Liv søger børn!

Rabbit

Rabbit

2365
posts
12
karakterer

Rabbit 22.02.2018 05:45
Min dødsengel Liv (tøhø) er ca. 6000 år gammel, og hun har en allerhelvedes masse børn! Hun finder jævnligt et hankønsvæsen til at avle et eller flere børn med hende, og hun opdrager og oplærer børnene til at være sjælehyrder ligesom hende, da hun jo ikke kan være overalt på én gang. 

Liv mangler børn at interagere med, så hvis du har gået og tænkt, "Så for søren, bandmand Jørgen, jeg kunne godt bruge en ny karakter!", så er det dig, jeg leder efter! Liv er en engel, men hendes forhenværende race er ukendt. Det vil sige, at hendes børn at ligne hvilken som helst race, så hvis du altid gerne har villet lavet en havfrue? Så passer det fint! Liv er ikke kræsen, så så længe hendes mage kan avle børn med hende, så er hun glad. Hun har børn med alle racer og blandingsracer, I kan finde på!

Liv har ikke nødvendigvis specielt meget kontakt med sine børn, så I er ikke bundet af, at altid skulle spille med hende, men hun er en utrolig kontrollerende og manipulerende mor, så hun vil helt sikkert gøre alt for at stikke sin næse i sine børns sager. Hun ser ikke sine børn så tit, men når hun gør, er hun ekstremt omklamrende og vil helst gerne putte og kysse dem hele tiden, også selvom de er voksne. Hun elsker sine børn mere end noget andet i hele verden, og hun vil gøre alt for at beskytte dem.

Det eneste krav, jeg kan finde på til hendes børn er, at de har det samme efternavn som hende (Chaia), men det er mest, så I er nemme at genkende for mig og evt. andre spillere :)

I kan læse mere om Liv her, men ellers er I naturligvis velkommen til at sende mig en DM, hvis I har spørgsmål el.l.

Håber på at få en masse børn til Liv af det denne post!
- Rabbit


Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
posts
8
karakterer

Emilia 23.02.2018 09:48
Er der nogen sådan alder du har tænkt i de vil være eller er det alt fra 0-1000+? (=

Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Rabbit

Rabbit

2365
posts
12
karakterer

Rabbit 23.02.2018 09:49
Er der nogen sådan alder du har tænkt i de vil være eller er det alt fra 0-1000+? (=


De skal nok helst være gamle nok til at klare sig selv, så en 15 år eller noget i den stil? Der er ingen øvre aldersgrænse :)
- Rabbit


Lestat

Lestat

Evil Incarnated

1016
posts
10
karakterer

Lestat 24.02.2018 01:05
Jeg er ved at lave mig en engel/dæmon, som mangler nogle forældre.. han hedder Yaotzin og er et sted mellem 15 og 20 år.. nærmere er ikke helt bestemt endnu.. jeg har selv faderen i tanke, min dæmon Barad..
Rabbit

Rabbit

2365
posts
12
karakterer

Rabbit 24.02.2018 01:45
Jeg er ved at lave mig en engel/dæmon, som mangler nogle forældre.. han hedder Yaotzin og er et sted mellem 15 og 20 år.. nærmere er ikke helt bestemt endnu.. jeg har selv faderen i tanke, min dæmon Barad..

Det lyder interessant! Send mig en DM, så kan vi snakke nærmere :)
- Rabbit


Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
posts
8
karakterer

Emilia 24.02.2018 12:50
Er der nogen sådan alder du har tænkt i de vil være eller er det alt fra 0-1000+? (=


De skal nok helst være gamle nok til at klare sig selv, så en 15 år eller noget i den stil? Der er ingen øvre aldersgrænse :)

Jeg starter på en 16-årig jeg ved dog ikke hvad det bliver endnu.

Må efternavnet være Chaia som Liv eller hvad er vi ude i. skal det være farens?
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Rabbit

Rabbit

2365
posts
12
karakterer

Rabbit 24.02.2018 16:32
Er der nogen sådan alder du har tænkt i de vil være eller er det alt fra 0-1000+? (=


De skal nok helst være gamle nok til at klare sig selv, så en 15 år eller noget i den stil? Der er ingen øvre aldersgrænse :)

Jeg starter på en 16-årig jeg ved dog ikke hvad det bliver endnu.

Må efternavnet være Chaia som Liv eller hvad er vi ude i. skal det være farens?


Det skal endelig være Chaia! Så er det meget nemmere at identificere hendes børn x) jeg glæder mig til at møde hende!
- Rabbit


Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
posts
8
karakterer

Emilia 27.02.2018 09:26
Så har hun fået Hayley ;D
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Rabbit

Rabbit

2365
posts
12
karakterer

Rabbit 27.02.2018 16:43
Så har hun fået Hayley ;D

Yay! Kan se, at hun stræber efter at please sin mor. Det er lige præcis dét, Liv prøver at banke ind i knolden på alle sine børn. "Mor kommer i første række" x)
- Rabbit


Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
posts
8
karakterer

Emilia 27.02.2018 21:42
Så har hun fået Hayley ;D

Yay! Kan se, at hun stræber efter at please sin mor. Det er lige præcis dét, Liv prøver at banke ind i knolden på alle sine børn. "Mor kommer i første række" x)

Haha hvor skønt! :D Men ja det var hvad jeg kom frem til, så nu skal hun bare i gang :D
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3