Astra gik roligt igennem haven og så op på stjernerne. hun havde haft en sort drøm men hun kunne ikke tyde hvorfor den var sort, men det skulle hun snart få at vide.
uden for lennet stod en gruppe mænd og kvinder som var ved at planlægge hvordan man skulle kidnappe Astra. en kvinde hoppede over hegnet med lidt hjælp og gik langsomt over mod Astra. hun havde en bog i hånden og hørte pludselig skridtene. hun stoppede op og så sig om. hun fik hurtigt øje på en kvinde der lignede hun var såret. Astra skyndte sig over til kvinden og lagde en hånd på hendes skuldre. "er De okey Frøken?" hun så på kvinden der lignede en der led.
"jeg er lige stukket af fra nogle voldlige mænd" sagde hun helt forpudstet.
uden Astra vidste det kom der nogle mænd ind på dem bagfra.
"nu skal jeg nok bede om at få en healer her over" sagde Astra og rettede sig op og skulle til at hente en tjener.
"vis nogle har brug for hjælp er det Dem deres nåde"
Astra blev helt mundlam af det der blev sagt og før hun nåede at råbe på hjælp havde de andre lagt en klud over hedes mund og holdte hendes arme.
Astra vred sig så meget hun kunne men det væske som var på kluden bedøvede hende så hun blev helt slap. kvinden gik over til Astra med et skummelt smil og lagde en sæk over hendes hoved. så vis hun vågnede kunne hun intet se.
mændene bandt hendes ben og arme sammen bag ved så hun ikke kunne gøre noget modstand.
nu var alt bare mørkt, som i hendes drøm.
der gik flere timer før Astra endelig vågnede bare lidt op. hun ville tage hånden til munden for at kvæle et gab men hun kunne ikke få hånden til munden, og hvorfor var der så mørkt. astra hev lidt i armende men opdagede hurtigt at det var umuligt.
"godmorgen Deres nåde" lød en stemme men hvor fra og hvem det var kunne Astra ikke bedømme. men det var tydeligvis en mand.
Astra forstod ikke lige hvorfor alt var så mørkt uden stjerner. til hun snussede ind og kunne lugte.... frugt? det måtte være en sæk der havde været frugt i.
hun lyttede godt efter hvad der skete om sig. det lød som en der snittede i noget træ. "hvad vil i mig?" sagde hun roligt som muligt uden at gå i panik. hun vidste ikke hvorfor de havde fanget hende.
manden grinte lidt og snittede blot videre, det irretede faktisk astra at hun ikke fik svar. hun lyttede igen efter og kunne så høre nogle der talte lavt sammen og... var det heste skridt?

Krystallandet