Jeg har brug for tråde, help

Krool

Krool

42
posts
2
karakterer

Krool 01.10.2017 19:29
*Stiller sig tøvende op til mikrofonen og banker på den med pegefingeren*

 
Hej, hallo… jeg har fuldkommen svedt ud, hvordan man gør det her, men jeg skal jo i gang på en eller anden måde, så hvad pokker. Jeg søger et par tråde til min karakter, Gortrosh. Er det så nu, jeg skal give jer et kort indtryk af, hvad han er for en gut? Gotcha.
Han er først og fremmest en ork – noget, som enhver burde være i stand til at se; men han hører bestemt ikke under den stupide, voldelige stereotyp, som racen oftest forbindes med. Overraskende nok er han ganske velformuleret, skønt han er kendt for at bande lige lovligt meget. Han hjælper gerne til, hvor det er muligt, men er på ingen måde en helgen og har da også sine egne laster.
Et ældre ægtepar, begge mennesker, fandt ham som spæd i en tilsneet vejkant. De er for længst gået bort, men valgte i sin tid at adoptere ham, og Gortrosh endte derfor med at vokse op i et udpræget menneskeligt samfund. Han kender til landets love og de talrige sociale normer, som det forventes, man retter sig efter. Det er dog stadig orkisk blod, der løber i hans årer, og han kan ofte fremstå ret dominerende for ikke at snakke om gnaven; men er man villig til at se forbi det, vil man hurtigt finde ud af, at han i virkeligheden er en stor bamse, som vil gøre alt for dem, han har kær.
Han er for tiden ejer af en kro beliggende i Hovedstaden, navngivet Kyklopen, og bruger størstedelen af sin vågne tid her, da der altid er godt med folk fra morgenstunden til sent ud på aftenen.
Jeg leder som sådan ikke efter noget specifikt – han er som udgangspunkt en rimelig fleksibel fyr, og selvom han opholder sig i kroen (næsten) 24/7, er han glad for at rejse – så om vi snakker et fjernt venskab i Rubinien, en romantisk relation fra Nordlandet eller blot en lokal, der ter sig upassende i hans kro, burde det meste være ladsiggørligt.
Er åben for nærmest alting, bare det ikke indebærer alt for meget vold og blod (men lidt brutalitet er altid godt.)

Jeg sniger også lige Kaiser ind, nu hvor jeg alligevel er i gang, såfremt nogle skulle have lyst til at smide deres karakter ind i et emne med ham. Jeg vil selvfølgelig anbefale at læse hans profil først, så man kan få dannet et mere detaljeret billede af ham, men kort fortalt er han en stor, gruopvækkende skabning, der kun er ude på én ting – at indjage skræk i intetanende væsners hjerter og at forpeste enhver levende sjæl. Han er en plageånd med stort P, og det er garanteret, at din karakter vil ende med at hade ham. Det er derfor ret utænkeligt, at han kan få vævet et venskab med nogen som helst, men ikke umuligt… eller… lad os bare lade den blive liggende dér.
Så mangler din karakter lidt skræk og uhygge i deres liv, er Kaiser den, du skal vælge. Som sagt, venner er meget usandsynligt, men kortvarige bekendtskaber og især ofre er kærkomne.
 
Smid endelig et svar eller send mig en besked, hvis jeg faktisk har formået at indfange din interesse!
Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
posts
3
karakterer

Fisk 01.10.2017 22:55
*rækker hånden op efter Krool's tale* 

Hvis du har tålmodighed, så vil jeg gerne prøve at starte en tråd med dig. ^^
evt. med Avira Måske? (du vælger selvfølgelig selv) du næver at han er glad for at rejse, det er Avira også, såå. Hvad med de møder/støder ind i hinanden et sted, evt. den kro du nævner.? Søger også bekendtskaber/venner til hende, m.m.      
Krool

