Små bekvæmmelighedsforslag

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 25.01.2020 12:55
Nogle småforslag:

• Beskeden med "Du kan desværre ikke sende flere karakterer til godkendelse" ville rar at have under "Opret ny karakter" også.

• Hvis man står på sin tag-liste, og nogen tagger en, opdaterer tag-listen sig ikke automatisk. Det ville være fedt, hvis den kunne opdatere automatisk.

• Kunne godt tænke mig også at have dagens 2. og 3. topposter stående.

• Overskrifter på hjem-sidens in-game- og off-game-trådspalter.

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 25.01.2020 14:18
- At man på grafen over, hvilke karakterer der har hvor mange aktive tråde, får den opdelt i alfabetisk rækkefølge, i stedet for at navne står lidt tilfældigt (som jeg lige opdagede ikke er tilfældigt, men efter godkendelsesdato)

(ja, låner lige tråden :3)
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 03.03.2020 00:10
At listen over manglende roller flyttes fra opslagstavlen og ind under information, da det er mere logisk. Den er ikke til at finde! 
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 03.03.2020 21:18
Det kan godt være, at det er mig, der er blind og har overset noget, men:

Der står ikke på forsiden, hvilken type tråd, plottråde er. Når man så klikker sig ind på dem, kan man heller ikke se, hvilken type tråd det var - F.eks. var jeg ved at kigge på tråden med elverblomsterne, og jeg kunne umiddelbart ikke spotte, om det var en reaktionstråd, oneshot eller andet.

Er det muligt at få skrevet på trådene, evt både ude på forsiden, men helt sikkert inde på tråden, hvilken type tråd, det er?
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 03.03.2020 22:11
Listen af manglende roller står under opslagstavlen, fordi den ligesom andre opslag der søger enten eksisterende eller nye karakter til at udfylde en rolle. Det virkede logisk for os.
Hvad tænker du og andre om det?

Stemmer for at trådtype står et sted. Vi kunne have logoer, hvis vi gerne ville undgå længere trådtitler eller det kunne stå lige under titlen, eller muligvis mere relevant nede i nærheden af svarknapperne.
Muri

Muri

King of Lummer

8644
karakterer

Muri 04.03.2020 08:49
Selv har jeg intet imod at rollelisten befinder sig på opslagstavlen, men før systemopdateringen mener jeg, at der var et link til den under 'Hurtige Links' i sidebaren?
Det kunne man måske indføre igen.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 01.04.2020 22:05
At kunne se hvilke overforum de åbne tråde i "Åbne Tråde" hører til. Det har en effekt på, om man kan/gerne vil deltage, og det ville være rart ikke at skulle klikke sig ind i hver af dem.
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 15.04.2020 15:23
Jeg savner lidt at kunne se både antal aktive karakterer og alle karakterer i listen over medlemmer :3 Af ren nysgerrighed.

(det blev lige denne tråd, der fik det forslag)
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 15.04.2020 19:17
At kunne se overforum på den tråd man er i - også når man er ved at skrive svar. Jeg har altid flere tabs åbne og klikker rundt på in-game forummet for at kunne stave Thal'Elor og Balzera rigtigt. Hvis jeg er i en tråd i Thal'Elor, så kunne det være lækkert at der står "Rubinien > Thal'Elor" eller lign :D
Gloria

Gloria

The Half Centaur

397
karakterer

Gloria 23.04.2020 17:29
Jeg har også en lille ting jeg synes kunne være smart, hvis det kunne lade sig gøre. 

Jeg er ikke altid lige god til at huske hvilke forumer der ligger hvor, derfor bruger jeg søge funktionen RIGTIG meget.
derfor synes jeg det kunne være rart at når man taster ind i søgefunktionen at kunne vælge kun at søge i Off-game posts/reglerne for siden. 

fx hvis jeg ville søge efter reglerne for dragerne 
så kan jeg skrive drager 
og imellem "karakter" "Tråde" "post" at der var en der hed "offgame tråde" eller noget lignende. 
Pietens

Pietens

62
karakterer

Pietens 23.04.2020 19:09
Nu ved jeg så ikke lige om det er her jeg burde skriver det men here goes.

Nu er jeg jo ny på siden og det har været SUPER svært at lære om byerne ud over de småting der står når man skal oprette en ny ingame tråd. Jeg syntes det kunne være oplagt at skrive mere uddybende om byerne og de forskellige steder fx inde under 'landkort'? Jeg vidste ikke der var noget det hed Obsidian øerne før i går, og det er ikke meget man kan læse sig frem til under de få informationer man får når man opretter tråde.

