Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.08.2018 21:56
solen kastede sine sidste stårler hen over tærnen varmen var blivet til lidt kolder og det nød  mange dyr og mennesker.det hadet været for varmt og selv ulve måtte søge til vand Hulderne for at køle sig af det galte også en ung ulv som hadet haft det for varmt inden i sin hemmelig landsby han sad i vandkanten af en sø og nød den kolde vand der lå der. For ham hadet det varet en hård uge og jack hadet valgt bare at slappe af denne ene gang skyld uden nogle pligter eller søskende eller noget som helst. Han ville nyde de sidste par timer. Amazonitskovene  skoven hadet været hans hjem i mange år han kendte det ud og ind vor hans græse var og hvor  de fleste dyr opholdte sig, han var en god jager og det kunne man også se på hans krop. Jack hadet været mange steder i landet for at jage efter bytte men det så ud til at dyren var ved at vende tilbage så nu skulle han ikke så langt igen.jack rejste sig stille op og hoppet i søren stille og rolige for at svømme lidt rundt i det han var ikke så bange for hvad der måtte være der ude som alle andre men han holdte dog ørne og øjne med sig når han nøde braden 
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 03.08.2018 22:21
Mørket var så småt ved at falde på og Elmira havde faktisk travlt, hvis hun skulle nå tilbage til byen. Hun havde fuldkommen glemt tiden, da hun havde tilbragt flere timer ved Emeriz hvilested. Hun havde fortalt ham det hele, hvordan hun ikke forstod sig på væsnerne i landet og hvordan nogle opførte sig yderst besynderligt for hende. Hun fik aldrig nogen svar, men så følte hun i det mindste at hun kunne tale med nogen, som forstod sig på hendes situation. Hun var ikke som alle andre, nej, hun var slet ikke en del af landet, sådan rigtigt. Kun fordi hun lignede et menneske, det var den eneste grund til at hun faktisk kunne bevæge sig rundt uden at vække opsigt.

I hendes favn bar hun en stofpose med hendes perler. Perlerne betød en del for hende, men for andre ville de være værdiløse, så hun var ikke bekymret for at nogen ville stjæle. Selvfølgelig var mørket ved at falde på, så hun var ikke sikker på, hvilke skikkelser hun kunne møde i skoven. Dog gjorde hun hold ved en sø. Hun skulle lige have vejret og genopfylde hendes pose til vand, så hun kunne klare turen hjem. Den grønne kjole var som syet til hende. Den var løs fra taljen og ned, men stram omkring hendes overkrop. Der var ingen stropper i, i stedet var den bundet sammen lige over hendes bryst. Kjolen gik hende kun til knæene, men var dejlig luftig i det fugtige og varme vejr. Men som hun sad ved bredden og rakte sin vandflasken mod vandoverfladen, havde kjolen lagt sig rundt om hende. Hun hvilede mod hendes skinneben og fyldte roligt vandflasken uden at tænke på, at der kunne være nogen i søen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.08.2018 22:33
jack hørte noget ved søgen han turde ikke vende sig rundt for vis det var en fjende stille sprang han bag over for at køle sig lidt af igen men efter et stykke tid svømmet han hen mod bredden igen han fik dog set person var i en form at en kjole så han tænke  det var en elver dem hadet han ikke noget i mod overhovet men han vidste ikke om person var en ven eller Fjenden eller noget andet i den stil. Jack smilte dog lidt men svømmet videre hen mod et spring vand  lå ikke langt der fra her rejste han sig op så det plaske lidt mens han steg ind i vandfald godt nok var den lille men stor nok til at kunne vaske sig i  jacks hale stak lidt ud og lavet små plask med det vand som vandet fik leget med jack nød den kolde luft og vidste ikke helt hvad han skulle gøre lige nu men jack prøvet lidt at lokke den fremdet person tætter på så han kunne snakke med den for den virkede ikke troen lige pt.
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 03.08.2018 23:27
Elmira skænkede det ikke en tanke, at der kunne være andre ved søen. Hun var travlt optaget af at fylde posen med vand, men det var ikke helt så nemt, som hun faktisk havde håbet på. Et lavt suk undslap hendes læber, som hun endte med at sætte sig helt ned og stikke de bare tæer i vandet. Et nydende suk forlod hendes læber, som hun kunne mærke hvordan hendes krop blev mere afslappet. Det lidt vand hun havde fået i posen valgte hun at drikke med det samme, så kunne hun slukke den umiddelbare tørst, som hun havde haft et stykke tid nu.