Krool

42
posts
2
karakterer

Krool 02.10.2017 00:27
Pft, jeg har oceaner af tålmodighed, så vi kan sagtens finde ud af noget! Og Avira ville nok være det bedste match, ja.
Altså, eftersom han befinder sig på kroen nærmest døgnet rundt, ville det uden tvivl være det mest oplagte sted at lade dem mødes. Efter at have læst Aviras profiltekst virker de umiddelbart til at være ganske forenelige med hinanden, så måske der kunne stables et venskab på benene, som du nævner?
Nu er spørgsmålet bare, om vi skal lægge mere i det og udvikle et mere dybdegående plot/bekendtskab, eller om tråden skal være mere casual og tilfældig? Du kan evt. lige sende en pm, så kan vi snakke yderligere om det der!
Helli

Helli

Grovgoplen

9649
posts
39
karakterer

Helli 02.10.2017 15:02
*tilbyde Fabian og Mak'gora*

Krool

Krool

42
posts
2
karakterer

Krool 02.10.2017 16:01
Okay Helli, lidt mere kontekst ville være rart XD
Helli

Helli

Grovgoplen

9649
posts
39
karakterer

Helli 02.10.2017 16:12
Fabian: wants to fuck Gortrosh. Det er vidst den korte udgave, så om Gortrosh har lyst eller ej, eh, der forhindrer ikke Fabian i at forsøge

Mak'gora: Her har jeg faktisk lidt flere ideer. De kan enten være lang tids bekendte, eller Mak'gora kan få lov til at opdage Kyklopen og blive meget forundret over at se en anden ork. Hun er også selv opvokset omkring mennesker og er i den grad ikke vant til andre orkere. Uanset hvad så ville hun i hvert fald have gjort sit for at prøve at snakke med denne fremmede ork. Om det udvikler sig til venskab, noget mere? Eller bare at Gortrosh ikke gider at have Mak'gora i sin kro pga. hendes slagsmål, ja. Det er jeg ret åben overfor xD

Jeg opdagede så også lige at Kaiser faktisk også var blevet smidt på. Jeg siger ikke at du behøver, men tanken om at Kvakket bestemmer sig for at Kaiser er hendes nye bedste ven... er bare lidt for sjov (hun er vidst ikke helt så let at skræmme xD)

Krool

Krool

42
posts
2
karakterer

Krool 02.10.2017 16:30
Fabian: Selvom min indre ork-fangirl skriger, at jeg skal sige ja… så tror jeg ikke at Gortrosh ville udvise samme begejstring for dén idé, desværre xd

Mak’gora derimod… hun passer meget bedre ind. Gortrosh vil åbenlyst savle som en rabiesramt hund hver gang, hun vender sig om, men de kunne sagtens ende med at blive venner og intet andet end det (eller meget mere end det, if you catch my drift *wiggles eyebrows*)

Og Kvakket… ville ende med at suge alt livet ud af Kaiser, så… *sætter en masse fælder op rundt omkring ham*.
Helli

Helli

Grovgoplen

9649
posts
39
karakterer

Helli 02.10.2017 17:37
Nu når du så fint skyder både Fabian og Kvakket ned, jamen, så må det vel blive Mak'gora og Gortrosh xD... Jeg synes du godt lige kan få viftet en tråd ud af dit ærme til dem så 8D... Mak'gora kan som sagt nemt komme forbi kroen xD

Krool

Krool

42
posts
2
karakterer

Krool 02.10.2017 17:51
Vi kan sagtens tage en tråd med Kaiser og Kvakket! Han kommer bare ikke til at bryde sig om hende xD
Så du har frit valg, bare sig til, og jeg skal prøve at få smækket en tråd op i dag.
Helli

Helli

Grovgoplen

9649
posts
39
karakterer

Helli 02.10.2017 18:03
Nah. Vi tager Mak'gora og Gortrosh.. Jeg vil helst gerne have at Kvakket overlever (vi vil ikke have en engel version af Kvakket, så kan hun jo også flyve)

Krool

Krool

42
posts
2
karakterer

Krool 02.10.2017 19:08
Nåh nåh! Så får du et emne smidt i nakken, når det er færdigt. Til Gortrosh og Mak’gora. I hans kro.


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3