Blæksprutten 12.05.2019 12:08

Hr. Enzel Silene er et halvdyr med kattetræk og en personlighed meget lig en kats, men både hans ører og hale skjules bag flere lag af tøj, grundet hans foragt til sin egen fortid som slave. Han blev i tidernes morgen opdrættet i Rubinien, og senere solgt som en slags pyntegenstand/kæledyr, som man viste frem, for at vise status. Jeg tænker, at han egentlig blev behandlet ret pænt, taget i betragtning af andre typer slaver, men at han på trods af det hadede sin skæbne, og var villig til at dø, for at komme væk fra slavesystemet. 

Han er med årenes løb havnet i Dianthos under nyt navn, nyt dække og et nyt formål. For at overleve i hovedstaden, har han udnyttet sine observeringer af de magtfulde mænd og kvinder, slaveholderne, som han er vokset op med, og har derfor åbnet et bordel i centrum af Dianthos, hvor han driver ulovlig prostitution. 

Hans piger (og dreng/drenge) består primært af andre unge halvdyr, som han enten selv har headhuntet, eller har haft med sig fra Rubinien. Han tager sig meget lidt af, at han bruger andre sårbare væsner til sit eget formål, da han er meget pengegrisk og egoistisk, men så længe at pigerne holder deres aftaler med deres kunder, så bliver de behandlet rigtig godt i form af kost og logi, ca. 5 jadestykker om ugen, alt efter hvor hårdt de har arbejdet. Selvom de får løn, er det sjældent at de kan optjene en opsparing og derved købe sig fri, da det er forventet, at de selv køber sig til nyt tøj og skønhedsprodukter. 

Jeg søger lidt forskelligt. Jeg er rimelig åben for at lave ændringer i forhold til baggrund, for at få det til at spille med hans relationer.

• Prostituerede piger og en enkelt af hankøn. Det behøves ikke at være halvdyr, men det er hans varemærke. En af pigerne vil være hovedansvarlig for at drive biksen, når Enzel er ude af huset, og hun står endvidere også for at vejlede og oplære de nyansatte. Deres forhold til Enzel kan til tider virke helt familiært, men til tider er han meget streng.

• Stamkunder eller nysgerrige personer.

• En catnip pusher! Hr. Silene betaler godt!

• Eventuel tidligere ejer, som måske savner sin kat? Lol.

Hvis I har nogle karakterer, der passer godt til min afvisende og egoistiske hankat, eller måske vil lave en prostitueret, der skal have et ståsted og kunder, så skriv >:3