Trick or treat :)!

Suppestegogis

Suppestegogis

33
posts
2
karakterer

Suppestegogis 17.11.2017 14:08
Hejsa sødeste mennesker,

Jeg har to skønne karakter indtil videre, som begge søger relationer! Dene ene er en rig handelsmand, som elsker at vælte sig i godt selskab og skæg. Han er en ben hård forretningsmand, men udadvendt og en person fyldt med sjov og ballade. Han elsker at have det sjovt, kvindeligt selskab og ikke mindst at drikke.

Søger primært til Jamie:

- Venner/veninder
- Forretningsforbindelser
- Andre idéer skal være velkommen.
- Flirt, skæg og ballade veninder.
- Fjender


Så har vi min nyeste fyr på listen. Asmodeus, en ældgammel dæmon som ikke rigtig kan finde ud af hvorfor han stadigvæk er her. Han er udadvendt og en livsnyder uden tvivl. Han driver en kro og et bordel i Piraternes By: Havfruens hule.
Han har tidligere være en aktiv del af mørkets hær, dæmonernes hær og har før i tiden elsket at skabe kaos, ikke mindst at tage folks liv. Han er markant mere afslappet i dag, da han ikke rigtig finder nogen grund til at kæmpe for nogen af de sider som er der i dag. Han er med årene blevet markant mere menneskelig og ikke ligeså ond, som han var engang.

Til Asmodeus søger jeg:

- Venner, veninder
- Ansatte, kroen eller bordellet op til dig!
- Søskende, disse er ikke rigtig søskende, men mere noget de kalder hinanden. For mere information skriv en PM.
- Elskerinder.
- Fjender.
Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
posts
26
karakterer

Lorgath 17.11.2017 14:21
Min karakter, Balthazar Von Reichshalle, kunne sagtens være en god ven af Asmodeus. Kunne i hvert fald forestille mig ham som noget nær stamkunde på det bordel dér xD

Cobblersprite

99
posts
3
karakterer

Cobblersprite 17.11.2017 18:25
Jeg har en forretningsmand ved navn Yadza som jeg super gerne vil have nogle relationer til! Han er netop begyndt at rejse nord ud af Balzera for at udvide sin forretning. Det kunne være sjovt at have et venskabeligt rivaleri imellem dem, afhængigt af hvad Jamie gør sin forretning i. :3


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3