Hvem vil lege? søger tråd til alle :D

Moon

Moon

206
posts
4
karakterer

Moon 30.05.2020 19:19
Hvis man savner lidt spænde, eller måske noget øjne guf.  
Søger Jason nogen tråde.:
Link
https://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=5670

Søger:

~Kærligheden: ~

Livet som bandeleder er ikke lutter lagkage og det heller ikke fordi Jason ligefrem er den letteste at leve sammen med. Derfor søger han med ben i næsen og en der kan accepterne han ikke er den største romantiker. Derfor søger han enten nogen elskerinde eller en kæreste 

Elskerinde: Kan være en lystpige, som han bliver gode venner og en han kan åbne sig for. 


~ Bandet medlemmerne ~


Jason bandet kragerne søger medlemmerne af alt salgs lige fra Lommetyv til voldsmænd. Banden spreder sig vidt omkring inde for krimialt. 
Link: https://www.krystallandet.dk/viewtopic.php?t=13007 

( hvis man vil læse mere om banden kan man se det på hans profil.) 

~ Familien ~


Jason har en stor familie og han søger det meste af sin familien
så hvis nogen lyster, skal de være velkommen til at skrive :3  

~ Fjernere / Rivalerne ~


Livet som bandet leder har en del fjerne og rivalerne 
Hit me

~ Venner / Aliceene ~ 

 
Da han har været i game i mange år har han også opbygget end del venskab osv. 


Næste levende billede er den nyste på stammen er Rachel 
link: https://www.krystallandet.dk/characterprofile.php?id=5704

Rachel er en adeligskvinde, som søger en del 

~Kærlighed~
Hun er en meget flirtene person og har en del af eks kærester, da hun ikke helt kan finde ud af være det med forhold. 

Jeg søger: 
Eks'er: Kan være dårlig bekendskab eller gode bekendskaber 
Adelige forlovet person ( Det kræver ikke de elsker hinanden)
Kæreste: Da rachel ikke helt kan finde ud af finde den eneste ene, og ofte falder for en med dårlig indfluelse. 
Flirts


~Venner~
Hun er en meget åbne person og rejser end del rundt i landet

Søger hun: 
Druk venner:

Bedst ven: Denne ven har kendte Rachel fra da hun var barn og ville nok være fra Rubinien, da hendes far gård ligger mellem Rubinien og Medanien, men hun har opholdt sig meget i Rubinien. Om det er en kvinde eller mand er underordent 


~Adelig~
Søger nogen adelige bekendskaber, da hun er fra en adelige familien 

~ Forretning~
Rachel er både heste handler, men også kunster 
Søger: 
Nogle forretningsforbindelser til hestehandlen, kan være by vagter, kongelige stalde. 
Det kan også være optræning af ung heste 



Hvis nogen har nogen andre ideer, er i velkommen til at skrive forslag  Er åbne for alt :D 

Har også Ciara: https://www.krystallandet.dk/characterprofile.php?id=5606 
Hvis folk har noget til ham så bare skrive 

Las os få en masser skriveri 

Muri

Muri

King of Lummer

8586
posts
16
karakterer

Muri 30.05.2020 19:26
Charlie er en ung og naiv pirat pige, og selvom hun er virkelig dårlig til at stjæle, så prøver hun stadig. Vi kunne se hvad der sker, hvis hun stjæler fra en bandeleder? xD
Moon

Moon

206
posts
4
karakterer

Moon 30.05.2020 19:31
Murizz Det kunne være virkelig sjovt xD Selvom han nok ikke særlig sød overfor folk der prøver stjæle fra ham Hahha det kunne være sjovt 
Muri

Muri

King of Lummer

8586
posts
16
karakterer

Muri 30.05.2020 20:06
DDet gør ikke noget, Charlie er ikke bange for at slå fra sig :D
Jeg er først hjemme i morgen, men hvis jeg kan få dig til at starte en tråd til dem, så skal jeg nok svare når jeg finder hjem igen xD
Moon

Moon

206
posts
4
karakterer

Moon 30.05.2020 20:11
Det er en aftale Murizz, jeg skal nok starte tråden op :D! 
Muri

Muri

King of Lummer

8586
posts
16
karakterer

Muri 30.05.2020 21:49
Fedt!
Du starter bare hvor Jason holder til, så får jeg smidt Charlie derhen xD
Moon

Moon

206
posts
4
karakterer

Moon 30.05.2020 21:58
Super duper :D
Kulina

Kulina

Altid Klar På Flere Tråde :P

90
posts
3
karakterer

Kulina 30.05.2020 23:29
du skal da være mere end velkommen til at kigge på mine og se om du kan bruge noget - både af godt og ondt :P
Karen

Karen

KL-hepper

1893
posts
14
karakterer

Karen 31.05.2020 22:18
Hej! Jeg melder mig også gerne!

Fjender/rivaler: Jeg har et par stykker, der kan passe ind her :3 Jeg tager dem lige fra en ende af ^_^

Alicia: Alicia er kriger af Lyset, så hvis han har hærget længe nok, ville det ikke være utænkeligt, at hun er blevet sat på at fange ham :3

Thalanil: Thalanil er dusørjæger, så hvis der er blevet sat en dusør på Jasons hoved, ville det også være meget sandsynligt, at han satte efter ham :3

Victoria: Victoria er spionmester for Lyset. Nu ved jeg ikke, hvor længe hans bande har kørt, men hun ville nok holde lidt tabs på den via sine spioner, og hvis han er begyndt at blive lidt for ustyrlig, ville hun nok i sidste ende komme efter ham personligt x)

Det var lige, hvad jeg havde. Du skal være velkommen til at kigge mine karakterer igennem og se, om du kan finde andre idéer, hvis du ønsker ^_^

 - Karen
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 08.06.2020 10:26
Jeg melder mig meget gerne til et plot.

Umiddelbart har jeg to ideer, og da den ene måske er lidt langt ude starter jeg med den mest oplagte:

Saga: kommer fra tusmørkedalen, men efter at hendes forældre døde under plagerne søgte hun mod byen, hvor hun har arbejdet på må og få. Hun er opvokset på en kro og kender derfor de fleste tricks, snyder gerne i kort og har generelt en del ben i næsen, når det kommer til at kunne klare sig. Umiddelbart tænker jeg, at et venskab er oplagt. Evt. et, hvor de også kan søge hinandens selskab, når nætterne bliver fór ensomme.
Hun er fandenivoldsk og finder sig ikke i hvad som helst, og jeg tænker de to kunne falde fint i spænd med hinanden. 
Du kan læse mere om Saga her: https://www.krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4263

Min anden idé (som jeg virkelig ikke ved om er for langt ude, men så må du sige til) omhandler Abel. Abel Reier tilhøre uden tvivl overklassen. De fleste kender ham, da han har et udseende man ikke sådan lige overser og som en enkelt gang eller to har fået små børn til at græde. For at holde sig i live skal Abel bruge livet fra andre, og det var her jeg tænkte, at de to måske kunne slå en handle af. For selvom han foretrækker tilfældige strejfende som ingen vil savne må der også være tidspunkter, hvor det bare ikke er en mulighed og han har brug for en fra gaden for at kunne holde sammen på sig selv (bogstavelig talt). Og her var det jeg tænkte, at han og Jason måske kunne klø hinanden på ryggen. Måske Jason kender nogle han gerne vil af med? Til gengæld vil Abel kunne give ham noget, om det så er en tjeneste eller betaling eller noget tredje?
Du kan læse mere om Abel her: https://www.krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4430


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus , Blæksprutten, Krystal , Helli , jack
Lige nu: 5 | I dag: 11