Søger folk at skrive med

Noche

Noche

Watching in the shadows

213
karakterer

Noche 14.05.2018 21:19
Hej folkens
Jeg har fået godkendt en ny karakter, nemlig Mira Gammera, en simpel farmer pige der leder efter eventyr! Jeg har ikke været så aktiv her inde fordi det hele stadig er nyt og farligt - men jeg er frisk på at komme ordentligt i gang!

Er der nogle der ude der er friske på en tråd eller 10?

Regards
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 14.05.2018 21:27
Jeg er altid frisk på en tråd eller 3 :D

Jeg har James som lige er blevet varulv så han aner ikke hvad det vil sige, eller hvad han skal gøre af sig selv.
Han har altid gået for sig selv da han kan se spøgelser grundet et tallent og snakker tit med dem. Han har ledt efter sin søster i 30 år og fundet hende en gang (gammel bruger) og har ikke set hende siden.
Så han ved ikke hvordan han skal opføre sig rigtigt blandt mennesker og tiltaler dem bare som han finder passende.

Så har jeg Xaphan som er halvt engel og halv dæmon.
Han er lysets ridder og er afhøring mester.
På sine rigtige dårlige dage kommer hans dæmon side frem og så bliver det som regel ikke ret kønt. (Bare rolig spiller han ikke så tit på den måde)

Har også Ompries som jeg ikke rigtig bruger xD
Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 15.05.2018 08:06
Jeg er frisk! Jeg har heller ikke være så aktiv ang. Tråde. Måske kan det hjælpe med at få nogle flere..

Jeg sender gerne en PM senere, altså når jeg engang kommer hjem igen. ;)
Noche

Noche

Watching in the shadows

213
karakterer

Noche 15.05.2018 09:46
Jeg er altid frisk på en tråd eller 3 :D

Jeg har James som lige er blevet varulv så han aner ikke hvad det vil sige, eller hvad han skal gøre af sig selv.
Han har altid gået for sig selv da han kan se spøgelser grundet et tallent og snakker tit med dem. Han har ledt efter sin søster i 30 år og fundet hende en gang (gammel bruger) og har ikke set hende siden.
Så han ved ikke hvordan han skal opføre sig rigtigt blandt mennesker og tiltaler dem bare som han finder passende.

Så har jeg Xaphan som er halvt engel og halv dæmon.
Han er lysets ridder og er afhøring mester.
På sine rigtige dårlige dage kommer hans dæmon side frem og så bliver det som regel ikke ret kønt. (Bare rolig spiller han ikke så tit på den måde)

Har også Ompries som jeg ikke rigtig bruger xD

Varulven lyder spændende! Sender dig en pm
Noche

Noche

Watching in the shadows

213
karakterer

Noche 15.05.2018 09:47
Jeg er frisk! Jeg har heller ikke være så aktiv ang. Tråde. Måske kan det hjælpe med at få nogle flere.. 

Jeg sender gerne en PM senere, altså når jeg engang kommer hjem igen. ;)

Ser jeg frem til :)
zombie

zombie

Taberen

49
karakterer

zombie 15.05.2018 14:26
Jeg har Caedmon som er tidligere slave og nu fuldtids-rebel. Kan du bruge ham til noget?? :) 
Noche

Noche

Watching in the shadows

213
karakterer

Noche 15.05.2018 15:56
Jeg har Caedmon som er tidligere slave og nu fuldtids-rebel. Kan du bruge ham til noget?? :) 

Jeg er frisk :)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 21.05.2018 22:03
Gud! Jeg har helt glemt at tage mig sammen til at svare på den her! :o

*Ahem!* Tillad mig at præsentere!... *Venter på trommehvirvel men intet sker, så peger på sine karakterer i stedet for*

Alicia: Hun er en selvstændig, kvindelig halvelemental, der lige har forladt bygarden (nærmere om dette kan læses under emnet "Henrettelse og død"). Hun er pt. ved at blive slået ihjel, så hun kan genopstå som engel, og jeg kunne måske godt tænke mig, at emner med hende venter til, det er sket? Jeg nævner hende alligevel, fordi muligheden er der :3

Lykke: Lykke er dæmon og kriger for Mørkets hær. Hun er ret ensidig, og hun mener, at dæmoner hører til øverst i fødekæden, hvilket gør, at hun ikke rigtigt nærer respekt for andre racer. Hun er dybt loyal over for Mørket. Hun er helt igennem ond og kan generelt godt være ret ubehagelig.

Neesja: Neesja er halvdyr. Hendes dyreside er en blanding af slange og flagermus, men det er klart slangegenet, der skinner mest igennem. Hun er generelt glad for naturen og dens væsner, men hun er meget påpasselig omkring alt, der ikke er "skovens racer" så at sige. Hun lever mest af jagt, men hun tjener generelt penge på hvad som helst.

Shinji: Åh ha. Min drillesyge, altid glade pirat, der tilfældigvis er varulv. Han lever livet let og tager generelt ikke tingene så tung (der er undtagelser). Han er pt. uden skib, og han overvejer at forlade sølivet.

Thalanil: Mit seneste skud på stammen, er min dusørjæger, der er en blanding af bjergelver og mørkelver. Han lever for at jage eftersøgte, men han tager af og til også arbejde som lejesoldat, når han lige har tid og lyst. Han er ikke så udviklet endnu, så hans personlighed er mere eller mindre vejledende.

Det var mine karakterer! Hvis der er noget, du synes er relevant, så sig endelig til ^_^

-Karanu

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9