Lyden af vand og plask, fik Elmira til at kigge ud over søen. Hun kunne svagt fornemme noget ved et mindre vandfald, men som hun ikke så særlig godt i mørket, troede hun lidt at det bare var hendes øjne, som drillede hende. Hun var nok for udmattet til at gøre noget ved det. Alligevel fandt hun det nødvendigt at være sikker. ”Er der nogen?” spurgte hun forsigtigt, hendes stemme var blid og mild. Hun var en anelse forsigtig med at tale for højt, da hun helst ikke ville have de forkerte typers opmærksomhed. Elmira lagde atter posen tilbage i søen for at fylde den med vand igen. Hvis det var en vildt fremmede person, som havde den forkert udstråling, så skulle hun helst have tiden til at stikke af. Hun var heldigvis god til at løbe, så hun var på vagt efter den mindste lyd lige nu.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.08.2018 23:49
jack hørte stemmen og kikket så ud af vandet for at se hvem der talte men måtte svare hun hadet nok hørt ham ” tja bare en ensom ulv som ikke kan holde varmen ud ” svaret han blidt og stille mens hans øjne kikket lige på hinden han kom stille ud af vandet og gik stille over mod hinden dog uden at tænke på han ikke var tildækket af noget tøj men han hadet jo også pæls  han bukket let for hinden ” mit navn er jack og holder til i skoven her ” svaret han stille og rolige blikket kom stille op og ned af hinden hun var ikke nogle elver men heller ikke en duft af en kvinde så hvad var hun jack kikket lidt rundt for at sikker sig for at hun ikke hadet ander med sig han var jo en vild ulv. Jack var mere rolige da det ikke så sådan ud. Dog uden at være  uhøflige sagde han stille ” du ikke her fra er du vel ??” svaret  jack lidt spørgeren
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 04.08.2018 00:27
Svaret fik hende til at rynke på brynene, som hun lagde hovedet let på skrå. En ulv, som kunne tale. Stemmen lød ikke dyster, så Elmira var ikke helt så bekymret for ham, som han kom nærmere. Men hun holdt alligevel godt fat i posen med vand, i tilfælde af at hun ville være nødt til at stikke af. Elmira forholdt sig dog i ro for nu. Så længe han ikke kom for tæt på. Elmira lod blikket dale mod søen igen, da det gik op for hende, at han ikke bar nogle klæder til at dække sig selv til. Nok havde han pels, men var han ikke opdraget til at iklæde sig tøj overfor kvinder? Hun rynkede næsen og bed sig i underlæben. Han var hurtig til at præsentere sig selv, som hun tøvede for en stund, før hun rejste sig op og tørrede posen af, før hun placeret den i hendes bælte. ”Claíre” præsenterede hun med et stille nik.

Hun var ikke sikker på om hun brød sig om, at han valgte at dufte til hende. Det virkede en anelse underligt og hun forstod ikke hvorfor. Dog rystede hun på af hans spørgsmål, for han tog fejl. ”Jeg startede min rejse i denne del af skoven” forklarede hun stille. Hun havde været i den ældre del af skoven i mange år efterhånden, men hun måtte indrømme, at hun ikke var stødt på ham før også selvom han lod til at holde til i skoven, men det var også en stor skov, så de kunne have gået forbi hinanden mange gange uden at vide det.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.08.2018 10:00
Jack kunne godt fornemme at hun ikke var vad til at se  en nøgen så han peget stille hen mod sit tøj ” jeg..smutter lige hen og tager noget tøj på det lægger lidt længer væk ” svaret han stille og begyndte at gå der hen mens halen flaveret stille rundt jack kikket dog lidt efter hinden med et smil på læben. Efter nogle få minutter kom jack tilbage han hadet taget sorte leder bukser på og en vid trøje som sad godt til ham mens han hadet en kappe om sig og et sværd på siden . Jack gik stille tilbage til hinden og stod lidt stille ” arre det var beder....når fortæl hvad er du for en jeg har ikke set en som dig før ” svaret jack mens han lytte godt efter til hvad hun sagde. Fule fløjte lidt i  den sidste aften sol der var og det nød jack på tros af  varmen hadet været ham virkelige hård på det sidste jack bar en halskede som var et våben skjold med en hånd der tændte  noget ild eller det var mere en pote  ind en hånd.jack vidste ikke helt om han ville hjem til sin Familie i nu men det skulle vist nok gå lidt tid før deet kom på tale igen jack følte sig alt for mget bundet der..neej han var en eventure der kunne lide at lære nye mennesker at kende 
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 04.08.2018 17:17
Elmira skævede kort mod ham, som han selv kom frem til samme konklusion som hende. Det var ikke velset at være nøgen i et fremmed selskab og da slet ikke overfor en anden kvinde. Elmira havde selv prøvet det på egen krop, hvordan mænd ønskede at udnytte kvinder, hvis de var for let påklædte eller ikke bar noget tøj. Derfor sørgede hun altid for at have tøj på. Så følte hun sig også mere sikker. Dog nikkede hun til hans ord, som han forsvandt for at få tøj på. Så var det nemmere at snakke med ham også, som han kom retur igen.
