TheEvilQueen 15.03.2018 21:48
Altså jeg har massere at karakterer, som hun kan møde (:
Lad mig lige se... hvis hun vil møde en, som er venlig, så er
Senya eller
Smo mit klare bud (når Smo altså er sluppet ud af hovedstaden). Hun er sød ved de fleste, medmindre hun har grund til andet og er healer, så hvis Merissa skulle komme til skade og ikke vil ind i Hovedstaden pga. Kiles Orden, så kan Senya klare noget healing.
Vil hun derimod møde en lidt "ondere" karakter, så har jeg min Tusmørkegænger
Lady Phersefone. Jeg kan ikke helt regne ud, hvordan de to skulle møde hinanden, sådan lige umiddelbart, men måske ved et rent tilfælde? Jeg har også en idé om, at jeg skal have et gå-i-søvne emne med hende på et tidspunkt, så måske Merissa kunne hjælpe hende tilbage til Herregården hvor hun bor, og hun på den måde har fået sig en ally i Lady Phersefone? Hun er trods alt ikke en som er dum at kende, da hun er medlem af den "grevskabelige" familie i Tusmørkedalen.
Lad mig lige se, hvem har jeg mere? Jo, jeg har også min dværgedame
Halte Y, men hun er pt. ved
Dødens Kløft. Men skulle Merissa forvilde sig den vej, så er jeg sikker på, at Y ville tage hende under sine vinger. I hvert fald i lidt tid.
Ellers tror jeg ikke rigtig, at jeg har nogen, som kunne have interesse. For
Myssa holder til i Hovedstaden og der er jo Kiles Orden, og det er jo ikke godt for Merissa. Eller i hvert fald ikek ufarligt. Jeg mener... vi kan godt gøre det, men chancen for, at hun vil blive fanget er jo stor.
Min kentaur
Daya er fanget i Amazonitskovene for tiden, så hun er svær at få fat i. Og det var vidst de karakterer jeg har.