Flere (virtuelle) skriveweekender

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 02.09.2019 18:35
Her kunne jeg godt bruge input.

Som mange af jer ved, holder jeg forlænget skriveweekend en gang om året i slutningen af august. Der bliver oprettet hurtig-svar-tråde, haiku-tråde, folk får dumme idéer til Kl against Humanity, og rekorder bliver slået. Jeg synes, det kunne være super hyggeligt gøre det noget oftere. Her er min tanke:

Vi har holder skriveweekender flere gange om året, f.eks. sidste weekend er hver anden måned eller sådan noget, men i stedet for, at det er et sted, man tager hen, så er det bare på kl. Der bliver oprettet nogle ekstra tråde til lejligheden som haiku-trådene, måske man kan opfordre folk til at invitere et par stykker hjem til sig for den weekend (jeg vil i hvert fald gerne invitere 2-3 stykker en gang imellem), måske der sker særlige ting in-game. Det kunne være i forbindelserne med in-game-festerne på kl.

Hvad tænker folk?
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 02.09.2019 19:09
Det lyder nice! Man kunne også gå all out virtuelt og holde noget discordhygge!

Kagen er jo løgn uanset hvad...
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 02.09.2019 20:24
Ja, det kunne være super hyggeligt! Som minimum til nogle runder Kl against Humanity
Krystal

Krystal

Skaberinden

5940
karakterer

Krystal 29.12.2020 16:09
Bringer lige denne her op igen, da jeg ikke er sikker på, hvornår vi kan mødes IRL igen..

Ville der være stemning for en online skriveweekend, evt. med nogle indslag på discord løbende i det nye år?
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12