Hans spørgsmål lød næsten som et krav, som han bad hende om at afsløre hendes natur. Racen. Hun rynkede let på næsen og bukkede hovedet svagt. "Jeg er menneske, hr" forklarede hun med et nik med hovedet for at understrege hendes pointe. Hun lignede et menneske, der var ikke noget som afslørede noget andet. Kun farven på hendes blod, men det kunne han ikke se, da hun ikke var såret. Hun lød blikket hvile på ham, som hun ikke var hel tryg ved hans udseende. Ulve kunne være nogle farlige typer og han havde også et sværd i sit bælte, så hvad mon han brugte det til?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.08.2018 18:10
jack kunne fulgte hindens øjne ned mod sit sværd og kunne næste gætte hvad hun tænke på "jeg er ikke så farlige som jeg ser ud.." svaret jack stille og rolige mens han  stille sig op af et træ han sukket lidt igen da hun sagde hun var et menneske jacks far var ikke glad for mennesker overhovet ikke jack kikket så rundt for at se om han kunne se noget af sin folk i nærheden men han bliv mere rolige " du må passe på hvor du går Elmira i sær lige her min farer ikke glad for mennesker " svaret han lidt trist og begyndte at gå stille  " hvor var det du var på vej hen ?? " spurten han stille hinden om for han kunne ikke huske om han hadet spurt om det men det kunne jo være.men i den er varmen var det svært at huske jack kikket ned mod sit sværd igen og sagde så " jeg bruger kun den her vis jeg ikke har mere enagie " svaret jack stille og smilte lidt mod Elmira mens han lyttet efter sine brødre som var spredt ud i skoven men lige nu  var det vist kun ham  jack prøvet at være så i møde komndene som overhovet mulige over for dette menneske som overhovet mulige menst fordi det ikke var så tit han fik lov til at snakke med dem men   holdte ham ikke tilbage
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 04.08.2018 19:24
Hendes blik dalede mod sværdet, som han forklarede sig. Et stille smil gled over hendes læber, som hun endte med at smile. Det gjorde hende da lidt mere tryg at vide, men kunne man stole på ham? Elmira havde ikke gode erfaringer med mænd, men han virkede ikke synderlig skræmmende foruden ulve udseende. Men hun dømte ikke for han lød flink. De grønne øjne hvilede på ham, som han kom med en advarsel. "Jeg kunne ikke drømme om at skade Dem eller Deres familie" hendes stemme var blød, behagelig og sød, som smilet var forsigtigt. "Men hvis De insisterer, så kan jeg godt gå" svarede hun stille. Hun lagde armen rundt om sig, som hendes blik gled mod skoven. Hun havde jo faktisk travlt, men hun glemte ofte tiden.
"Hjem" svarede hun med et smil på læben, hun strammede grebet om posen med perler i. Hun havde kun lige lavet dem, så hun ville helst ikke miste dem. Hun nikkede forstående overfor Jacks forklaring omkring sværdet. Hun ville ikke blande sig.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.08.2018 11:26
Jack kikket med et skvæt smil mod hinden og nikket ” det ved jeg... det du ikke den første der har sagt men....min far har meget stor had ” svaret han så ærlige og kikket lidt op og ned af hinden hun så nu meget smuk ud men  sagde jack nu ikke noget højt om. Jack smilte lidt mere da hun sagde hun var på vej hjem han tænke sig stille om og sagde så med blid stemme ” har du lyst til noget selvskab på vejen jeg er ikke så bange for skoven her om natten faktisk ser jeg beder om natten ind om dagen ” svaret han mens han peget på sine øjne lidt plus det ville også være en god undskyldning for ikke at komme hjem med det samme jack kunne fornemme hun var en person som hadet set mange ting også der for han tog sig den tid som han gjorder. Jack lovret rolige med sine hale blidt  som stak ud af buskeren på ham. Det var nu rat at møde en igen her ude det var ikke særlige tit han fik lov til at snakke med en som hinden jack fik øje på perleren og  nikket ned til dem ” hvad bruger du dem til ??”
