Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 04.03.2020 11:30
Her vil I kunne se hvad jeg søger på mine karakterer, jeg håber I vil lege med mig. :D

Karmania Merissa Kalihunia

I daglig tale kaldes hun Karma og er en skuespiller på 26 år, som er meget rolig i sin væremåde. Hun er en tålmodig, optimistisk og troværdig kvinde der dog har svært ved og finde tillid til andre mennesker. Hun er dog også let at bestikke og falder i den grad let i staver, når hun ikke er i gang med et stykke.

Karma søger lige nu:
- En teaterejer/instruktør der vil have denne skuespiller under sine vinger
- Medskuespillere (skal nok passe med ovenstående)
- Folk der har kendt hende fra hun var helt lille og kommer til og se udviklingen
- Nogle der måske vil prikke til den 'perfekte virkelighed' som hun kender lige nu
- Alt hvad I ellers har af forslag

Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 04.03.2020 11:34
Nogle der vil prikke til den "perfekte virkelighed"? Jo jeg har da nok et par stykker der kan klare den opgave, alt efter hvor voldsomt du kan klare det XD 
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 04.03.2020 11:41
Nyxx skrev:
Nogle der vil prikke til den "perfekte virkelighed"? Jo jeg har da nok et par stykker der kan klare den opgave, alt efter hvor voldsomt du kan klare det XD 

Jeg kan klare det hele xD 
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 04.03.2020 11:42
Sender lige en PB så <3
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 04.03.2020 11:44
Jeg har også et par stykker, der kunne prikke til hendes virkelighed xD

Ellers har jeg et par karakterer, der egner sig til tilfældige møder :3

Du er også hjerteligt velkommen til at kigge mine karakterer igennem og se, om der er noget, du finder særligt interessant ^_^
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 04.03.2020 11:45
Det lyder super Nyxx <3

Karanu skrev:
Jeg har også et par stykker, der kunne prikke til hendes virkelighed xD

Ellers har jeg et par karakterer, der egner sig til tilfældige møder :3

Du er også hjerteligt velkommen til at kigge mine karakterer igennem og se, om der er noget, du finder særligt interessant ^_^

Jeg stalker lige og så sender jeg en PM :D
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 04.03.2020 11:55
Jeg kan da godt få James til at ødelægge hendes perfekte virkelighed, dog ikke med vold. Men med en samtale om hvor grusom verden den er. Han har været udsat for en masse voldtægter og tortur, kommet tilbage som Engel uden at kunne huske hvordan han døde i første omgang.
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 04.03.2020 12:01
Fnuggie skrev:
Jeg kan da godt få James til at ødelægge hendes perfekte virkelighed, dog ikke med vold. Men med en samtale om hvor grusom verden den er. Han har været udsat for en masse voldtægter og tortur, kommet tilbage som Engel uden at kunne huske hvordan han døde i første omgang.

Hahaha jeg ved ikke hvorfor jeg griner, men det er virkelig en sjov idé. Tal traumen helt ind på kroppen, jeg elsker det!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9