Jinx 05.03.2020 16:26
Min nyeste karakter Pharos er blevet godkendt, og jeg er allerede ivrig efter at komme igang med ham (can you blame me thehe) Jeg har enlig heller ikke lavet en søgning i hundred år næsten xD 

Så lad os komme igang!



Hvem er han: En satyr/Mørkelver blandingHan er meget neutral, hvilket vil sige han kan både være ond og god, men han vælger altid at forholder sig neutral. Pharos ser ingen grund til at vælge én af siderne, så derfor er det nemmest for ham at være i midten af de to sider. Der kan opstå situationer, hvor han kan hælde mere til den onde side ligesom at han kan hælde mere til den gode side. Han er lidt ligesom en vægt med den gode side på den ene side af vægten, og den onde side på den anden side af vægten. 

Han kan være det bedste selskab, men også det værste. Han kan sagtens have facader på, spille skuespil og han har rigtig mange lag tilknyttet hans personlighed. Det er ikke med vilje, at Pharos ønsker at fremstå forvirrende, mystisk, tilbageholdende(de fleste gange) og kold. Men det er simpelthen fordi det bare ligger til hans natur og den person han er.

Søger: Nærmest alt, og er åben overfor idéer, og foreslag. I er velkommen til at svare her i tråden, eller sende en pm til mig :3 

Ekstra Info: Pharos har to følgesvenner som man kan se på hans profil, den ene er en ræv med to haler, og den anden er en hund/ulv blanding. Tit følges de med ham overalt nærmest, men man kan også møde og støde ind i Pharos uden hans dyr. Hans job er at opholde balance imellem lyset & mørket, er en fremragende nærmest professionel kunstner & Spion.

Er i nysgerrig efter mere er der link til hans profil her: https://www.krystallandet.dk/characterprofile.php?id=5461