke som Dem selv derinde,” sagde hun, forsigtigt, men ikke mere pressende end hvad han ville give hende. Hun var en af dem der holdt hemmeligheder tæt til sig, uanset hvad de var, og hun var ikke ligefrem kendt for en sladdertante, selvom hun snakkede meget.
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 30.06.2020 12:59
Alexander accepterede hendes afslag uden kommentar, og pressede ikke yderligere på. Hun viste trods alt nok bedst hvad hun kunne og ikke kunne. Det kunne han næppe være dommer over!

Ayras ord ramte Alexander hvor det gjorde ondt, og han sænkede blikket og rømmede sig en smule. "Det er.. mærkværdigt, at være her, med den nye position, og.. omkring familien" indrømmede han lavmælt. Han havde aldrig haft anledning til andet end at stole på Ayra, og hendes diskretion, men.. det var samtidig ikke noget han havde åbnet op omkring før. Det var ikke nemt at indrømme.
"Desuden.. som du ved har min søster, Astrid, altid været meget.. bestemt, meget sin egen kvinde.. og jeg ved ikke hvordan hendes nyfunde position som Isenwalds arving vil have.. påvirket hende". Alexander ønskede ikke at tale ilde om sin søster. Han vise hans frygt ikke var for hende, ikke direkte hvert fald, selvom den var skabt af hende. Men det fjernede den ikke. Det gjorde den ikke mindre virkelig for ham.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 30.06.2020 14:45
Aryas blik var varmt og omsorgsfuldt, som hun lyttede til manden der blot var en anelse ældre end hende selv. Hun ville ikke presse på, men hun vidste hvor meget det lettede om hjertet at fortælle om sine egne problemer, også selvom der ikke kunne gøre meget ved det i sidste ende.
Hun forstod dog også godt hvor han kom fra. Astrid havde altid været en bestemt kvinde, og selvom Arya aldrig havde brugt meget tid med den nye arving, så havde hun da hørt ting. Der var altid nogen der sladrede, eller måtte komme af med nogle problemer.
Hun havde dog svært ved rigtig at kunne sætte sig ind i hvordan Alexander måtte have det. En storesøster der kunne være rimelig bestemt, og så med hans nye position. Hendes familieliv havde altid virket mere sikkert og hun havde altid været en prinsesse. ”Er det derfor du så så forsigtig ud derinde?” spurgte Arya tøvende. Hun var ikke sikker på at hun havde fat i det rigtige, men han havde virket næsten decideret usikker derinde.
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 30.06.2020 15:23
Alexanders ansigt blev stramt, som hans tanker gravede sig til den introspekte side. "At sige jeg søger at udskyde vores møde ville nok være en overdrivelse.." indrømmede han lavmælt, men fast. Der var en lang pause inden han fortsatte.
"At sige jeg direkte undgår hende.. ville være meget uhøfligt" tilføjede han med et skævt, glædesløst smil, og rystede en smule på hoved.

Det var måske ikke meget andet end overfladen af det reelle problem, men Alexander ville næppe komme ind på de dybere detaljer til en fest som denne, hvis noget sted overhoved.. men det var stadig rart at have nogen at tale med. Nogen der ikke var hans mor.
Han viste han altid havde sin moders øre, men lige nu var det en mulighed han forsøgte at udskyde, af helt andre årsager.

Alexanders blik faldt igen på Ayra, undskyldende. Han ønskede at sige noget til at følge med blikket, men han mistænkte denne samtale havde været hendes grund til at trække udenfor andres hørervidde til at starte med. "Jeg ser hvorfor så mange søger deres selskab Prinsesse"
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 30.06.2020 15:37
Arya ønskede ikke at Alexander så så glædesløs ud, men det var også svært at sætte sig i hans sted. I stedet for prøvede hun at smile lidt opmuntrende til ham. Det ville trods alt være upassende at røre ham for at trøste ham, selvom hun ønskede hun kunne. Desværre var det allerede næsten i overkanten at de to af dem var alene ude på balkonen. Utvivlsomt et godt par, hvis deres forældre bestemte sig for det, men i Aryas øjne ikke helt så sandsynligt.

Hun kunne dog ikke lade vær med at rødme lidt ved komplimenten. ”Din ord er for venlige,” sagde hun blidt. ”Jeg har bare lært at det ikke nytter noget at brænde inde med ens hemmeligheder, selvom det ikke er alle der har lige godt af at komme ud i lyset. Hvis jeg kan hjælpe nogle af mine venner med ikke at føle sig så tynget, så vil jeg hjertens gerne.” Hun var heldigvis hurtig til at se andre som venner og ville da også i den grad betegne Alexander for en.
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 30.06.2020 17:17
Alexander var ikke bekymret for at stå med frøkenen, alene på balkonen, for døren var åben og festen ikke langt fra dem, samt de stod en passende afstand fra hinanden. Skønt andre måske ikke kunne hører deres ord, var de ganske vel indenfor synvidde, og ganske anstændige.

Alexander rystede bestemt på hoved da hun afsagde sig hans kompliment "Tværtimod" insisterede han. Hans ord var næppe venlige nok, men han kendte hende ikke godt nok til at uddybe dem yderligere.

