Venus 23.08.2019 19:58
Hej folkens,

Er endelig kommet ind i at skrive igen og håber det holder :) Til det formål, søger jeg nu nogle relationer til min ældste karakter, Venus, som jeg savner at have i gang.

Beskrivelse af karakteren

Venus er en varm (bogstaveligt) og venlig sjæl, der gerne vil og som regel også kommer godt ud af det med alle. Så længe, man behandler hende venligt og med respekt, kan hun overse langt det meste, og har af samme årsag venner nogle meget sære steder.

Hun har været forældreløs næsten så længe, hun kan huske og brugte det meste af sin barndom og ungdom i Dianthos' gader som lommetyv og det, der er værre (hun hr dog aldrig selv deltaget i mord eller grov vold). For nogle år siden, tog en skrædder hende ind som lærling, og nu arbejder hun som model og assistent for ham i et lille skrædderi på hovedgade. Hun er nysgerrig, naiv, evigt optimistisk og et virkeligt heldigt asen.

Søger

Til Venus savner jeg:

• Bare generelt venner og bekendtskaber. I kl's begyndelse havde jeg opbygget en del relationer, men som folk er kommet og gået og har lavet nye karakterer etc., har hun mistet sin in-game omgangskreds.

• Siden hun har en småkriminel baggrund, kunne jeg også bruge nogle, hun har kendt tidligere og måske støder på igen. Det kunne være mere eller mindre venligtsindede tidligere "kolleger" eller måske en byvagt, hun har været i kambolage med.

• Romantisk partner og/eller virkelig nær ven, som hun kan lave (lovlige) narrestreger med. Da hun er usandsynligt tilgivende og en tand blåøjet, kunne dette også lede til masser af drama, hvis det er det, man er til :P

Lidt om mig som rollespiller

Jeg er rigtigt glad for drama, når alle parter har noget i klemme og når karakterer bare hænger på hinanden mere eller mindre frivilligt, det kan være super underholdende x) Samtidig kan jeg også rigtigt godt lide afslappede, useriøse tråde, som jeg selv har nemmere ved at skrive. Drama tager tid, men er det ofte værd <3 Skæve/sjove tråde er jeg ikke god til, men vil gerne blive bedre til bare at give mere slip kontrolmessigt. Lummertråde skriver jeg ikke, men så kan man jo altid *censur*!
Jeg skriver korte til mellemlange tråde og kan godt folde mig ud i romaner, hvis det virkeligt stikker, men jeg foretrækker kortere :P Jeg er også glad for den slags tråde med korte svar (f.eks. højst 5 linjer), hvor man kan få fyret nogle stykker af sted.

Rimelig advarsel: Det skal siges, at mit aktivitetsniveau har været svingende og temmelig meget, før jeg kom i gang igen. Jeg håber, at holde niveauet, men tør ikke garantere det^^ Hvis du har tålmodighed til at risikere at skulle vente længe på svar og er interesseret, er jeg lykkelig (og har naturligvis samme tålmodighed til dig), og ellers har jeg fuld forståelse <3