v0idwitch 26.11.2017 22:24
Jeg vil gerne lave en bande af børn!! :DInspiration lidt ala Peter Pan og Oliver Twist
Jeg har en leder i tankerne. Han kommer til at være et menneske på omkring 17 år. Gammel nok til at han synes han er egnet som leder af den her bande, men ikke gammel nok til at være voksen.
Der kommer til at være nogle regler, men jeg tænkte at vi kunne diskutere dem sammen. Den vigtigste bliver at voksne er forbudte!
Alle børn er velkomne - også børn af rige forældre. Men for bandens sikkerhed skal man kunne holde deres opholdssted hemmeligt. Jeg tænkte på et loftrum i et varehus, men er åben for ideer på alle fronter.
Peter Pan (midlertidigt navn) lades som om det er et demokrati (beder ofte børnene om at stemme om beslutninger), men tager altid den beslutning han selv synes er bedst, hvis han ikke er enig med resten af dem.
Vil du gerne være med i banden? Har du ingen ideer? Her er nogle:
- et lidt ældre barn der overtager lederposten når Peter Pan ikke er der, eller hvis han har gang i noget han selv synes er vigtigere end det problem der er opstået
- syge børn der skal tages af
- et barn der kan lære de andre børn hvordan man stjæler eller tigger bedst - eller cons. Fx at smide en sten ind under et rigt menneskes hestevogn, så de mærker et bump og derefter selv ligge sig under hjulpet, så de tror at de har ramt dig, når de stiger ud og giver dig penge som undskyldning. Også set i Avatar: the last airbender, episoden "the runaway" (Toph cheats in a dice-like game and a test-your-strength game, winning even more money. She also pretends to get run over by a noble's carriage so that Sokka, dressed as a Fire Nation soldier, can scam the noble by accepting money for silence.)
- børn der vælger at være med i banden, selvom de ikke har brug for det
- og børn der kun er med i banden, fordi de har brug for det
eller snak med mig!!! alle aldre, alle racer, alle børn velkomne!

Krystallandet