"Men de har ret.. Hvad der plager os selvom det ilde tåler dagens lys. Men jeg mener ikke alle hemmeligheder bør trækkes frem.. nogle gør mere skade der, end skjult i mørket" argumenterede han roligt, og vendte sig endelig ordenligt om med fronten mod Arya. Det var en anstrengelse ikke at skæve mod døren, men han holdt sit blik fast i hendes retning.
Hvis Astrid fandt ham her, var der alligevel ikke noget sted han kunne flygte hen... andet end udover balkonen.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 30.06.2020 17:27
Arya så lidt eftertænksom ud over de ord. Hun havde aldrig overvejet at der var hemmeligheder der ikke havde godt af at blive luftet bare engang imellem. Hun var altid mere tilbøjelig til at opsøge dem, end at lade dem ligge, fordi hendes filosofi var så anderledes. Især i forhold til Alexanders åbenbart.

Endelig åbnede hun dog munden. ”Jeg tror ikke nødvendigvis De har ret. Det kan godt være at de ikke er bekvemte at få sagt højt, men hvis man skal bære dem alene, så tynger det en, indtil man ikke kan andet end kun at tænke på det,” sagde hun. Hun kunne ikke komme i tanke om noget det ikke passede på, hvis hun skulle være ærlig. ”Hvilke slags hemmeligheder tænker De er så farlige at de ikke må komme ud i lyset? Er det ikke bedre at være åben om de ting der sker?” Et spørgende blik i hendes øjne, som hun kiggede på Alexander. Det var måske lidt naivt tænkt af Arya, men hun var heller aldrig rigtig blevet indblandet i politik, hvor rigtig mange af sådan ting fandt sted.
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 02.07.2020 10:11
Alexander vendte sig langsomt fra Arya, ud mod rækværket og udsigten foran dem. Samtalens dybe lod ham holde frygten på afstand, om end blot for nu.
Aryas ord resonerede dybt med Alexander, og han var enig langt hen af vejen. En hemmelighed alle kendte kunne ikke bruge imod dig, hvertfald ikke til samme effekt. Men der var stadig et punkt hvor han var uenig.

"Hvad hvis hemmeligheden skader ens nærmeste? Ens familie.. eller nærmeste venner, hvis den kommer frem i lyset? Er det så ikke bedre at bærer den alene, end bringe så megen ekstra smerte til de man har kærrest?" spurgte han med lavmælt, men fast stemme.

Han vendte blikket tilbage mod Ayra, og hans ansigt var overraskende roligt, afklaret nærmest, som han havde talt, og nu ventede på at hører hendes mening og indput. 
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 06.07.2020 12:09
Arya var ikke en modstander af at holde hemmeligheder fra nogle af dem man havde kærrest. Hun gjorde det trods alt selv, selvom hendes var ganske uskyldig i sig selv. Det var bare ikke anstændigt og ordentligt.
”Det kommer selvfølgelig an på hemmeligheden,” sagde Arya, der var mere vant til at vejlede folk når hun kendte til hemmeligheden. Det virkede dog også som om at der var noget andet der prikkede under for spørgsmålet for Alexander, men for nu snagede Arya ikke. ”Jeg tror de fleste hemmeligheder før eller siden alligevel kommer ud. Hvis man er ærlig over det, så føler de sig ikke mere ramt senere, men selvfølgelig... behøver man ikke at fortælle alt til alle. Jeg kan godt lide at være et lyttende øre til dem der ikke ved hvad de skal gøre med det. Det er ikke sundt at brænde ind med det, selvom man måske ikke kan gå til sine kæreste med det.” Hendes øjne var stadig på Alexander, og håbede at han forstod hvad hun mente.
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 12.07.2020 11:44
Alexander brugte et langt øjeblik på at tænke over Ayras ord. Han viste dybt nede at hun havde ret, at intet kunne forblive skjult for evigt, ikke uden at æde ham op indefra. Stadig var det ikke ting der var nemt at sætte ord på, ikke med koldsveden løbende ned af ryggen. Frygten hans søsters tilstedeværelse medbragte, havde ham stadig i sit greb, selvom Aryas selskab havde lettet det markant.

Et lille smil trådte frem på Alexanders læber. En anden gang, lovede han sig selv. En anden gang ville han lette sit bryst. Men for nu...

"Jeg har svært ved at beslutte om De virkelig kan være så næstekærlig som De siger, eller om De blot er ustyrligt nysgerrig" kommenterede han i en let drillende tone, og gav hende et smil med hoved lagt let på skrå.
"Mine venner kalder mig Teo, forresten. Og De er velkommen til det" tilføjede han så, som han bød hende sit venskab. Nok havde han ikke i sinde at åbne op for hende, her og nu, men hendes ord havde låst en dør op i ham, selv hvis døren endnu ikke kunne åbnes helt.
.... han måtte tale med sin moder også.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 13.07.2020 16:40
Aryas øjne blev lidt store før hun begyndte at le, da han kommenterede om han ikke vidste om hun var næstekærlig eller nysgerrig. "Det er nok en god blanding af begge dele," indrømmede hun ærligt, med funklende øjne. HUn kunne ikke komme udenom at hun bare var nysgerrig, og hvis hun ikke fik tingene af vide, ja, så havde hun intet problem i bare at opdigte hvilke hemmeligheder folk kunne have. Ikke at hun fortalte de videre heller. Ingen grund til at starte rygter fordi hun kedede sig.

Teo. Et godt, nemt navn, og hun smilede bredt til ham. "Jeg går bare med Arya, men de skal være velkommen til også blot at kalde mig det," sagde hun tilbage. Alexander, eller Teo, virkede som en god ven at have, især et sted som storbyen. "Så må vi også arrangere at ses når vi engang begge har tid i Dianthos. Det er altid rart at få lidt besøg," hun smilede bredt til ham.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, jack, Lux
Lige nu: 3 | I dag: 12