Raider 25.08.2019 20:59
Jeg søger et par eventyr eller bare tråde til min skønne engel, Malik. Malik er ansat som bibliotekar hos Dianthos Bibliotek. Han er en meget imødekommende mand, og han er altid frisk på hjælp folk med finde de bøger som de søger. 

Dertil har Mailik en meget hullet hukommelse, han kan ikke huske hvem han var før at han blev genfødt. Ideer er at han muligvis har haft en herre som er årsagen til hans død, Maliks krop er nemlig fulde af voldsomme ar, og når han prøver på huske fortiden giver arne smerte fra sig. Man kan sige at hans hjerne har udelukke hans fortid som et slags forsvar.
Malik har meget mystisk udseende, han kommer fra syden men hans ud er speciel albino farvet før en mørk mand, han er en stor mand af kropsbygning og hans højde går over fleste personer i Dianthos. Han trives over alt i Dianthos, men han findes mest i den øvrig by og mellem delen af byen, der naturligvis også muligheder for at møde ham udenfor Dianthos når han er træt af byens larm.  

Alle slags ideer er velkommen, da jeg gerne vil videre med Maliks historie. Maliks profil