Fia 12.04.2020 15:57
Endelig er Contessa Roe Blight, min heks, kommet igennem godkendelse. Og efter denne lange hede kamp, syntes jeg i den grad hun skal komme i gang!
Jeg skriver derfor et lille resume af hende, og hvad hun er kendt for til sidst. Hvis det skulle vække en interesse, eller du måske har en ide til et plot skal du endelig sende mig en PM eller kontakte mig på Discord :D

Hvad jeg som udgangspunkt søger til hende:
Venner, fjender, kunder og samarbejdspartnere
Fortidstråde såvel nutidstråde

Resume:
Contessa er en blanding mellem et menneske og en dæmon, og har derfor et lette spøjst udseende i forhold til 'rene' racer. Hun har altid været meget interesseret i spådom, fremtid, nutid, fortid, astrologi og alkymi. Dette var kun heldigt, eftersom hendes evner drejer sig om dette. (Jeg anbefaler man læser hendes evner på hendes profil)
Hun er en 'menneskekender', og kan derfor nemt finde ud af hvad folk har lyst til eller har brug for.
Generelt er hun ret creepy og folk syntes hun er ret underlig og søger hende kun hvis de har brug for noget hun tilbyder... Men måske er din en undtagelse?

Hun ejer en lille byggelig biks i skumringskvarteret hvor hun tager i mod betaling for at spå om fremtiden, være 'medium' eller glæde de hårdtarbejdende mænd. Er folk utilfredse giver hun dem glædeligt en 'gave' med på vejen ud.



Håber det vækker interesse <3
(Mens du er derinde kan du selvfølgelig også tjekke mine adelige piger og min småkriminelle tøs)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.