Bare et forslag, ved ikke om jeg er den eneste der har det svært ved at finde sig frem til oplysninger om byerne.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 23.04.2020 19:16
Pietens skrev:
Nu ved jeg så ikke lige om det er her jeg burde skriver det men here goes.

Nu er jeg jo ny på siden og det har været SUPER svært at lære om byerne ud over de småting der står når man skal oprette en ny ingame tråd. Jeg syntes det kunne være oplagt at skrive mere uddybende om byerne og de forskellige steder fx inde under 'landkort'? Jeg vidste ikke der var noget det hed Obsidian øerne før i går, og det er ikke meget man kan læse sig frem til under de få informationer man får når man opretter tråde.

Bare et forslag, ved ikke om jeg er den eneste der har det svært ved at finde sig frem til oplysninger om byerne.

Jeg må melde mig til Pietens's kor her. Jeg tager tit mig selv i flyve mellem de forskellige steder med sparsommelig information, for at få bare en lille ide om byerne/stederne :)

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 23.04.2020 19:28
Pietens og Xenwia
Jeg skriver bare lige for at sikre mig, at I har set vores områdestatuskort, som også linker til uddybende beskrivelser af områderne. Er der noget særligt, I føler burde tilføjes til disse beskrivelser for at gøre det nemmere for jer i spillet? <3
~ Krys ~

Pietens

Pietens

62
karakterer

Pietens 23.04.2020 19:38
Krystal skrev:
Pietens og Xenwia
Jeg skriver bare lige for at sikre mig, at I har set vores områdestatuskort, som også linker til uddybende beskrivelser af områderne. Er der noget særligt, I føler burde tilføjes til disse beskrivelser for at gøre det nemmere for jer i spillet? <3

Det havde jeg faktisk overhovedet ikke set, men det er meget bedre end hvad jeg tidligere troede vi havde af redskaber. Det kunne være et oversigskortet eller i hvertfald et link til det skulle rykkes ind over landkortet?
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 23.04.2020 19:39
Krystal
Jeg har set begge og læst alt der er at læse på begge dele :)
Personligt kunne jeg godt ønske at hvis jeg nu fx ville vide mere om Thal'Elor, at der var et vider link under den uddybende beskrivelse af Rubinien, hvor jeg kan få mere information om Thal'Elor og måske de billedet af byen ordenligt??
Det skal ikke være romaner eller voldsomt dybe beskrivelser, men der måtte gerne stå bare lidt mere end at Thal'Elor er ørkenelvernes underjordiske by - giver det mening?? <3

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 23.04.2020 20:38
Pietens og Xenwia
Vi prøver at holde info på et minimum, da det kan virker overvældende for nye brugere og begrænsende for folk, der skriver. Beskrivelserne skulle gerne være inspirerende snarere end begrænsende, så det er ikke fordi, man bare skal vide alt muligt, der ikke står nogen steder :)

Det kan også sagtens være, at der ikke står mere, fordi det ikke er blevet fastsat endnu. For eksempel plejede Krystallandet officielt kun at have én kro, og Dianthos var navneløs og lå nede ved sydkysten, så folk opfinder kroer og har sikkert beskrevet Diathos på et utal af måder. I skal være meget velkomne til at gøre det samme <3

Det sagt: Er der nogle bestemt slags informationer, I godt kunne tænke jer?
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 24.04.2020 00:48
Nu sidder jeg lige i saksen og har sendt min karakter til godkendelse lidt for hurtigt...

Jeg ville syntes det ville være rart hvis man kunne trække sin karakter tilbage fra godkendelse, hvis nu man var sikker på der var noget der skulle ændres...

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 24.04.2020 14:31
Jeg er enig med Fia! Jeg har også tit tænkt at en "annuller godkendelse" eller lignende knap, kunne være lækkert! 8D
Shhh, tænk hvis mor så med!
IsolynHunter

IsolynHunter

170
karakter

IsolynHunter 24.04.2020 18:37
Når man er inde under karakterliste, ville det så også være muligt at søge på andet end racer?
F.eks. de forskellige store, officielle fraktioner såsom Lysets/Mørkets hær, byvagter og Verbatim? :)
Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 24.04.2020 19:13
IsolynHunter skrev:
Når man er inde under karakterliste, ville det så også være muligt at søge på andet end racer?
F.eks. de forskellige store, officielle fraktioner såsom Lysets/Mørkets hær, byvagter og Verbatim? :)

Hvis du går under Medlemmer -> grupper, så kan du se alle de officielle grupper og hvem der er medlem :3

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Helli , Lorgath
Lige nu: 4 | I dag: 12