Dalton søger bekendskaber!

Dalton

Dalton

147
karakter

Dalton 07.06.2020 15:25

Min skønne Dalton er menneske og arbejder som byvagt.
En hårdtarbejdende, modig og glad fyr - som er bange for mørke... Hvilket nogengange gør hans job lidt svært. Han søger en masse relationer, så kom glad!

Søskende: Dalton blev efterladt som spædbarn, men jeg tænker han har 2 biologiske søskende, dem vil han helt sikkert gerne finde.

Kærlighed: Altid svært at planlægge, men han søger en eller anden form for romantik i sit liv. Løst, fast - who knows?

Bedste ven: Gerne en god lytter, måske en lidt sær personlighed som Dalton nyder at bruge tid med.

Mentor: En der har været der for ham igennem hele hans liv.

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 07.06.2020 17:10
Jeg kunne egentlig godt se Ezekiel idolisere Dalton lidt. Kunne der måske komme en sjov tråd ud af? :)
Moonyai

Moonyai

88
karakterer

Moonyai 07.06.2020 18:27
Måske Melian kunne have interesse? :)
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 07.06.2020 21:37
Hej Dalton

Eftersom jeg er vendt tilbage til siden igen kunne jeg rigtig godt bruge nogle relationer - og Dalton er virkelig nice.

Jeg vil meget gerne stille Amara til rådighed som venskab. Amara er en elver, der oprindeligt kommer fra Elevrly. Hun er noget... særpræget. For selvom hun er åben og imødekommende er hun også noget reserveret. Amaras evne gør hende nemlig i stand til at stjæle livskræften fra andre ved berøring (tænk Rogue fra Xmen) og omdanne det til ren energi.
Men, hun er sine venners ven, altid klar på at lytte og hjælpe og trofast som dagen er lang.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9