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 05.08.2018 11:44
Jack havde ret, der var mange forskellige typer af mennesker, men der var bestemt ingen grund til at være nervøs for hendes intentioner. Hun havde vandret igennem skoven i mange år efterhånden og aldrig lavet ballade, så hvorfor skulle hun lige pludselig begynde på det? Et blidt smil hvilede dog over hendes læber, som hun tog en dyb indånding, hun sukkede let af hans ord og lod blikket dale mod hendes hænder. Hun gned dem nervøst mod hinanden. ”Det er jeg ked af at høre, hr.” lød det stille fra hende. Landet havde været igennem en del og Elmira havde i lang tid blot betragtet det hele fra en flydende tilstand, men med denne krop var hun nu i stand til at opleve det hele på egen krop. Det var ikke alt, som var lige godt dog. Forslaget om at følge hende hjem fik hende til at smile blidt, hun overvejede dog for en stund. Kunne hun sige ja, til en vildt fremmed mand? ”De behøver ikke spilde tiden på mig” lød det høfligt, som han måske havde andet at se til. Dog rettede Elmira let på hendes kjole, som hun fik rejste sig helt op. De bare tæer legede lidt i græsset, som hun smilte stille. ”Jeg har gået turen mange gange, så jeg burde ikke fare vild” lo hun stille. Hendes latter var sød og blid, som hun dog knugrede hænderne rundt om posen med perler. Hun havde ikke lyst til at forklare det overfor ham. Det var en privat ting og noget, som han næppe ville kunne forstå. ”Jeg laver dem selv..” hendes stemme var en anelse tilbageholdende, som hun skævede mod søen. ”De indeholder min magi” forklarede hun stille. Men stoppede forklaringen der, der var mange måder at bruge magi på, men Jack ville næppe kunne gætte formålet med perlerne, medmindre hun forklarede det i detaljer.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.08.2018 12:25
    Jack smilte og grinte af hindens ord og sagde så ”  mit tid er noget jeg selv bestemmer hvem jeg ville bruge den til og på ” svaret han med et blik i øjet og kikket hen mod søren der var nu meget smuk her  det var ikke noget jack  var vand til at se  men da hun begyndte at snakke igen smilte han og sagde så ” de er smukke det må  ” svaret han stille men begyndte at gå stille ”det ville nu være rat at have nogle a snakket med i stede for kun ulve og dyr ” svaret han stille og rolige mens jack vente på hun skulle gå  det ville glæde jack meget at kunne få lov til at snakket med et andet væsen jack kunne enlige godt lide dette menneske men det  sagde han ikke højt hun var hjemlige  gjorder ham ikke den midste overhovet jacks blik ratte sig lidt da hun ratte sin kjolde han hadet arldige forstået hvorfor kvinder hadet det på sig men det var godt i nolge stunder jack sukket rolige og vente på hun måske sagde oki at gå noget af vejen med ham det ville ikke være sært vist han gjorder
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 05.08.2018 13:20
Det var ikke fordi hans ord ikke betød noget, men Elmira følte ikke at hun skulle tvinge ham til at følge hende hjem. Det var der i virkeligheden ingen grund til. Men hvis han blev ved med at insistere, så ville hun nok også lade ham følge hende. Selskab var jo aldrig så stort et problem, det kunne sikkert være hyggeligt nok. Hun kiggede en anelse forvirret på ham, smukke? Hun havde nu aldrig set perlerne som noget smukt. Eller jo måske lidt, men det var ikke formålet med dem. Den sølv lignende farver afspejlede blot hendes blod, så det var et meget naturligt udseende for hende.

