Bruger man tråder med under Mine tråde

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2290
posts
7
karakterer

Venus 28.12.2018 17:56
Folk har så mange karakterer efterhånden, at jeg ikke altid kan huske, hvem jeg skal tage fadt i omkring igangværende tråde. Man kan selvfølgelig bare klikke på karakterens navn, men kunne være rart, hvis brugerens navn også stod der f.eks. egen kolonne. Tænker også, det kunne være nyttigt, hvis man ved, en bruger er på ferie el.l. og man hurtigt kan se, hvilke tråde, man evt. kan vente med eller lukke.
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3291
posts
19
karakterer

Dragonflower 28.12.2018 17:59
Står der ikke allerede en 'tagget af' kolonne med brugerens navn? Gør det hvertfald på desktop udgaven.
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2290
posts
7
karakterer

Venus 28.12.2018 18:03
Nu kan jeg ikke lige se det, da jeg ikke har nogle skyldnere (en blandet fornemmelse x3), men det står der i hvert fald ikke under 'Igangværende'. Der kunne jeg i hvert fald godt tænke mig det ^^
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3291
posts
19
karakterer

Dragonflower 28.12.2018 18:08
Ah, yes! Det er kun under dem du er tagged I den er! ^_^
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5773
posts
21
karakterer

Krystal 28.12.2018 18:09
Nogen bud til, hvordan det skulle håndteres med flere tråd-deltagere, - for det kunne jo sagtens tilføjes, det bliver bare hurtigt lidt layoutmæssigt besværligt x)

Jeg har i øvrigt (noget helt andet, men altså) planlagt at folk skal kunne tilføje et fraværs-felt til deres profil, så man tydeligt kan se, hvis de er væk i en længere periode :3 (nu du snakkede om det med ferie)
~ Krys ~

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2290
posts
7
karakterer

Venus 28.12.2018 18:17
Fraværsfelt lyder faktisk meget godt, så kan man evt. lave en tråd grå, hvis alle -1 brugeren som kigger på Sine Tråde er fraværende.

Og det er en fair pointe... måske man kunne sætte den til den, der sidst har tagget nogen? Eller man kunne skrive 'flere deltagere'. Ville self. være optimalt med et gardin(mener jeg det hedder) med en liste, men det giver jo problemer i længere tråde.
1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Lux , Alianne_ , Mong
Lige nu: 4 | I dag: 7