Flere tråde! flere historier! :D

Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
posts
2
karakterer

Soul 04.10.2017 19:04
Heyie all!

Jeg, er løbet tør, for tråde at svare på, så i stedet for at brokke mig og presse folk, så hvorfor ikke søge nye tråde i stedet? Så! Det har jeg tænkt mig at gøre.

Dog, lige nu har jeg kun en karakter, nemlig min dæmon Opia.




Opia

Er ved første øjekast en stille, nysgerrig kvinde. Dog er dette ikke tilfældet, det er mere hendes problemer med dialog som gør dette tilfældet, Opia nægter at bruge sin stemme medmindre hun ved at det er muligt, enten ved at personen hun snakker med ikke kommer til skade af det, eller noget enten reducere eller fjerne den ”forbandelse” der er skyld i at hun handler således. Dette medføre hendes tale ofte er igennem papir og skrift.

Opia er markeret som ond, dette er ikke fordi at ond passer bedst til hende. Hvis man fjerne hendes ”natur” vil hun være neutral, men grundet det miljø hun er opvokset i, og været i det meste af hendes liv, samt hendes instinkter og natur, som ”hun jo ikke kan gøre for”, er det svært at argumentere for at hun ikke vil være ond.  Det betyder ikke, at dette ikke kan ændres, men vil det ikke medmindre noget påvirket hende til det.


Mine lang tidstanker/ønsker om karakteren på langt sigt, jeg har det her mærkelige billede, at hun møder nogle der lære hende om andre måder at se verden på, blandt andet lære hende om omsorg og lignede. Ikke da hun ikke kan føle det nu, men mere at hun ikke har et sundt billede af det. På langt sigt, baseret på hvad der sker med hende, vil hun enten vende tilbage til mørkest hær, og kæmpe for at få en større titel der – baseret på hvilken straf hvis nogle hun får, hvis nogle.
Eller, vil tilslutte sig nogle andre, eller starte sin egen faktion, og nej, lyset hær er ikke udelukket, men kræver en god del påvirkning fra andre.

Jeg havde tidligere denne tråd: http://www.krystallandet.dk/viewtopic.php?t=10324&currentpage=1#538533

De plots tanker jeg havde der, er faktisk stadig aktuelle, specielt ejer plottet. Da jeg ser dette plot, har utrolig stor mulighed for at påvirke hende en god del og måske endda ændre hende for bedre eller værre.

Guide plottet har jeg snakket med Cam om, men hun er pt meget påvirket af skole ???? så det vil tage god til før det starter, dog kan flere af dette type plot være en god ting.

De endnu ikke nævnte plots, er stadig aktuelle.

Dette er ikke det eneste der søges :D Kast endelig andre tanker, foreslag eller ideer min retning.
Tak fordi de gad læse dette ^^
Mange hilsner Soulzero, - Stefanie
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
v0idwitch

v0idwitch

3235
posts
16
karakterer

v0idwitch 15.10.2017 20:57
Hej Soul, jeg har en karakter, Fir, der tidligere har været i Mørkets Hær. Hun er også dæmon, måske hende og Opia kan mødes eller måske vi kan finde ud af at de allerede kender hinanden fra dengang, ligesom med Cayden? :D

Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
posts
2
karakterer

Soul 16.10.2017 22:37
Sounds great! ^^

Send em PM med en kort beskrivelse af hende :P og hvad dine tanker om deres bånd er.

Ps...bekalger jeg har været lidt væk, men der har været nogle private ting, som har gjort at min bachelelor har fået mere fokus end den burde, og andet mindre.. Im back!
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Blæksprutten, Muri , Krystal , Venus , Alianne_
Lige nu: 6 | I dag: 11