Annuller godkendelse

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 03.06.2020 17:05
Det lyder til at der er en del der beder om at få afvist deres karakter, fordi der er nogle detaljer de har glemt, eller er kommet på at have sendt den til godkendelse, som de gerne vil have ind i profilen. Selv har jeg også sat i en situation hvor jeg har ville have haft noget ekstra med. 

Jeg har derfor overvejet et par gange, om det ville være en ide med en "Annuller godkendelse" knap, eller et eller andet, så man kan trække profilen tilbage, eller et eller andet lignende. Så behøver man ikke at vente på at få fat på en admin for at gøre de? ^^' 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 03.06.2020 17:07
FAN af det foreslag!! <3

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 03.06.2020 17:30
Jeg er med på den! :)
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 03.06.2020 17:48
Tror jeg har forslået en "annuller godkendelse knap" før.

Jeg er med på den!
Selvfølgelig er det også ærligt hvis den bliver annulleret samtidig med at der er en admin fee er i gang med at kigge på den... Ved ikke hvordan det ville foregå for admins?

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 03.06.2020 17:53
Oh xD Jamen så er det jo bare endnu mere tydeligt det er en efterspørgsel, Fia! 8D 

Men ja.. Har det har jeg også tænkt på.. Ved ikke om man kunne gøre sådan, at når en admin sætter sig for at gå i gang med at godkende, at de så kan vinge noget af, så man ikke kan annullere den? <.< 
På den anden side, kunne det også blive "misbrugt" så man sidder og annullere flere gange igen og igen, for at se om man er ved at blive godkendt.. Og det kan måske også være lidt.. nedern oo Ved dog ikke om det er at overtænke xD 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Lamagician

Lamagician

39
karakter

Lamagician 06.06.2020 19:11
Jeg er absolut fan af dette forslag :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Helli , Lorgath