Aktiv & Inaktiv /FC

Valkyrie

250
karakterer

Valkyrie 10.06.2019 20:02
Kunne læse på jeres side, at en karakter først bliver sat inaktiv, vis den ikke har været aktiv i et år, dog har dette faktisk gjort mig lidt ked, i form af FC, eftersom jeg har lagt mærke til, at rigtig mange gange, så er et Faceclaim reserveret, til en karakter der slet ikke har været aktiv i et halvt år til 4-5 måneder.. / ikke været i brug. Hvilket jeg syntes er super ærgeligt. 

Så mit forslag. 

At vis man ikke har været aktiv med en karakter i et emne/Svaret på en tråd, inde for 3 måneder, at så er karakterens FC ledigt igen. 

( Dette skal i så ikke være opmærksom på, andet end når i tjekker om FC´et er taget(Hvor man så kan tjekke den nuværende ejermands karakter´s aktivitet). Det betyder blot, at vis der en der gerne vil ha et FC, men det er taget af en der ikke har skrevet med karakteren i de 3 måneder, at så kan man få Fc´et. 
Blot så folk ikke kan stå og reserverer et Fc, til en karakter i hele et år, eller et halvt. Føler det alt for lang tid og begrænser rigtig meget. 

Blot en ide. :) 
Muri

Muri

King of Lummer

8644
karakterer

Muri 10.06.2019 20:05
Som en af dem der kom tilbage til KL efter en pause på 6-7 år, ville jeg blive rigtig ked af, hvis alle mine FC's var blevet taget af andre ^^
Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 10.06.2019 20:07
Her må jeg komme og være lidt negativ og være uenig. Selvfølgelig er det ærgerligt når det FC man vil have er taget, men jeg ville have en rigtig øv følelse af at komme tilbage, efter en smule inaktivitet, og så finde ud af at mit FC til en karakter er blevet taget, bare fordi jeg havde det virkelige liv at passe ^^ 

Valkyrie

250
karakterer

Valkyrie 10.06.2019 20:08
Jeg kan total godt følge dig, men så igen. 

Jeg ville blive super ked af at miste et FC og har faktisk også mistet et, som jeg virkelig holde af, men så igen.. kan også godt se lidt det unfair, i at beholde et i flere måneder til et år eller mere. Det lukker lidt muligheder for andre, til at få en karakter med fx, en de tænker, der passer perfekt! til deres karakter. :) 

Så ligeså vel som vi ville hade, at miste et, ligeså vel kan jeg også sætte mig ind i den struggle, at støde på at ens FC igen og igen er optaget, af folk, der har karakter de ikke rigtig har brugt i flere måneder/år. ^^"

" Syntes ikke du er negativ det mindste Helli ^^. 
Muri

Muri

King of Lummer

8644
karakterer

Muri 10.06.2019 20:13
Jeg kan virkelig godt se din pointe og jeg er da selv stødt på det samme op til flere gange, - at det FC jeg egentlig gerne ville bruge allerede er i brug af en inaktiv karakter. Men jeg synes til gengæld heller ikke det ville være fair over for dem der kom tilbage, og fandt ud af at alle deres FC's er blevet overtaget af en anden og nu skal de så selv til at finde helt nye FC's, til en karakter der måske er lavet ud fra lige nøjagtig dén skuespiller eller lign.
Jeg må også vælge at sige, at så må nye karakterer finde et andet FC. Der er trods alt stadig utrolig mange at vælge imellem :)
Hobbit

Hobbit

7603
karakterer

Hobbit 10.06.2019 20:18
Jeg må også erklære mig uenig, og dermed helt enig med Helli. 3 måneder er uhyre kort tid, i forhold til når det virkelige liv pludselig tager hårdt fat i en. Hvis en karakter er gjort inaktiv, kan jeg ikke se et problem i at spørge admins eller brugeren om frigivelse eller at det per automatik bliver frigivet. Men er mest fan af at man spørger først.
Så kan det godt være at man må sige øv det faceclaim kunne jeg så ikke få og finde på noget andet eller vente til det er frigivet.

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"

Valkyrie

250
karakterer

Valkyrie 10.06.2019 20:22
Vil lige påpege, at dette ikke er startet, grundet der et FC jeg vil ha. 
Det var mere en strøg tanke, fordi jeg kort lige er stødt på det, engang eller to, når jeg har ledt efter FC ^^. 

Men tænker ikke der så meget at snakke om mere så? :) 

Så jeg vil slette forslaget igen ^^

//Forresten tak for indput og for den lille debat :D, dejligt at få lidt indblik i hvad andre også tænker ^^
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 10.06.2019 20:44
Må lige give credit til Valkyrie for god håndtering. Jeg Lukker tråden :)
2 2

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Helli , Lorgath
Lige nu: 4 | I dag: 12