”Jeg kan ikke forhindre Dem i at følges med mig” lød det roligt fra hende. Så vidt hun vidste var landet endnu frit for hans slags, så der var ingen som forbød ham i at følge med hende. Elmira kunne da også sagtens klare noget selskab, som hun stille bevægede sig op på siden af ham og nikkede let med hovedet. Hun var klar til at gå videre og havde også skaffet vand nok til at kunne klare turen hjem uden problemer. De grønne øjne gled dog mod himlen, som et blidt smil gled over hendes læber, aftenen virkede fredelig og rolig, Elmira var ikke bekymret også selvom man kunne møde mange skumle typer i skoven, så var hun hurtig til at løbe, så ofte løb hun bare fra problemerne. Heller det som at nogen skulle komme galt afsted.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.08.2018 13:35
Jack  smilte og fulgte  med hinden for det var jo hinden som kendte vejen Hjem til hinden det var nu rat at gå med en noget af vejen hun virkede flik nok stille rette han sit blik mod hindens menst for at få øjne kontakt han ville se om han kunne få hinden til at rødme lidt ” så du har altså boget her ud hele livet ” svaret han stille det var ikke mange mennesker som kunne holde sig i ilve her de fleste var faktisk  hadet forladte skoven og søgt mod byen i stede for. De gjorder heller ikke jack noget så var det nemmer for ham og hans familie ikke at blive set overhovet  han elsket sit hjem men kunne også lide ander ting så som at feste og drikke lidt en gang i mellem jack tog sig lidt på nakken  menst fordi varmen begyndte at brende ham i nakken ” den forbandet varme er ved at tage livet af mig man kan næsten ikke gå nogle steder ” svaret han mest for at få en samtale i gang jack kunne ikke lide at der bliv forstille nogle gang også mest fordi han ville lære hinden at kende 
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 05.08.2018 14:02
Det var ikke nemt for Elmira at give udtryk for sine lyster og hun havde svært ved at opfange, når nogen forsøgte at flirte med hende. Der var ingen, som havde lært hende det, så hun opfangede sjældent signalerne før det var for sendt. Derfor så hun ikke nogen problemer i at møde hans øjne. Øjenkontakt var blot en høflig gestus for hende, når man snakkede med andre og prøvede at føre en samtale. ”Jeg har været lidt omkring i mine år i landet” startede hun ud, som livet havde vist hende mange veje. Hun var lige nu i færd med at genopbygge nogle ruiner, noget hun dog gjorde i al hemmelighed for ikke at blive forstyrret. Det var rart at give noget tilbage til landet for de år hun allerede havde levet. Hun følte, at hun skulle være taknemmelig for stadig at være i live. ”Men jeg vender altid retur til Amazonitskovene” lød det med et kærligt smil på læben. Det var her hun følte den stærkeste forbindelse og så kunne hun være i nærheden af hendes forgængers hvilested. Emeriz.

Hans udbrud overraskede hende let, som hun ikke kunne lade vær med at le lidt. Hun var mere eller mindre afslappet, som hun greb posen med vand. ”Sæt Dem ned på knæ, så skal jeg nok hjælpe Dem med at køle lidt ned” det var et tilbud og intet andet. Elmiras lange hår hang dog ned ad ryggen på hende. Men hun satte det aldrig op, mest af alt fordi det var ment til at skjule symbolet i nakken på hende. Desuden så fik hun det aldrig varmt, så længe hun kunne gå i bare tæer.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.08.2018 14:33
Jack  vidste ikke helt om han kunne stole på det men han trak sig på skulderen og sagde ” okie det..det vel oki ” jack satte sig rolige på en sten mens varmen ligesom brendte på ham i nakken han vidste ikke hvad Elmira  hadet tænk sig men det kunne vel ikke skade at stole lidt på hinden hun virkede meget sød han kunne godt lide hindens lange røde hår det minde ham om en der hjemme  jack smilte lidt og rystede på hovdet  det var et oversåter kappilte og jack måtte leve sit liv igen. Jacks blik kikket lidt bag ud men det var svært da Elmira var bag ved ham stille spurte han med forskigtit stemme ” hvad ville du gøre ?” jack var ikke vand til magi på den måde men han stolte dog lidt på Elmira stille kikket han ned på en smuk bloms som fanget hans opmærksomhed den var smuk og hadet også en pæn fave han hadet set dem før den her var bare pænere den skindet lidt i solen stråler og tryllle band ham næsten men han rysted det af sig og vendte blikket igen for at se hvad der ville komme til at ske  med det hun ville gøre
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 05.08.2018 14:48
Utroligt nok, så lod Jack til at være villig til at stole på hende. Hun så ikke at der var noget i vejen for det, måske fordi hun selv havde nemt ved at stole på andre. Elmira var dog en anelse tilbageholdende i begyndelsen, da hun lige skulle se fremmede an, før hun begav sig ud i at hjælpe dem. Men nu hvor Jack lod til at have det varmt, så fik hun lidt ondt af ham. Hun smilte til hans ord, som hun gik om bag ham og fandt et stykke stof frem fra hendes bælte. Hun tog posen med vand og hældte ud over stoffet, så det blev gennemblødt. ”Hjælpe Dem” forklarede hun med et forsigtigt smil på læben. Hendes stemme var varm og betryggende, som hun lukkede posen med vand og forsigtigt tog fat i det våde stykke stof for at lægge det mod hans nak. Hun pressede det stille imod hans nakke, før at hun trak hånden til sig. ”Det burde kunne holde Dem afkølet for noget tid” sagde hun med et smil på læben. Hun satte læderposen tilbage i hendes bælte, som hun smilte for sig selv. Elmira brugte sjældent magi på andre, mest af alt fordi det var forbudt og så var effekten ofte mere midlertidig end den løsning hun havde brugt for at køle ham ned.

