Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 04.01.2020 11:48
Det er en lille ting med rækkefølge i drop down-menuen for tråde. Lige nu er rækkefølgen:
Tags (x)
Nyeste tråde
Mine tråde
Osv

Jeg vil foreslå, at Mine tråde og Nyeste tråde skifter plads, da Tags og Mine tråde omhandler ens egne tråde og Nyeste tråde er lidt irrelevant og virker malplaceret i mellem de to.

Derudover undrer det mig, at afsluttede tråde kommer med på listen over ens aktive tråde, og jeg foreslår, at man aktivt skal vælge dem til for at blive vist på listen, i stedet for at de aktivt skal vælges fra. Eller allerhelst, at de får deres egen liste. Jeg bruger Mine tråde til at holde styr på, hvad jeg har kørende af tråde, jeg er ikke interesseret i de afsluttede. Dem vil jeg faktisk hellere have på en liste for sig selv, så de er nemmere at finde rundt i.
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 04.01.2020 11:58
Oooh, og er det muligt at få fjernet tallene på listen over tags? Vi er ikke enige om, fra hvilken ende, man tæller sine tråde, og det er forstyrrende, når man tæller fra bunden!
Altså, jeg finder det forstyrrende med det ekstra felt yders i forvejen, det fylder for meget ^^'

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Helli
Lige nu: 3 | I dag: 11