Tråde til den mindre adels dreng

Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
posts
2
karakterer

Raider 09.04.2020 15:02
Jeg vil gerne sæt mere gang i min adels dreng, Marius Dex Attavors og derfor lever jeg en lille plot søgning, der et par fast mål og ønsker, men andre forslag tags gerne til tanke når det kommer til tråde muligheder. 

Så hvis du ser lysten til tråde med Marius må du gerne skrive et pm eller kontakt mig på discord, jeg har min discord åben til beskeder i øjeblikket. 


Resume af hans liv op til nu:

Marius er fejre barn i Attavor familien og den første søn, der løb hjemmefra. Marius var meget hurtig til at bliver voksen på de mentale planer, allerede før at han kom ind i teenager årene var han klar over den homoseksualitet der var ved at springe frem, eller måske var den allerede fremme før det, han blev meget hurtig enig med sig selv om at han aldrig ville blive lykkelig i et ægteskab med en pige på hans egen alder og i familie hvor hans seksualitet ikke var accepteret, blev det klart at han måtte finde andre veje i livet. Marius løb bort hjemmefra i Mars 2020, han tog en del krystaller fra hans fars private indkomst og udstyr til hans rejse væk fra livet, og far den adelig titel.

Mål og ønsker i livet:

- At kommet så langt bort som mulig fra hans familie, også hvis det betyder at han må rejse bort fra landet. Marius er på nuværende tidspunkt på vej imod Rubinen med håb om at finde et sted hvor han kan slå sig ned.

- Ægte kærlighed, eller hvad der kommer tæt på, han drømmer gerne om en kæreste eller en anden person der kunne være i hans liv og elske med ham.

- ( Muligvis forvandling til vampyr, hvis det kan sætte ham fri fra hans familie. Han vil dog gerne finde det rette person, før at han beslutter sig. Udelukkende en sidste mulighed, hvis der ikke er andre. Marius vil helst bare gerne forsvinde i sted for ende op som vampyr. )

- Mulig eventyr med venner eller elsker, drømme om at rejse vidt omkring.

- Finde et arbejde og dertil en person som måske vil tage ham ind og lad ham bo i skjul fra hans familie.
- Andre mulig forslag er naturligvis mulig, jeg er lidt åben til alting. 


Jinx

Jinx

3240
posts
25
karakterer

Jinx 09.04.2020 15:23
*Kaster Dain hen imod Marius* Han står gerne til rådighed xD 
Vi kan sagtens finde på noget, hvis det er tænker hvertifald han er en god mulighed :3 
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
posts
13
karakterer

Xenwia 10.04.2020 18:22
Du må også gerne låne Davina til en tråd :D!

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 20