”Skal vi gå videre?”
spurgte hun efterfølgende, som hun havde samlet sine ting sammen og var klar til at gå videre. ”Hvis De får det varmt igen, så skal De bare gøre stoffet vådt på ny” forklarede hun med et smil, der var intet svært i det og selv kan skulle være i stand til at gøre det uden hendes hjælp.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.08.2018 15:24
Jack kunne ikke lade vær med at guse og hive lidt da det kolde vand kom ned på hans nakke han rømmede lidt men smilte så ” tak det køler lidt mere nu ind det andet ” svaret han glad og bukket sig rolige ned for at plukke den smukke blomst han gav den stille til  Elimira og smilte varmt til hinden ” her den er til dig den minder lige om dig lige så smuk ” svaret han stille og kikket lidt ned i jorden og tog sig i nakken han var ikke god til det med ord men han prøvet da og holdte sig ikke tilbage lige med det i hværfald jacks blikket så stadige lidt ned men trak kappen lidt op sig som han  nød det kolde klud det var virkelige rate det her og jack kunne godt lide det  stille gik han tætter på Elmira men ikke for meget hun skulle  kunne være der ” jeg elsker mit hjem  men nogle gang kan det godt blive for meget selv for mig ”  sagde jack stille og gik rolige videre der var mange spænde ting i verden og jack ville mærke det hele føle det hele og se det hele blikket så igen op mod skyren det var begyndt at bliv lidt mørker men det gjorder nu ham ikke noget han så lige så godt om natten som om dagen  det eneste han skulle bekymrer sig om ville være at komme helskindet hjem igen

Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 05.08.2018 16:06
Det var meningen, at stoffet skulle være koldt, ellers ville det umuligt kunne afkøle ham og havde hun brugt noget varmere vand, så ville der ikke gå længe før at han atter ville have det varmt. Dog kunne Elmira ikke lade vær med at smile af hans reaktion. Det var umuligt noget, som kunne gøre ondt på ham. ”Det var så lidt” svarede hun med et smil, som hun dog undrede sig over, at han pludselig bukkede sig ned. Da hun så, at han plukkede blomsten, tog hun stille imod den, før at hun satte sig på hug og løftede hånden for at holde over blomsten, eller der hvor han havde plukket den fra. Hun lavede en rullende bevægelse med fingrene, så blomsten vendte retur til sin smukke form. Hun havde dog stadig blomsten i hånden, som han havde plukket. Hun gjorde et nik til ham og satte blomsten op i hendes hår. ”Tak” lød det med et smil på læben. Hun havde intet imod at plukke blomsterne, men mente altid det var en god ide, at lade naturen værre i fred, så hun ønskede at give blomsten en ny chance på livet.

Elmira lyttede til hans ord, som hun nikkede stille i bekræftelse på hans udtalelse. Hun havde ikke problemer med at være enig med ham, men hun havde aldrig haft en familie at vende tilbage til. Hun havde kun Emeriz, men det ville være for svært at forklare for ham. Elmira fulgte hans skridt, som hun dog gik et stykke foran ham, for at vise vejen. Han kunne umuligt vide hvor hun boede henne. ”Eventyrer er også langt mere interessant, når de bliver oplevet på egen hånd” sagde hun med et blidt nik.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12