Vuze mangler tråde og plots!

Vuze

Vuze

1614
karakterer

Vuze 23.10.2019 16:14
Nå, tænker det er på tide jeg får lavet noget plot/trådsøgning til mine karakterer. Alt er velkomment! Lange tråde, korte tråde, medium tråde, plots, you name it!

Marad
Marad er en af de fire ryttere, han er "pest". Han er et helt igennemt ubehageligt væsen, lever for at eksperimentere og torturere andre væsner. Han har virkelig ikke ret mange gode kvaliteter. Han sidder lidt fast lige nu, fordi han er ved at komme sig over sin loverboy. Når han engang er følelsesmæssigt stabil-ish, er jeg dog frisk på at få ham godt igang igen! Så sig endelig til, hvis i mener, at i kan bruge ham!

Nicola
Nicola er halvdyr (panter). Han går primært op i sig selv, og gør sjældent noget for andre, uden han selv får noget ud af det. Han har dog lært, at man kommer længst i livet ved at forsøge at charmere sig ind på folk. Inderst inde har han virkelig bare lyst til at blive holdt af for en gangs skyld. Det kræver dog en hel del at nå helt ind til ham, og faktisk få lov til at holde af ham.
Han er også lidt låst lige nu. Når han engang ikke er det mere, kommer han til Dianthos, hvor han arbejder på et bordel.

Jeg søger ikke noget videre specifikt til Nicola. Nogen som kender ham fra Rubinien kunne være sjovt, eller er der rimelig frit slag :)

Elora
Elora er min nyeste lille basse og en satyr/mørkeelver <3 Hun ser lidt creepy ud, men det stikker virkelig ikke dybere end udseendet. Hun er den sødeste og mest uskyldige lille karakter. Hun er blevet holt fanget af mørket det meste af sit liv, indtil hun blev efterladt og efterfølgende reddet af lyset. Hun er rimelig socialt akavet, og har ikke helt forstået det der med, hvad der er okay at fortælle, og hvad man hellere skal holde for sig selv. Hun har også et problem med fysisk nærhed. Hun tror dog stadig på det bedste i folk, og hun vil egentlig bare gerne have nogen, som holder af hende, og som hun kan stole på. Hun er staldmester for lyset.

Til Elora søger jeg specifikt den person, som stod for hendes tortur ved mørket. Min plan var, at det skal være hendes far(ikke at hun selv ved det). Udover det kender hun selvfølgelig folk fra lyset, det kunne også være interessant, hvis nogen melder sig til at være de krigere, som reddede hende. Ellers er alt åbent! Vil du være ond ved hende, vil du vise hende lidt krælighed? Alt er tilladt!
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 23.10.2019 21:38
Marad kunne måske vade ind på Nyssa imens hun er igang med at dræbe en? også de netop får en forbindelse i at torturere personen istedet, for måske at han kunne få det bedre?

Nicola Måske Feli og ham skulle mødes igen, efter vores tråd? Så kan hun måske hjælpe ham denne gang.

Elora ville passe godt sammen med Elaina, hun har selv været udsat for tortur og har meget svært ved at stole på andre, måske de kunne få et venskab? Samtidig var hendes afdøde mand en af lysets kriger, så måske hun også kendte ham?
Vuze

Vuze

1614
karakterer

Vuze 24.10.2019 00:22
Hvis det er ok, venter jeg lige og ser, hvad der sker med Marad :)

Feli og Nicola skal da totalt mødes igen! Vi må dog nok hellere vente lidt med tråden, har et par fremtids tråde allerede, og det er lidt svært at holde styr på dem xD

Elora og Elaina kan sikkert godt bonde lidt over at blive tortureret x)
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 24.10.2019 10:15
Det er helt fint :) 

Fedt! Ja, tænker i hvert fald den tråd vi har nu også skal afsluttes først. Før vi begynder på den næste.

Fantastisk, jeg får oprettet en tråd til dem ;) Ow Elaina er også blevet forlovet med en lysets kriger, Talion Green :3 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9